adler lopás mind kettő csak az risznis csavaros volt középen,a yamaha az mély risznis lett ami még jobb ,a p20 az nagyon gyenge, nem beszélve a csapágyazásról és az anyagminőségről!
Főgecó:
Képekkel még mindig tartozom, csak nem volt nálam haverom. 1.8 giga állítólag a képek mennyisége, mondjuk ebből elmosódott képeket biztosan lehet szelektálni, de úgy gondoljuk, hogy az ő 10kilobites feltöltésével nem kellene eröltetni, az autóval hozzám nagyobb sávszél érhető el, aztán majd én feltöltöm. Nem feledkeztem meg róla! :)
Azt még megszeretném kérdezni, hogy annó linkelt valaki egy oldalt, ahol speciálmotorokat árultak és köztük volt egy RE125-ös MZ is. Konkrétan ez volt belinkelve. Valaki megtudná adni az elérhetőségét?
Megköszönném!
(Az meg egyértelmű, hogy ha gyárilag vizes volt ,akkor gyári megoldást választanám)
Igen!
Viszont a termoszifonos megoldással több gond is van. Egyrészt karomnyi csövezés kell hozzá, hogy rendesen keringjen a víz. Emiatt hűtő ki és beömlő csonkjait is variálni kell. Nemtom szivattyú nélkül a termosztát hogy üzemelne, termoszifonosból még nemláttam termosztátosat, de így a bemelegedés is elnyúlik.
Meg utcára nekem aztán nincs kedvem powertape csíkokat tépkedni a hűtőről hogy jól érezze magát a gép. :)
A mostani 60-as négyfelömlős segédkipus membrános akármicsoda is vizes lesz. Mondjuk arról gyakorlatilag körben minden lelett marva, csak egy 100-as vastagfalú alucsövet húzok rá, körbehegesztetem, síkba esztergáltatom, aztán rá a hengerfő, meg persze a gomba, ki és beömlő csonkok. Annak már épeszű víztere lesz.
Már az elektromos,pumpa az megvan Bambi jóvoltábol. De eredeti kéne ugy at igazi mivel ezek a hengerek vizesre készültek ezért a termosztát benne van a rendszerbe/neked van Conrád szivattyud./
gYAKORLATILAG nem is kéne neked mert kicsi a ccm és termosztatikusan is forog a viz lásd MZ RE 125
Elektromoson még senki sem gondolkozott?
Nekem utcai Simsonomon ilyen megoldás van. 12V-os szivattyú, 18L/h a szállítása, de gyakorlatban bőven elegendő. Sajnos a víztér még a méretcsökkentés ellenére is nagy, 125-ös Aeroxból van a hűtő. És egy Skoda hűtőventillátor kapcsoló hőgomba kapcsol, ennél jobbat olcsóbban egyelőre nem találtam. 74 foknál kapcsol be és 68 foknál le. Így gyakorlatilag termosztát sem kell, mert amíg be nem melegszik nem forgatja át a vizet.
Gyakorlatban is jól működik, itt pl üzemmelegen nyélen hajtva kb 40-50 másodpercre jut egy kb 5 másodperces szivattyú bekapcsolás. Folyamatos üzemben 2.5A-t zabál, de mivel lehet kb áramfogyasztában 1:10-es kitöltéssel számolni ez 250mA folyamatos fogyasztásnak felel meg. Ez cirka 3-4W terhelés folyamatosan. Holtbiztos, hogy a főtengelyről hajtott rendszer vesztesége nagyobb. Ráadásul ott sem ártana megcsinálni kétkörös termosztátos vízrendszert. Szóval ez a megoldás még könnyebb is.
Nem mindkettő megoldása az Adler Mb250-ből lett lopva? :) Az ékpálya gondolom csupán pozicionáló szerepet tölt be, a forgatónyomatékot a kúpos kötés viszi át.
Azt szeretném is megkérdezni, hogy ilyen főtengelyeknél mekkora kúpszöggel operálnak. 1.5 foknál gondolom nagyobb (esztergapad), mert az önzáró, gond lenne szétszedni.
Hát én kereshetek! Ja egy észrevétel, a képről jut eszembe! Mindenki aggodalmaskodott hogy a sport légszűrő elfogja koptatni a dugóimat, és bekap minden pórt! mikor levettem a 250es hengereket, mint a dugók, mint a hengerek szép állapotban voltak, de hozzá teszem metabondal jártam!Egy ideig Czagány Sanyi tanácsára fújtam őket cross sprajal, de nem vált be mert nagyon le fojtotta a motorom.Most 350ként a gyári szűrőt használom. Gondoltam megosztom veletek a tapasztalatom.
Képekkel még mindig tartozom, csak nem volt nálam haverom. 1.8 giga állítólag a képek mennyisége, mondjuk ebből elmosódott képeket biztosan lehet szelektálni, de úgy gondoljuk, hogy az ő 10kilobites feltöltésével nem kellene eröltetni, az autóval hozzám nagyobb sávszél érhető el, aztán majd én feltöltöm. Nem feledkeztem meg róla! :)
Megköszönném!
(Az meg egyértelmű, hogy ha gyárilag vizes volt ,akkor gyári megoldást választanám)
Viszont a termoszifonos megoldással több gond is van. Egyrészt karomnyi csövezés kell hozzá, hogy rendesen keringjen a víz. Emiatt hűtő ki és beömlő csonkjait is variálni kell. Nemtom szivattyú nélkül a termosztát hogy üzemelne, termoszifonosból még nemláttam termosztátosat, de így a bemelegedés is elnyúlik.
Meg utcára nekem aztán nincs kedvem powertape csíkokat tépkedni a hűtőről hogy jól érezze magát a gép. :)
A mostani 60-as négyfelömlős segédkipus membrános akármicsoda is vizes lesz. Mondjuk arról gyakorlatilag körben minden lelett marva, csak egy 100-as vastagfalú alucsövet húzok rá, körbehegesztetem, síkba esztergáltatom, aztán rá a hengerfő, meg persze a gomba, ki és beömlő csonkok. Annak már épeszű víztere lesz.
gYAKORLATILAG nem is kéne neked mert kicsi a ccm és termosztatikusan is forog a viz lásd MZ RE 125
Nekem utcai Simsonomon ilyen megoldás van. 12V-os szivattyú, 18L/h a szállítása, de gyakorlatban bőven elegendő. Sajnos a víztér még a méretcsökkentés ellenére is nagy, 125-ös Aeroxból van a hűtő. És egy Skoda hűtőventillátor kapcsoló hőgomba kapcsol, ennél jobbat olcsóbban egyelőre nem találtam. 74 foknál kapcsol be és 68 foknál le. Így gyakorlatilag termosztát sem kell, mert amíg be nem melegszik nem forgatja át a vizet.
Gyakorlatban is jól működik, itt pl üzemmelegen nyélen hajtva kb 40-50 másodpercre jut egy kb 5 másodperces szivattyú bekapcsolás. Folyamatos üzemben 2.5A-t zabál, de mivel lehet kb áramfogyasztában 1:10-es kitöltéssel számolni ez 250mA folyamatos fogyasztásnak felel meg. Ez cirka 3-4W terhelés folyamatosan. Holtbiztos, hogy a főtengelyről hajtott rendszer vesztesége nagyobb. Ráadásul ott sem ártana megcsinálni kétkörös termosztátos vízrendszert. Szóval ez a megoldás még könnyebb is.
Azt szeretném is megkérdezni, hogy ilyen főtengelyeknél mekkora kúpszöggel operálnak. 1.5 foknál gondolom nagyobb (esztergapad), mert az önzáró, gond lenne szétszedni.