már én is erősen elgondolkodtam a benzinen mert néha mikor durran elkapja a szíjat, durran többet egymás után mint mikor nehezen indul vmi miatt de feladja....
Ugyan igy jártam én is a simoval. A teendö a következö: ereszd le az összes benzint, és öntsd ki a pi...ba. Tegyél bele ujjat, jol szellöztesd ki a motort, esetleg féktisztito, uj gyertya, fuvoka alapos tisztitása (ecsetszörrel jol kidörzsölve nitroba) összerak, és megint pöccre indulni fog. Jo munkát!
benzines a gyertya meg szép kék is a szikra csak vékony sztem..... akkor szerinted a trafó szállt el állásában? és azt kb mennyiért és hol tudok szerezni?vagy milyen tipust keressek?
azzal mit lehet kezdeni ha oxidáció van?
Egy motorszerelővel már beszéltem telefonon azon kívül akinél voltam, az azt mondta h valami a hidegtől elment a gyújtásnál ahogy tágul meg összehúzódik a fém ,azt mondta megcsinálja de nagyon horribilis összeget mondott rá....40 ezer forintot.....abból veszek egy blokkot....
salgótarjánban lakok biztos nincs eltömődve semmi,mert kipufogót levéve ha gyújtás nélkül rugdosom akkor kijön a kiömlőn a benzin..... a szikra meg szép kék szinű habár mintha gyengébb-vékonyabb lenne mint mjuk az etzmen volt.....
elég hülye szerelöt fogtál ki,szerintem ha eddig jó volt akkor nagyon egyszerű a képlet vedd ki a gyertyát rugdosd meg ha mindig erős kék szikra van akkor tedd vissza és szedd szét a karburátort és pucold ki lehet ,hogy leülepedett olaj stb betett neki,vagy még oxidáció a gyertyapipánál vagy a gyujtásban!
A fúvoka biztos nincs eltömödve? vagy az úszó nem ragadt fent?
Most már nagyon kíváncsi lettem mi baja lehet!
Nem tuddom merre laksz ha a közelben szívesen rá néznék, illetve haverom motorszerelő a szakmája biztos segítene!
Akkor viszont csak a gyújtás lesz a lúdas!
Lehet valahol kidörzsölödöt egy vezeték és néha a vázhoz érve letestel ezért van csak néha szikra! Kihagy néhány gyújtást emiatt!
már vittem egyhez az azt mondta bonyolult nagyon a blokkja, bonyolultabb mint egy 4 üteműé,keressek olyan szerelőt aki erre van specializálódva....nem tud valaki egyet aki esetleg értene hozzá?
Karbi nincs eltömödve? Egy honnap állás után könnyen lehet, hogy csak annyi a baja!
Szerintem szedszét a karbit és pucold ki!
Én etz-mnél jártam így és a karbi pucolás megoldota!
Üdv!
Valaki tudna nekem segíteni?
Egy Yamaha rd 125 lc-m van amivel decemberben mentem utoljára,most nem indul be, szikra és benzin van,aksi feltöltve de csak időnként durran eggyet-eggyet és kész.....valaki tudna segíteni h mi baja lehet?
Egy motorszerelővel már beszéltem telefonon azon kívül akinél voltam, az azt mondta h valami a hidegtől elment a gyújtásnál ahogy tágul meg összehúzódik a fém ,azt mondta megcsinálja de nagyon horribilis összeget mondott rá....40 ezer forintot.....abból veszek egy blokkot....
Most már nagyon kíváncsi lettem mi baja lehet!
Nem tuddom merre laksz ha a közelben szívesen rá néznék, illetve haverom motorszerelő a szakmája biztos segítene!
Lehet valahol kidörzsölödöt egy vezeték és néha a vázhoz érve letestel ezért van csak néha szikra! Kihagy néhány gyújtást emiatt!
Vidd el egy szerelöhöz!
Szerintem szedszét a karbit és pucold ki!
Én etz-mnél jártam így és a karbi pucolás megoldota!
Elögyujtás jol be van-e állitva?
Valaki tudna nekem segíteni?
Egy Yamaha rd 125 lc-m van amivel decemberben mentem utoljára,most nem indul be, szikra és benzin van,aksi feltöltve de csak időnként durran eggyet-eggyet és kész.....valaki tudna segíteni h mi baja lehet?