Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arroganciáról írtam, te meg nagyon is türelmes voltál velünk, kis féleszü hüűűjegyerekekkel, oszt a végén el sem mentünk(azóta is szégyenlem)
Na ja! Tavaly ha jól emlékszem,a 350-es Morinire akart a BRC.250-es hengereket húzni évjárati problémák miatt de azt is áthúzták.Nem is jöttek...Jól emlékszem? Javítsatok!
Na akkor most melyik ellenszenves, az enyém vagy a Lovasé?
Az a baj Petter, hogy az r5 már egyszer volt 350-es, és hiába teszel rá 250-es hengert az attól még lélekben 350-es marad! Egy ilyen visszaminősített, lelki sérült, identitászavaros motorral meg csak a baj lenne! A szervezők belső harmóniáját teljesen felborítaná.
Ellenben ha a ds7- re dobunk 350-es hengereket az teljesen rendben van ugyanis azt nagy valószinűséggel a kutya nem veszi észre, és sokkal gyorsabb lesz.
Érthető ez ugye?
A lényeg ez lenne!Mármint a JÓ motorozás. Mi csak biztosabbá,biztonságosabbá szerettük volna tenni a célba érkezésünket. Volt 3 sebességünk,1,2,4. Kínszenvedés volt!
Ez meg a másik dolog! T5-el nem megyünk! De igaza van a Maestronak,lehet hogy elfér az a lóvé máshol! M1.kat. a favorit!
Mert gyárilag 350.az R5.és úgy kezdődik a motorszáma hogy R5...
Jó kifogás sose rossz!
na látod ezé nem megyünk, pénzt inkább,máshova költöm,mert nem kevés mani ez a verseny. Ezek szerint a t5 hengert nem lehet p10 re cserélni a p10-re meg a 12 hengert rátenni pöpec mert sokan csereberélik. kérdez má rá.
Ahha, ésrtem, az a baj, hogy 350.
Tök jó ötlet eleve kizárni a 350eseket:)
Vagy csak megint nem értem, hogy mi van.

Az viszont továbbra sem világos, hogy x ben mér nem mehet, 250 re alakítva.
Nekünk mindegy melyik kategória lesz,csak motorozzunk egy jót.Az építettben legalább többen lennénk.Az nagyobb kihívás, mert ott van egy két komoly motor.A részvétel a fontos.A JAWA meg ha nem romlott volna el nagyon ott lett volna.
Meg lassan el kéne dönteni hogy az X-kat.együtt megy az É építettel,vagy nem. Mert az sem mindegy.Főleg, a Szolnoki RD. csapatnak. Minden információt úgy kell kihúzni a szervezőből...
Az hogy 350-es gyárilag.És itt, a gyárilagon van a hangsúly.A DS7-es ugyan az csak 250-es.Egyre jobban megy el a kedvünk az egésztől...
De lehet hogy pont ezért fogunk a JAWA-val menni!
Hogy az r5 tel mi a baj, azt meg végképp nemértem...
Ha nem membrános, nem tárcsafékes, nem fakerekes, nem mittomén, akkor mi is a baj vele?
Csak, hogy ércsük mire godoltam, MZ Terrorist, pl kicsit más hangnemben szokott társalogni.
Nekem ez a hozzáállás ellenszenves.
Basszus, ez a leplezetlen arrogancia, amivel a szervezők válaszolgatnak a kérdésekre, ez nem gyenge.
Ha ennyire utálják, mér csinálják?
Szia Sanyi! Ha DS7-es lesz akkó K2. Ha nem,akkó marad a Jawa! De az sincs kicsukva hogy csak szurkolunk nektek.Ugyanis, az R5 bukó,250-es hengerekkel sem mehetünk.(lásd:V.M.M.)
Petro,akkor ds-7 lesz?
Ja tudom én, jappán fos
Akkó olyanom van de az oválkeresztmetszet a súbernél max34 a hengerfelől pedig 36 körüli.Tegnap mentem a 360 as fejlesztésemmel jelentős a nyomatéknövekedés mindenhol de kell majd nagy karbi hogy a tetejét megetesse rendesen !Olyan mint egy 4ütemű folyamatosan jön az erő 12000ig ! A kuplungot megerősítettem mert elcsúszott!
Biztos nagyobb!Mérni csak tudok?
Az csak 28 as sajnos mc 18 as é
Nem, osztoztunk vkor egy nsr-en. keihin 38-as.
Ja! BRC, csupa nagybetű
Melyik amit felpróbáltunk Attival a két új vhsb 37 es
A vhsa-n nem tengelyen fordul az úszó, talán azért.
28-as van rajta, néztem már a morinire, de elég köcsögül van összeépítve. ( nem éri meg a mk-t szétbontani 2 4t hengerre, sz.tem)