Na ja! Tavaly ha jól emlékszem,a 350-es Morinire akart a BRC.250-es hengereket húzni évjárati problémák miatt de azt is áthúzták.Nem is jöttek...Jól emlékszem? Javítsatok!
Na akkor most melyik ellenszenves, az enyém vagy a Lovasé?
Az a baj Petter, hogy az r5 már egyszer volt 350-es, és hiába teszel rá 250-es hengert az attól még lélekben 350-es marad! Egy ilyen visszaminősített, lelki sérült, identitászavaros motorral meg csak a baj lenne! A szervezők belső harmóniáját teljesen felborítaná.
Ellenben ha a ds7- re dobunk 350-es hengereket az teljesen rendben van ugyanis azt nagy valószinűséggel a kutya nem veszi észre, és sokkal gyorsabb lesz.
Érthető ez ugye?
A lényeg ez lenne!Mármint a JÓ motorozás. Mi csak biztosabbá,biztonságosabbá szerettük volna tenni a célba érkezésünket. Volt 3 sebességünk,1,2,4. Kínszenvedés volt!
na látod ezé nem megyünk, pénzt inkább,máshova költöm,mert nem kevés mani ez a verseny. Ezek szerint a t5 hengert nem lehet p10 re cserélni a p10-re meg a 12 hengert rátenni pöpec mert sokan csereberélik. kérdez má rá.
Nekünk mindegy melyik kategória lesz,csak motorozzunk egy jót.Az építettben legalább többen lennénk.Az nagyobb kihívás, mert ott van egy két komoly motor.A részvétel a fontos.A JAWA meg ha nem romlott volna el nagyon ott lett volna.
Meg lassan el kéne dönteni hogy az X-kat.együtt megy az É építettel,vagy nem. Mert az sem mindegy.Főleg, a Szolnoki RD. csapatnak. Minden információt úgy kell kihúzni a szervezőből...
Az hogy 350-es gyárilag.És itt, a gyárilagon van a hangsúly.A DS7-es ugyan az csak 250-es.Egyre jobban megy el a kedvünk az egésztől...
De lehet hogy pont ezért fogunk a JAWA-val menni!
Szia Sanyi! Ha DS7-es lesz akkó K2. Ha nem,akkó marad a Jawa! De az sincs kicsukva hogy csak szurkolunk nektek.Ugyanis, az R5 bukó,250-es hengerekkel sem mehetünk.(lásd:V.M.M.)
Akkó olyanom van de az oválkeresztmetszet a súbernél max34 a hengerfelől pedig 36 körüli.Tegnap mentem a 360 as fejlesztésemmel jelentős a nyomatéknövekedés mindenhol de kell majd nagy karbi hogy a tetejét megetesse rendesen !Olyan mint egy 4ütemű folyamatosan jön az erő 12000ig ! A kuplungot megerősítettem mert elcsúszott!
Az a baj Petter, hogy az r5 már egyszer volt 350-es, és hiába teszel rá 250-es hengert az attól még lélekben 350-es marad! Egy ilyen visszaminősített, lelki sérült, identitászavaros motorral meg csak a baj lenne! A szervezők belső harmóniáját teljesen felborítaná.
Ellenben ha a ds7- re dobunk 350-es hengereket az teljesen rendben van ugyanis azt nagy valószinűséggel a kutya nem veszi észre, és sokkal gyorsabb lesz.
Érthető ez ugye?
Jó kifogás sose rossz!
Tök jó ötlet eleve kizárni a 350eseket:)
Vagy csak megint nem értem, hogy mi van.
Az viszont továbbra sem világos, hogy x ben mér nem mehet, 250 re alakítva.
De lehet hogy pont ezért fogunk a JAWA-val menni!
Ha nem membrános, nem tárcsafékes, nem fakerekes, nem mittomén, akkor mi is a baj vele?
Nekem ez a hozzáállás ellenszenves.
Ha ennyire utálják, mér csinálják?