Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyesen:

\193.142.214.108
felhasználónév: szh
jelszó: kartergaz
Ott volt a kis köcsög...
Ha jól kapcsolom össze a való világot a virtuálissal, akkor neked kell a kéthengeres penetrátor főtengely kiegyensúlyozás ugye? Akkor dobj egy mélt a nevem kukac szh.hu -ra az adatokkal, de amint azt Lacibácsi említette volt, nem lesz gyors az eredmény de legalább szar
A verseny amúgy kurvajó volt, mint egyébként tavaly is. Csupán két érdekes dolog ami cseppet zavaró volt:
- ha valaki zakózik, akkor az utána közlekedőnek miért kötelező a puszta látványtól pofára esnie? Ezt soha nem fogom megérteni. 3 ilyet láttam csak előttem (mennyi lehetett akkor még?), az utolsónál a safety car-t kiváltó tömegszerencsétlenséghez érve az előttem poroszkáló szupermotyós eccerűen lelépett a motorról egy kvázi egyenes részen. A motorja szikrázva pörgött előttem, úgyhogy jobbnak láttam a füvet választani, az egyik szerencsétlenül járt meg épp ott kereste a műanyagkupacban, melyik színes darab lehetett az övé. Soha nem felejtem el, ahogy ott ugrál pont előttem, ne tudta eldönteni hogy előlem meneküljön vagy a szikrázva közeledő tárgy elől. Aztán persze engem választott (gondolta több tudatosság van van az én viselkedésemben, mint a zsokétlan vaséban, micsoda balek...), de legalább kipróbáltam mekkorát lehet dönteni a jeges füvön. Az onboard kamera akksija addigra persze szétfagyott, úgyhogy nem tudom megmutatni, pedig egy életreszóló élmény volt.
- a másik - anélkül hogy bántani akarnék bárkit, aki felment a pályára ebben a geci hidegben - hogy azért az nem lenne baj, ha a versenyző+technika alkalmas lenne egy 1.3 szvift utolérésére, de ha nem az se tragédia, csak ha látja hogy 20 motor kocog mögötte gyökkettővel és mindenki rommá fagy, akkor esetleg nyomhatna egy box áthajtást, pusztán humanitárius okból kifolyólag. Na mindegy nem vérre megy a többség ki is állt egy idő után, de volt egy igen kitartó kolléga, a kisfrecskán még bukón keresztül is látszott, hogy mindjárt idegösszeroppanást kap.
Aztán a végén még a nap is kisütött.
Mi is csináltunk képeket, mondjuk nem lett túl sok értékelhető. Viszont anno a 24 órások végett csináltam egy 10GB-os tárhelyet, ahova mindenki felpakolhatta a képeit, oda szerintem told fel ha megszerzed őket a havertól, mindjárt csinálok rajta egy kis helyet, meg egy üres könyvtárat. Az elérhetősége:

\\\\193.142.214.108\\szh

je
lszó: kartergaz
menni fog az egyedül is(98as furat:)
Inkább segíts a másik fórumon a srácnak hogyan szereljen CR500-as hengert Simsonra
Ez is van olyan jó mint az előző.
(szabadlegyen megjegyeznem, hogy szerintem ne fektess több energiát, a sportmotor-fórum főoldalának a belinkelésére, mert viszonylag könnyen meg lehet találni linkelés nélkül is
Vazze... beteszi elé a sportmotor.hu-t. Nem értem.

palyamotorozas.hu/hu/letoltesek/versenyek/24/
Na menj a víz alá..

Eredménylista
Rettentő informatív...
Szerinted van értelme egy listának, amin nincsen rajta, hogy ki miylen motorral tolta, ha nem egyformák a motorok?
Hogy ennyire kevés eszük legyen...
Igen, a BMW-re meg a Yamahára.
Ez jó kis link:)
Petro: Nagyon szép a képen látható cucc! Ha megkérdezhetem ennyiért csinálnál egy ilyen ülés-tank kombót? CB750-re kellene! Festés nem kellene rá.
Akkor csak jól láttam a Főgecót.
A BMW-re,meg a kis Yamahára gondolsz?
Na mégegyszer:
Magyar 2h-s eredménylista
//palyamotorozas.hu/hu/letoltesek/versenyek/24/]Magyar eredménylista 2h-s versenyről[/L]/
Öszzetett eredménylista 2h-s versenyről

pannonia-ring.hu-ról nekem csak a sprintverseny eredményei jönnek.
Főgecó is ott volt. Végén volt egy rövid sprintverseny, amit a szervezők sem tudtak igazán, hogy hány körös 5 vagy 10. A legjobb eredményt elérők futottak. Itt ért el a P20 ötödik eredményt.
Verseny közepénél méregettem időket, a pályán a legjobb idő olyan 2:10 körül volt. A P20 kb 2:30-as időket futott ,amit mértem. De mondjuk a motorok nem egy súlycsoportban voltak ,ez is nagyon szép eredmény. Ha nem melóban lennék, akkor részletesebb számokat tudnék írni, de nincsenek nálam a cuccaim..
Viszont kérdésem nekem is lenne. Mikor buktak páran, köztük a narancssárga MZ is.. Volt 2 überlassú egyén a pályán, pl túradobozzal, akiknél a safety car is gyorsabb köröket ment és eléggé szétszakította a mezőnyt, ekkor pont a pálya leghátulján voltam a nukleáris télben. No itt mi történt?
Elvileg amúgy lesznek eléggé jó fotóim, haver végig fotózott mindenkit, elég jó gépe van, majd megpróbálom valahova feltölteni.
nem Főgecó,hanem B.R.C.
A pannonia fórumon hiába kérdezek mi volt, tavaly sem írt senki semmi beszámolszerűt, pedig jó volna.
Ne tudd meg!
És ha lefagy a pöcsöd, nem látsz?
:)
Üdv Mindenkinek!
Marha hideg volt a versenyen,rengeteg osztrák, a veteránban Ölbei,meg Főgecó motorját láttam, a 70-esMZ-t de azt visszacsomagolták a futóra.A verseny vége felé az egyik kanyarban valaki kifolyatta az olajat és sorozatos bukások voltak,bejött a széfti kár,onnatól már nem tudom mi lett,mert lefagyott a pöcsöm.
Nem volt hideg? Én meg a 250lcből 350 lct csináltam az új T.K.R.J dugókkal. Kipróbáltam, és még mindig a hatása alatt vagyok. Egy rd így megy alul? Nem hittem a szememnek! Most még jobban szeretem.
Iszonyatosan nyomatékos lett!
szép lessz, az eredmények alapján ölbei 5. de nem értem mert 6 befutó volt és 34 nevező.
Alkottam ma!
Na,mi volt az Ice Macin? Tud valaki,valamit?
keresek valami szebbet majd.