Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látod, ha tutták volna,a hűűje jappánok, hogy a magyar mikuni utánzat karbi jobb mint az eredeti, bizonyára azt használták volna, és a csepeli gyár nem gyártott volna semmi mást csak a ferdeszeműeknek kalugulátort, és a nagy gazdasági fellendülés után, megvettük volna a yahama gyárat, hogy szegény hüjék valami jót is gyárcsanak:)

(úgy előttem van, ahogy Japán vetrános börzéken aranyáron cserél gazdát a nagy ritkán előkerülő MAgyar mikuni karbi:)
Engem mindig a valoság érdekel, és nem a papirforma. ( az utsot szarás után szoktam alkalmazni:-))))))
Az eghengeres P a fejlesztés zsákutcája. Én csak azért foglalkoztzam vele, mert az is magyar. Egyébként nem igazán érdekel.
akkor nézzük a gyári adatot p20 4,5liter 70km sebességgel 100km re,az ypvs 100km sebességnél 100km en eszik 5 litert !
pedig dolgoztál vele rendesen, meg a svájcbol exportált dugó, öregszel.
oda kéne má adni a lóvédat nem megy valaki hozzád
Én se, de akkor nagyon szar P20-al hasonlitottad össze. Nekem a mikunirol semmi jo véleményem nincs. A gyári karbival sokkal jobban és tisztábban ment felül, a mikunival meg az also tartomány volt jobb, de egyébként a gyárival a fogyasztás is sokkal kellemesebb volt.
Nem tudom milyen hengerrel kezdtük. A méh telepen ezt a kettöt találtam, és azok lettek felrakva.
vagóny!
ha az ypvs röl van szó nem kötekszek,de ez a tipus sokkal kevesebbet eszik mint a p20 ugyanojan sebesség mellett ,és most arra gondolok ,hogy egy mikunival szerelt p20 sokkal kevesebbet evett,mint egy magyar karburátorral ezt te is tudod!
Lebuktatlak!Ő az középen!
Jááááááááj! Soverál! (így helyes!)
Jááááááááááááááááááááááááááá
huje kocsog petro
Még nemtudni.
le papírozod?
Kép lemaradt!
Igen,R5-el kezdődik mindkettő.
vázba is be van utve.
ezek alapján t5 hengerrel kezdtél és p10 fejezted be.
Gondoltunk erre is de hogy ne adjunk támadási felületet, úgy néz ki lesz egy DS7-es.
Cseréld ki a motorszámot, és az lesz
Besz@rás,még ezek is klappolnak egymással! (De,nem típus azonos Lovas szerint!Csak a Pannónia variációk jók!)
Köszönjük.