Gondolom a 3.00-t elírtad, ha nem, akkor értetlenül állok a dolog előtt
Nekem MZ-n 1,6-os felnin van a 3.00 K65, de láttam 1,85-ösön is, nagyon minimális a különbség, kb. 2mm-rel szélesebb mérhető az 1,85-ön, ránézésre az 1,6-os alig húzza jobban össze. Nem vagyok gyors, de így is lefordulom az éléig kiülve is. A hátsót nem, az 2,15-ös felnin 110/90 K65, azt összehúzza (ahogy ŐLTF említette, oda 3.5-ös kell, vagy ahogy MZ kupásoknál látni, 4.10-es K36, annak más a profilja, azt nem húzza össze, hiába szélesebb).
De ami még durvább, hogy a Simsonban nekem hátul 2,15x16-os felni van, ezen van 100/80-as K63 és 90mm-esre összehúzza a felni, nagyon csúnyán is áll rajta és csúszik is. Igaz ez középen "csíkos", azaz elvileg első kerékre való, nem tudom, hogy ez profilban jelent-e különbséget Heidenauéknál. Ajánlott felninek 2,5 van ráírva. Elöl 80/80-as van Simson felnin (talán 1,5), az még éppen tűrhető, de oda is inkább 1,85 kellene (az neki az ajánlott). Gyanítom, hogy ezek a /80-as cuccok már inkább "fakerekes", széles felnis motorokhoz vannak kitalálva. Oldalfaluk valami brutál erős.
Egyébként a tőletek vett rd-vel kapcsolatban, minden rosszindulat és harag nélkül megjegyezném hogy írtad: Nyugi nagyon erős blokkja van! Na a képen látható motorom immáron 350-s, és 2xer olyan combos frissen fúrva, új dugókkal. Csak mikor elkészült, és kipróbáltam, elgondolkodtam hogy miért ítélted az Árpiét erősnek? Az a videon talán olyan lehetett mint egy jó 250 lc, kb úgy ment mint az enyém 250ként, csak 1 hónap szünet után éreztem hogy jó. de az enyém az egész más, iszonyatosan nyomatékos kis fordulaton is, nem is képzeltem hogy ilyen egy rd, mert hozzá voltam szokva hogy 5000 környékén indul el. Na tényleg nem b@sztatás, csak észrevétel.
Megkérem Balázst írja be a mo-i képviseletet, el is postázzák. De, ha Te jársz napfényes itáliában a börzéken elkaphatsz occó-t. Csak az évjáratra figyelj! De, közútra sz.tem mindegy.Én a racékat mindig Mário Stocco morinijéről kaptam meg. (2 race, oszt aut 200 pitypang)
Valószínű hogy a felnihez képest szélesebb külsőt választottál,ezért is nem tudta a gummás feltenni normálisan.Viszont így a menetstabilitása is rossz lett a motorodnak,ezért nem jött be neked a Heidenau.
Hát, hogy nagyon óccsó lenne nem hiszem, utoljára elég rázós árat említettek. (kb avon sztráda árban, akkor meg az avon jobb.Kiszámíthatóbb, sz.tem) A maci racén h. én is heid..val mentem és csak 2x csúszott meg, igaz, hogy 1,85-ös felnin van.
Karburátor beállításával kapcsolatba kéne segítség.
Eddig:
A tűt a középső helyzetbe raktam. Légszűrő házat levettem, kitekertem mindkét alapjárat állító csavart. Beállítottam a két tolattyút, hogy tökéletesen egyszerre mozogjon.
Ezek után mi a teendő?
Gondolom állítok egy stabil alapjáratot, és csak aztán nyúlok az alapjárati keverék állító csavarhoz.
Készítettem egy vákuum összehasonlító "műszert". A szívócső összekötő helyére egy hosszú átlátszó csőben sűrű motorolaj. Még a karbi állítgatása előtt kipróbáltam, és volt bőven eltérés a két nyomás között.
Elvittem a gumishoz a felniket, ő ajánlotta, és szerelte. mentem vele,és rázta az elejét. Garanciába kaptam egy másikat, de az sem 100-as.(De azt a tortúrát míg kivívtam az igazam) Egyébként nem ugrott ki mindenhol a falc, akárhogy kenték a szélét, hát ez van.
Se a mintája, se a mérete nem tetszik, sajnos a gumisok nem értenek ahhoz amit csinálnak. Gratulálok én is .
Köszönjük mindenkinek.
Pannoniával a Pannonia-ringen, képviselnini a magyarok becsületét a müanyag motorok ellen:-))) (nem gondoltuk, hogy sikerülni fog). Én is grtulálnák minden résztvevönek, de különösen azoknak, akik egy seggel végignyomták. Ez nem volt semmi ilyen körülmények közt!
Nekem MZ-n 1,6-os felnin van a 3.00 K65, de láttam 1,85-ösön is, nagyon minimális a különbség, kb. 2mm-rel szélesebb mérhető az 1,85-ön, ránézésre az 1,6-os alig húzza jobban össze. Nem vagyok gyors, de így is lefordulom az éléig kiülve is. A hátsót nem, az 2,15-ös felnin 110/90 K65, azt összehúzza (ahogy ŐLTF említette, oda 3.5-ös kell, vagy ahogy MZ kupásoknál látni, 4.10-es K36, annak más a profilja, azt nem húzza össze, hiába szélesebb).
De ami még durvább, hogy a Simsonban nekem hátul 2,15x16-os felni van, ezen van 100/80-as K63 és 90mm-esre összehúzza a felni, nagyon csúnyán is áll rajta és csúszik is. Igaz ez középen "csíkos", azaz elvileg első kerékre való, nem tudom, hogy ez profilban jelent-e különbséget Heidenauéknál. Ajánlott felninek 2,5 van ráírva. Elöl 80/80-as van Simson felnin (talán 1,5), az még éppen tűrhető, de oda is inkább 1,85 kellene (az neki az ajánlott). Gyanítom, hogy ezek a /80-as cuccok már inkább "fakerekes", széles felnis motorokhoz vannak kitalálva. Oldalfaluk valami brutál erős.