Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát áll a dolog.baloldali oldaldeknit lefényeztetem a szervíz fényezőjével.a blokk teljesen kész,bent a helyén,karbi is beállítva a gyári adatokra,de gondolom azt úgyis kell majd állítani,hogy jól működjön.kipu fent,de furlya még el se lett kezdve(nagyon nehéz hozzá anyagot találni:P) hűtő fent. olajjal és hűtővizzel feltötve a motor.Aksi vissza,lámpa vissza,oldalidomok vissza,tank és ülés vissza,és akkor elvileg már csak a furulyák kellenek bele. meg egy új kuplung bowden...túl rövid a háza annak ami rajta van..de azt is szervzek a szervízből.
Arra lennék kíváncsi,hogy a gázbowdennek azt az elosztását szét lehet-e úgy szedni,hogy utána össze is lehessen rakni? a kezdő bowden túl hosszú a bowdenházban és abból kéne lerövidítenem egy kicsit,de a felső felénél ami a gázkarnál van,ott nem akarok belepiszkálni.Nem szedtél még szét ilyen elosztót?
Ott a képen a volt géped!
tudom mit írtam iwata, de azt én POÉNNAK szántam, mert már rég beszéltünk, és gondoltam viccesen írok neked, de te... mindegy ne veszekedjünk, huzzuk a gázt , azt kész
jó képek!
rendben cibi, most már kiadtam magamból. szerintem a gyári légszűrőházat hagyd fönt a motoron, az úgy a tuti! avval motorozzál, ...zunk fasza lessz az a motor!
te még azt is lehazudod amit már leírtál nézd meg ,hogy jöttél fel elöszőr a pannonia névvel te kezdted a fikázást de azért majd kérdezd meg a Dénest nekem mikor volt p20 am!
Sikeresen feltöltöttem a képeket Főgecó FTP hozzáférésére. 840 mega lett a válogatás, általában jó minőségű 3000x2000 pixeles felbontásban.
és? miért mondod?
Ne húzd fel magad, ez nem erről szól!
én pannoniáztam már a 80 évek elején meg most is !
jo persze, ne veszekedjünk, igazad van cibor,osztom a véleményed. csak azon húzom fel mindig magam, hogy az iwata álltalában mindent fikáz, savaz, lehord, ez ezért szar, az azért szar! egy értelmes mondata nincs, hogy valamit dicsérne! hihetetlen ez a pali.mit kell lefikázni a motorjaimat, én egy rossz szót nem mondtam a motorjára,.
hogy áll a 4 hengeres?
én sem
csak azért írod, mert jamaházol. nem láttad át a mondatom lényegét.
ilyen emberek akik nincsenek tisztába
a motoruk multjával,mert ha annyira szereti akkor azt is kéne tudni de csak duma van ,a másik én is szeretem a pannoniát de ami igaz az igaz!
Hát ja.
Nem értem az embereket miért lesznek idegesek attól hogy más az ő motorjáról nem osztja a véleményét! lehet vitatkozni, de nem elmebeteg módon. Minden motor jó, kinek mi. Ez szórakozás, hobbi, van elég dolog a hétköznapokban amin idegeskedhetünk! Igazábol egyik sem új motor, mindenki reszel! Nem kell eböl lelki életet élni hogy ki mit szeret, érezze jól magát.
Ezt gondolom nem nekem szántad :)
Ezért jó nekem, nálam mindegyik gyár terméke egyenlő lappal indít.
Persze azért a Simson az Isten! :)
A tiedet sem te csináltad!
Bírom, hogy magyar álampolgár,magyar ember, lehordja, fikázza a magyar motorokat, és a japán az isten! Építs jobbat, minöségibbet! Meg tudod-e csinálni jobban ?!
Hamarosan végzek a képek feltöltésével. Ajánlom neked a DSC_0791.JPG képet majd. Az elég jól sikerült a motorodról.
Na hogy áll a kipu projekt?
Ez tipikusan a müszaki antitalentumok dumája. (azok szoktak ennyi hülyeséget összehordani) Gondolom csak idéztél:-))))