Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy látom nem jött be a vicc! Az exkalibur egy chopper morini. A 114-es 134, a 122-es 115kg üza nélkül.
Üdv
Mitől jött ki a lyuk belőle?
Hétvégén akarok egy videót csinálni róla ha nem havazunk el, aztán apróra szedem.
Könnyebbnek gondoltam! Gyors!
Melyiké? A 350-es exkalibur 200kg.:)
miért mi bajod vele?
Jó lett a tank! De a hátsó gummát lelököd ugye?
Na hát az a lényeg hogy 4 arab akkusfúróval kell hajtanom egy járművet, és én arra gondoltam jó lenne bele egy fokozatmentes autómata váltó, van is itt nekem egy rotyogó váltó, és majd valahogy össsze kéne hozni a motorokkal, és az lenne a kérdésem, hogy nem lehet e ennek levinni a forgási sebességét, szóval valahogy a görgőkkel kisebb forgási sebességre hangolni... nem tudom mik a lehetőségek, mert nem vagyok otthon a témában... Érted mit akarok, sajnálom hogy kicsit kusza amit írtam, de kb úgy érzem mintha átment volna rajtam egy egész veteránmotoros fúrumtalálkozó(sok rdvel)
én is rendelek egy 350-es szettet. Egyébként üdv mindenkinek!
az nsr is vizes perselyes rendelek egyet holnap a fékpadra.
próbáltam A4-ből is, de nagyon csörgött vele, de alul nagyon kemény volt. Lehet új cuccokkal tuti lett volna.
Most nézem,a kép jobb szélén Zoli elaludt...
8800 pénz nem drága 250-350 egyaránt söt lehet rendelni 125dx hez is a htak 8500 jó ár a pinknél 7500 1 gyürügarnitura a 350-esbe.
Üdv BRC.! Lehet tudni mennyi a Morini súlya?
a vizesen nekem ez spirálfüzet borítóból van, és jól be vált.
Vizesé !
Én e!
10250 Rpm. -nél emel 2,15 Kg.-ot,=23,18 Lú,1 hengeren mérve! Jómondom Nándibá?
ügyes te reszelted.
Tedd fel:)
Lehet hogy én vagyok a béna,de nem találom a Tkrj katalógusban a dugót.Mi a mérete? Holnap postára teszem a hengertalpalávalót. Még nyers,de finomítok rajta.
Bele, Petróéba belekell tenni aztán kiderül mennyire kopik,szerintem gyári minőség, az elég.