Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én akkor ezt rosszul értem : "igen köszi, de nem alul van baja, inkább akkor ugy mondom, kb 3000-re felviszem a fordulatot, és onnan hirtelen oda rántok, ott észlelhetö lyuk! "
Szerintem 3000 az még elég alul van , bár ha nem forog csak 4000-rpm-t akkor lehet igazad van
Ezek szerint én sem értem amit írsz és te is pontatlanul fogalmazol , nem mellékesen még rengeteg infó kell a diagnózis felállításához . Én azt mondom , hogy gyári P20 karbinál széria gépnél utoljára kell a 80-as f.fuv-hoz nyúlni .
itt van a kis dinosárga.
szerintem se lehet egy motort beállítani írásban főleg ,hogy bele van nyulva a sürítésbe stb!
janek ez nem alul nem forog ki,és nem is az abaj, hogy nem forog ki, hanem kb 3/4 gáztol üresben hirtelen koppig húzva egy picit betorpan! mért lenne a kis ujjamba, senki nem mondott rá konkrétumot, söt öltf másfelé segitett.
valoszinü 3/4 gáz alatt is becsuklik, de mindez üresben, menet közben ezt nem érezni. menetközben 3/4 gáztol kb a motor nem olyan eröteljes, mint lejjebb.
Már bocs , de ha 15 éve szerelsz akkor már rég meg kellett volna oldanod kisujjból ezt az apró hibát . Eleve lehetetlen látatlanba motort karburálni , de ha szerintetek egy motor alul kicsit fullad és annak köze van a főfúvókához ........ valamit tudhattok
Na meg ha nem forog ki akkor is nagyobb f.fuv. kell szerintetek ?
De akkor a többi gép miért forog ki a 80-assal is ?
nem, még tavaly nyáron mondtad nálatok, amikor szóba jött, hogy van ktm- em, hogy azt te elvered az akkori ypvs- sel. de szerintem hagyjuk a picsába az egészet, mert tényleg nem egy müfaj a 2 motor. a másik, hogy te jamahákba vagy szerelmes, én meg p20-ba , meg ktm.be, ebbe semmi baj nincsen. na jo éjt.
Ha 3000 ről hirtelen odavágod nyélgázra és csuklik akkor biztos hogy keveset kap és valószínű főfúvóka de ha 3/4 gázig is csuklik akkor próbára zárd el a levegőcsavart így bedúsul alaptól és figyeld mi történik! Ne erőltesd menet közben a tetejét nehogy megakadjon ha kicsi a főfúvóka
szerintem te kezdted az arcoskodást az odaveréssel vagy mem!
kössz jrc!akkor nem írtam nagy baromságot, csak janek szerint.): a 15 éve motorozó, szerelö fülem csak jót hall, szerintem elfogy a benzin , nem?
köszi öltf, megnézem majd azt a hengerfejet, préstéren biztos modosítani kell. jo éjt.
üdv
szerintem is kicsi a főfúvóka
janek, én már 3 éve endurozok, crossozok 525 -tel, és többet nem kellett szerelnem, mint egy japánt, tudom hogy nincsenek kiforva a ktm motorok, de erös jol kezelhetö motor, blokk nem volt bontva, és nem ritka hogy a hard enduro pályákon halálra nyüstölöm, szerintem nagyon sokat kibír,tévhit, hogy gagyi motor lenne.
iwatának csak a szája nagy, fikáz az mindent, ami nem az övé, egy értelmes válasza nincsen! ha honda crf 450 -sem lenne, az lenne a baj, abba találna hibát, ha avval verném el, ezt se ismerné el. de majd nyáron kiderül...
most az én ypvs mről van szó nem egy utcai ról ,egyébként gyárilag még attol is kevesebb ló a ktm ,csak cross áttétel!
Teljesen logikátlan amit írsz , inkább ne karburálj mert még rosszabb lesz .
Szerintem az 525 nyer a rövid áttétel és a nagyobb nyomaték miatt mindenképp , legalábis amíg megy ( a labanc Czetka nem a tartósságáról híres ) :-)
De mióta 1 kategória a krossz és az utcai ?
ja és az yz cross motor meg végül is az 525 is mert cross ba is az a blokk van, és arra mit lépsz .hogy egy versenyen a 510 ktm mel a yamaha yz 250 2t megy együtt és az yz a jobb!
Háááát mindenféle képpen köböld ki, és mérjél préstávot, konkrétan nem biztos, hogy csak ettöl van a problémád, de ettöl a megoldástol sokat ne remélj.
tudod mi az égő a ktm ben ,hogy egy 25 évvel öregebb yamaha ami kevesebb köbcenti erösebb teljesítményre , és még 41 keihin is kell hozzá ami japán!
a motor hengerfej ugy lett kissebbre marva, hogy a henger fejbe nincs az a váll, csak 0.5 ös heng. fej tömités, az bántja a fejemet, hogy az ugy nem oké, igaz? a kup utána lett víve, csak nincs az a kezdö váll!
ezt csak azért írtad kifogásnak, mert fosol hogy elver. ez hülye érv. egy 4t yz 450 -sel is odaváglak, erre mit lépsz,az is szarul gyorsul?
Égésterek és a csatornák is össze vannak hangolva? (préstér, szalag, köbölés, fokolotárcsa)
a vezérlés gyári, és a kip. hossz is.
Milyen vezérléssel mész, és mik a kipufogo hosszok?