Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vedd le róla az összes japán alkatrészt,mint pl gyujtás,karburátor stb a többi mehet a kukába,mert a yamaha az soha nem rakna ktm cucokat a motorjára!
nem ott nem, de azért érezni, hogy fent hamar elfogy, alul, középen nagyon jol megy. azért gondoltam, hogy kell neki a85 -ös fuvóka!
már rajtnál elöl vagyok, amikor te csak égetgeted a kuplungot, utána a 41 -es keihin siktolattyus adja a kerot a gyorsuláshoz!
És terhelés alatt meg nem?
igen köszi, de nem alul van baja, inkább akkor ugy mondom, kb 3000-re felviszem a fordulatot, és onnan hirtelen oda rántok, ott észlelhetö lyuk!
elég rosszul gondolod,már csak azért is mert nagyobb köbcenti 25 év különbség és mégse temész elöl!
Ha kis fordulaton érzékeled a lukat, akkor abba se a tü se a föfuvoka nem szol bele. V.szinü az alapjárati rendszereddel lesz a probléma. Elöször el kell dönteni, hogy sokall, v.kevesel (féktisztito, befalsoltatás) utánna tunék konkrétabbat mondani.
jo most bábának mondtam, igy is megértik nem? tudom én is, hogy a béla fejlesztette!
én p20 -rol beszélek, nem ktm -röl! szerintetek legyorsul egy 4t 525-ös ktm cross motort egy 350 ypvs? 100 km/h-ig elöl vagyok, ugy gondolom.
tudom ,hogy nem nekem jött a kérdés de az sose volt bába dob ,hanem Csabai!
a ktm ed is kevés kész 350ypvs majd megmérközünk!
na mi ujság iwata, vettél már p20-ast? mikor gyorsulhatlak már le! vagy az rd -t verjem el! miki tárnokrol
őltf -töl szeretnék kérdezni! a motoromon bába dobok vannak, sport furulyával, kissebb égésterü tuning hengerfej, belül minöségü alkatrészek . a motor üzemmeleg,és ha üresbe huzgálom a gázt hirtelen, egy kicsi lyukat észlel a fülem ,de menet közben egyébként nem érezni. indokolt pl nagyobb fuvóka,most 80-as, vagy a súber tün emelni? kössz uram.
Nekem 31000 km-ig nem volt semmi gondom vele, pedig egyszer kétszer oda kellet huzni neki a gázt.
Bocs az off-ért!
Azok a hátsóteló tetején rögzített gumicsövek a kartergázt voltak hivatottak kivezetni vagy túlfolyócsövek?
igen csak kétszer odahúztad és lötyögött a síber benne,meg elkopott a tű,meg kikopott a tűszelep ,inkább maradjunk a jól bevált delortónál az ennvi is ezt használja!
igen 2 volt a francia 24h on! 71 be
Szegény motoron van min 25kg sulyfelesleg. Vajon hány perc alatt cseréltek benne kereket?
....és ez igy is van.
Az a mikuni. ami kivülröl teljesen megeggyezik a P20-éval (belülröl nagyon nem) az is 20mm-es. Én felfurtam 21,5-re azt is, meg a gyárit is.
Ha visszalapozol a P forumon az egykori ujságcikkel együtt már be volt linkelve az a motor.
Na ez jó duma
Itt van amire gondoltál :
Az YDS2-esen és az első proto 20-asokon 22-es Mikunik voltak , az Egri finomszerelvény gyárban készült másolatok pedig 20-as torkúak . Kisebb torokkal persze , hogy kevesebbet eszik u.azon a gépen. A magyar karbi szemét spiáterből van , a Mikuni pedig alu ötvözet , össze se lehet hasonlítani . De tény , hogy a jó bevált P20 karbival is nagyon jól megy a gép (csak meddig?), az a jó az egészben , hogy az is Mikuni , csak gagyi kivitelben :-))
2 nem normális ma elment motorozni! De nem sokáig bírtuk!