Ha kis fordulaton érzékeled a lukat, akkor abba se a tü se a föfuvoka nem szol bele. V.szinü az alapjárati rendszereddel lesz a probléma. Elöször el kell dönteni, hogy sokall, v.kevesel (féktisztito, befalsoltatás) utánna tunék konkrétabbat mondani.
őltf -töl szeretnék kérdezni! a motoromon bába dobok vannak, sport furulyával, kissebb égésterü tuning hengerfej, belül minöségü alkatrészek . a motor üzemmeleg,és ha üresbe huzgálom a gázt hirtelen, egy kicsi lyukat észlel a fülem ,de menet közben egyébként nem érezni. indokolt pl nagyobb fuvóka,most 80-as, vagy a súber tün emelni? kössz uram.
igen csak kétszer odahúztad és lötyögött a síber benne,meg elkopott a tű,meg kikopott a tűszelep ,inkább maradjunk a jól bevált delortónál az ennvi is ezt használja!
Az YDS2-esen és az első proto 20-asokon 22-es Mikunik voltak , az Egri finomszerelvény gyárban készült másolatok pedig 20-as torkúak . Kisebb torokkal persze , hogy kevesebbet eszik u.azon a gépen. A magyar karbi szemét spiáterből van , a Mikuni pedig alu ötvözet , össze se lehet hasonlítani . De tény , hogy a jó bevált P20 karbival is nagyon jól megy a gép (csak meddig?), az a jó az egészben , hogy az is Mikuni , csak gagyi kivitelben :-))
Itt van amire gondoltál :