Én akkor ezt rosszul értem : "igen köszi, de nem alul van baja, inkább akkor ugy mondom, kb 3000-re felviszem a fordulatot, és onnan hirtelen oda rántok, ott észlelhetö lyuk! "
Szerintem 3000 az még elég alul van , bár ha nem forog csak 4000-rpm-t akkor lehet igazad van
Ezek szerint én sem értem amit írsz és te is pontatlanul fogalmazol , nem mellékesen még rengeteg infó kell a diagnózis felállításához . Én azt mondom , hogy gyári P20 karbinál széria gépnél utoljára kell a 80-as f.fuv-hoz nyúlni .
janek ez nem alul nem forog ki,és nem is az abaj, hogy nem forog ki, hanem kb 3/4 gáztol üresben hirtelen koppig húzva egy picit betorpan! mért lenne a kis ujjamba, senki nem mondott rá konkrétumot, söt öltf másfelé segitett.
valoszinü 3/4 gáz alatt is becsuklik, de mindez üresben, menet közben ezt nem érezni. menetközben 3/4 gáztol kb a motor nem olyan eröteljes, mint lejjebb.
Már bocs , de ha 15 éve szerelsz akkor már rég meg kellett volna oldanod kisujjból ezt az apró hibát . Eleve lehetetlen látatlanba motort karburálni , de ha szerintetek egy motor alul kicsit fullad és annak köze van a főfúvókához ........ valamit tudhattok
Na meg ha nem forog ki akkor is nagyobb f.fuv. kell szerintetek ?
De akkor a többi gép miért forog ki a 80-assal is ?
nem, még tavaly nyáron mondtad nálatok, amikor szóba jött, hogy van ktm- em, hogy azt te elvered az akkori ypvs- sel. de szerintem hagyjuk a picsába az egészet, mert tényleg nem egy müfaj a 2 motor. a másik, hogy te jamahákba vagy szerelmes, én meg p20-ba , meg ktm.be, ebbe semmi baj nincsen. na jo éjt.
Ha 3000 ről hirtelen odavágod nyélgázra és csuklik akkor biztos hogy keveset kap és valószínű főfúvóka de ha 3/4 gázig is csuklik akkor próbára zárd el a levegőcsavart így bedúsul alaptól és figyeld mi történik! Ne erőltesd menet közben a tetejét nehogy megakadjon ha kicsi a főfúvóka
janek, én már 3 éve endurozok, crossozok 525 -tel, és többet nem kellett szerelnem, mint egy japánt, tudom hogy nincsenek kiforva a ktm motorok, de erös jol kezelhetö motor, blokk nem volt bontva, és nem ritka hogy a hard enduro pályákon halálra nyüstölöm, szerintem nagyon sokat kibír,tévhit, hogy gagyi motor lenne.
iwatának csak a szája nagy, fikáz az mindent, ami nem az övé, egy értelmes válasza nincsen! ha honda crf 450 -sem lenne, az lenne a baj, abba találna hibát, ha avval verném el, ezt se ismerné el. de majd nyáron kiderül...
Szerintem az 525 nyer a rövid áttétel és a nagyobb nyomaték miatt mindenképp , legalábis amíg megy ( a labanc Czetka nem a tartósságáról híres ) :-)
De mióta 1 kategória a krossz és az utcai ?
ja és az yz cross motor meg végül is az 525 is mert cross ba is az a blokk van, és arra mit lépsz .hogy egy versenyen a 510 ktm mel a yamaha yz 250 2t megy együtt és az yz a jobb!
Háááát mindenféle képpen köböld ki, és mérjél préstávot, konkrétan nem biztos, hogy csak ettöl van a problémád, de ettöl a megoldástol sokat ne remélj.
a motor hengerfej ugy lett kissebbre marva, hogy a henger fejbe nincs az a váll, csak 0.5 ös heng. fej tömités, az bántja a fejemet, hogy az ugy nem oké, igaz? a kup utána lett víve, csak nincs az a kezdö váll!
Szerintem 3000 az még elég alul van , bár ha nem forog csak 4000-rpm-t akkor lehet igazad van
Ezek szerint én sem értem amit írsz és te is pontatlanul fogalmazol , nem mellékesen még rengeteg infó kell a diagnózis felállításához . Én azt mondom , hogy gyári P20 karbinál széria gépnél utoljára kell a 80-as f.fuv-hoz nyúlni .