Ennek semmi köze japánhoz, bármilyen másik motr is így menne. Persze hasonló kategóriás.Megnéztem azt a vidit mikor Hislop sz..ávert mindenkit a TT-n a wankel nortonnal, ott is többször mélyet lélegeztem.
Nagyon kemény ez a videó, olyan mintha az ülne rajta, aki nézi. Egyébként a 350 lc, amit a az Árpitól vettünk Debrecenből, az is kiforogta nekem a 12-ezret alig bírtam rajta maradni. Rájöttem hogy hiányzik mind a két furujából, azért ilyen kemény. Fantasztikus élmény volt. A 250-em is jól megy, de ez? Tavaszra 350 lesz.
Szép nap ez a mai, gyanakodhattam volna már a szép reggel időből is...
Hazaérek, fater lejött elém mert szakadt az eső, mikor megyek oda nyitja föl a motorházat... Elment a fék... Beesett a pedál... Mint később kiderült eldurrant a jobb első fékcső... Ja és lábon kellett kivinni a kocsit laza 20 kmre...
Ezen felül még végighúzta valaki a kocsinkat, úgy direkt köcsögségből... Egy hete sem volt hogy nekimentek a hátuljának attól a parkolótól kb 30 méterre... és nem adtak betétlapot...
Aztán a pótmelósautónak lapos volt a kereke, a másiknak nem volt meg a kulcsa, és aki elrakta részeg volt már... De meglett...
Hazaértünk...
Beraktam a kocsit, és ahogy beért az eleje, a szél lekapta az amúgy igen masszíb garázskaput, és megpördülve ledobta a földre ahol 2 másodpercel azelött álltam...
Sok ez nekem kicsit erre a napra, ja és most tanulnom kéne meg takarítani, de már eléggé fáj a fejem...
És bocsi hogy ezt ide leírtam, de kész vagyok agyilag...
Én azt akarom hogy alcsonyabb sebességen is variálja a végáttételt De aztán lehet nem lesz ebből semmi... És simán kap egy 1/4 áttételt és akkor már kb úgy fog forogni mint egy rotyogó gyárilag...
Csak azt szeretném megtudni, hogy itt a variátornál egyenesen kap meghajtást a főtengelyről? Vagy valami áttétellel kapja? Másik meg nem tudod mekkora a legkisebb meg legnagyobb áttétel amit biztosítani tud egy ilyen váltó? Ugyani már ideje lenne számolgatnom... Mert minden más mint az eredeti környezetében...
látom jól elvoltatok. Tele volt a tegnapi nappal atköm 2xmentem végig a városon.
Laci má ölbei az öreg amit ugyan ilyen padon csinált motor aminek a vezérlését ismeritek a rendek féle 34le az tudta uton is amit kell. A keréken való fékezésnél a motor átsiklik egy sor apró nüasznyi hibákon. a nándi meg 100 fordulatra felveszi a nyomatékot, és a szgép finomitása nélkül. Az biztos hogy a keréken mérni kényelmes.
Belebonyolódunk nekem ez 30 fokon volt 60 Keréken !Akkor 20fokon főtengelyen 60+3,6+X +Y mennyi ha
x=korrekciós tényező y=hőmérséklet miatti tényező mert hidegben erősebb ezért hozzáadjuk mind akettőt
Hazaérek, fater lejött elém mert szakadt az eső, mikor megyek oda nyitja föl a motorházat... Elment a fék... Beesett a pedál... Mint később kiderült eldurrant a jobb első fékcső... Ja és lábon kellett kivinni a kocsit laza 20 kmre...
Ezen felül még végighúzta valaki a kocsinkat, úgy direkt köcsögségből... Egy hete sem volt hogy nekimentek a hátuljának attól a parkolótól kb 30 méterre... és nem adtak betétlapot...
Aztán a pótmelósautónak lapos volt a kereke, a másiknak nem volt meg a kulcsa, és aki elrakta részeg volt már... De meglett...
Hazaértünk...
Beraktam a kocsit, és ahogy beért az eleje, a szél lekapta az amúgy igen masszíb garázskaput, és megpördülve ledobta a földre ahol 2 másodpercel azelött álltam...
Sok ez nekem kicsit erre a napra, ja és most tanulnom kéne meg takarítani, de már eléggé fáj a fejem...
És bocsi hogy ezt ide leírtam, de kész vagyok agyilag...
Csak azt szeretném megtudni, hogy itt a variátornál egyenesen kap meghajtást a főtengelyről? Vagy valami áttétellel kapja? Másik meg nem tudod mekkora a legkisebb meg legnagyobb áttétel amit biztosítani tud egy ilyen váltó? Ugyani már ideje lenne számolgatnom... Mert minden más mint az eredeti környezetében...
Laci má ölbei az öreg amit ugyan ilyen padon csinált motor aminek a vezérlését ismeritek a rendek féle 34le az tudta uton is amit kell. A keréken való fékezésnél a motor átsiklik egy sor apró nüasznyi hibákon. a nándi meg 100 fordulatra felveszi a nyomatékot, és a szgép finomitása nélkül. Az biztos hogy a keréken mérni kényelmes.
x=korrekciós tényező y=hőmérséklet miatti tényező mert hidegben erősebb ezért hozzáadjuk mind akettőt