Én elsősorban a kiváncsiságomat elégítem ki, hogy megmérem, mert abban Lacival értek egyet hogy az a legerősebb motr amelyik először halad el a kockás zászló előtt. Ja! És a kormány meg az ülés közti szoftvert nem lehet lefékezni.:) Egyébként sztem rengeteget lehet tanulni belőle, főleg a jövőre nézve.(mit ne ronts el)
Jana is azt mondta ne foglalkozzak a gyári adatokkal mert azokat főtengelyen mérik erre azt mondta "hű bazd meg ezzel mehetsz ssp 400 ba " olyan erős ez a lényeg mi jön ki keréken a többi csak számok
A mota az igénytelen résest elég pontosan tudja - hisz az nem más mint egy duda :)- nekünk Balázs szinte ua-t szimulálta -alakra- csak értelemszerűen a végt.-ből vesztett.
A GYÁRI 3,5 SAE főtengelyen nekem mind keréken van mérve Din be 30c fokon nyáron a semmilyen korrekcios tényető nélkül csak úgy "parasztba"de ezt a fékpados kollégák át tudják számolni és jó lenne ha meg is tennék nekem
70 szor -5,6%=66,08Le a keréken.
Főt.60Le -6%=56,4 a keréken.
Alsócsap61gr
Alsógötgő 12gr
felsőcsap 23gr(a 45 ös dugóhoz)
A főtengely és kerék között mennyi van?
60Le szor 1,2%=60,72Le
60Le szor 4%=62,4Le
Hol a 4-5 Le?
30fok 780higany mm. korrekció- 0%
30 770 +1,2%
30 760 +2,6%
30 750 +4%