Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jóreggelt! Kérem halkítsák le készülékeiket! http://www.youtube.com/watch?v...
Ő normális srác, tőle vettem a race gumikat.
neked is, jók voltak!
Gondolom mindenki elbírna otthon egy ilyen múzeumot! Ebben a szar időben legalább motorozu nk egy kicsit.
Ennek semmi köze japánhoz, bármilyen másik motr is így menne. Persze hasonló kategóriás.Megnéztem azt a vidit mikor Hislop sz..ávert mindenkit a TT-n a wankel nortonnal, ott is többször mélyet lélegeztem.
Az est fénypontja! most néztem egy másik videót, a GSX-R 1100 sem tudott nagyon mit kezdeni vele.
Na, ezt én nem biztos hogy utána akarom csinálni::)
Nagyon kemény ez a videó, olyan mintha az ülne rajta, aki nézi. Egyébként a 350 lc, amit a az Árpitól vettünk Debrecenből, az is kiforogta nekem a 12-ezret alig bírtam rajta maradni. Rájöttem hogy hiányzik mind a két furujából, azért ilyen kemény. Fantasztikus élmény volt. A 250-em is jól megy, de ez? Tavaszra 350 lesz.
tudnak azé valamit a ferdeszemüek.
Még egyszer megnéztem. Azért a pilóta sem kispályás.
Megnéztem! Rám is csukták a szoba ajtót.
Szép nap ez a mai, gyanakodhattam volna már a szép reggel időből is...
Hazaérek, fater lejött elém mert szakadt az eső, mikor megyek oda nyitja föl a motorházat... Elment a fék... Beesett a pedál... Mint később kiderült eldurrant a jobb első fékcső... Ja és lábon kellett kivinni a kocsit laza 20 kmre...
Ezen felül még végighúzta valaki a kocsinkat, úgy direkt köcsögségből... Egy hete sem volt hogy nekimentek a hátuljának attól a parkolótól kb 30 méterre... és nem adtak betétlapot...
Aztán a pótmelósautónak lapos volt a kereke, a másiknak nem volt meg a kulcsa, és aki elrakta részeg volt már... De meglett...
Hazaértünk...
Beraktam a kocsit, és ahogy beért az eleje, a szél lekapta az amúgy igen masszíb garázskaput, és megpördülve ledobta a földre ahol 2 másodpercel azelött álltam...
Sok ez nekem kicsit erre a napra, ja és most tanulnom kéne meg takarítani, de már eléggé fáj a fejem...
És bocsi hogy ezt ide leírtam, de kész vagyok agyilag...
A kiváló 2t-d mégsem bírt előtte maradni.:))) Persze ez már régen volt.
Na erre nincs igazán időnk...
Én azt akarom hogy alcsonyabb sebességen is variálja a végáttételt De aztán lehet nem lesz ebből semmi... És simán kap egy 1/4 áttételt és akkor már kb úgy fog forogni mint egy rotyogó gyárilag...
Csak azt szeretném megtudni, hogy itt a variátornál egyenesen kap meghajtást a főtengelyről? Vagy valami áttétellel kapja? Másik meg nem tudod mekkora a legkisebb meg legnagyobb áttétel amit biztosítani tud egy ilyen váltó? Ugyani már ideje lenne számolgatnom... Mert minden más mint az eredeti környezetében...
Ahogy húzod a gázt,úgy fogy el az erő
szép görbét kreáltál szinte hibátlan lehet 2le több?
látom jól elvoltatok. Tele volt a tegnapi nappal atköm 2xmentem végig a városon.
Laci má ölbei az öreg amit ugyan ilyen padon csinált motor aminek a vezérlését ismeritek a rendek féle 34le az tudta uton is amit kell. A keréken való fékezésnél a motor átsiklik egy sor apró nüasznyi hibákon. a nándi meg 100 fordulatra felveszi a nyomatékot, és a szgép finomitása nélkül. Az biztos hogy a keréken mérni kényelmes.
Belebonyolódunk nekem ez 30 fokon volt 60 Keréken !Akkor 20fokon főtengelyen 60+3,6+X +Y mennyi ha
x=korrekciós tényező y=hőmérséklet miatti tényező mert hidegben erősebb ezért hozzáadjuk mind akettőt
Ebben Mihu jó, én nem vagyok számítógép guru, de már a 6 évvel ez előtti mota is fényévekkel jobbvolt mint a kb semmire sen jó TSR progi.