Szerintem az, hogy a legutóbbi próbán egy ideiglenes tankból (flakonból) kapta az üzemanyagot, és kicsit túlfolyt. A tegnapi próba után a légszűrőházban is benzint találtam.
Ma szegényítettem rajta egyet a tűvel, és a tankot is felraktam. Még finomítottam a két tolattyún, hogy egyszerre mozduljanak, és próba.
Most viszont csak szívatóval volt hajlandó menni. Ezért gondolom hogy tegnap csak túlfolyt. De ezt a részét még kitapasztalom.
Ma egy kis szerelgetés, finomítás után ismét kipróbáltam a gépet. Nem sok összehasonlítási alapom van, de ez egy seggrakéta. 6000 felett elég kapaszkodni, mert jön a lórúgás.
Sajnos ismét rövid volt a próbaút, mert megcsúszott a kuplung. Gagyi motorolaj volt benne, hogy leellenőrizzem a vizesedést, holnap felöntöm spéci 10W30-as váltóolajjal, és reménykedem, hogy azzal már nem fog megcsúszni.
Akarom mondani NEGYEDIK HÓ 12.
Ma szegényítettem rajta egyet a tűvel, és a tankot is felraktam. Még finomítottam a két tolattyún, hogy egyszerre mozduljanak, és próba.
Most viszont csak szívatóval volt hajlandó menni. Ezért gondolom hogy tegnap csak túlfolyt. De ezt a részét még kitapasztalom.
Sajnos ismét rövid volt a próbaút, mert megcsúszott a kuplung. Gagyi motorolaj volt benne, hogy leellenőrizzem a vizesedést, holnap felöntöm spéci 10W30-as váltóolajjal, és reménykedem, hogy azzal már nem fog megcsúszni.