Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a guzzié, hasonló. A másik kettő meg a tavalyelőtti morini. Gondolom meg tudjátok a 2t-től különböztetni.:) Ezek mért értékek.
Én lehiszem neked is. Már bánom hogy beirtam.
Idéztem a piktor szavait. Ha keréken mérnéd, akkor ok, de itt hiányzik sok fontos tényezö, ami a fötengely után van. És akkor a légellenállásrol már ne is beszéljünk.
Volt progija egy havernak valami régebbi, azt hiszem, hogy Aszalóséknek is megvolt, na az hazsnálhatatlan:)
Az, amivel pl Mihu küzd, a Mota, az elég jó, világszerte elismert, több hazai szaki is hazsnálja, mert elég pontos, bár kétség kívül hobbiprogram.
Ha jól van beállítva, és a bevitt adatok is jók, egy 36 lovas motorra nem téved 19 loerőt

Amikor mi cimconyosok, illetvea brancsból az első motát ausztráliából megvettük, akkor hónapokig szívtunk vele, mert semmi nem jött ki, be kellett állítani néhány fontos értéket, utána már elég hiteles, bár kétégtelenül nem fékpad, de nem is az a célja, és nem is annyiba kerül.
Mondjuk én igen de a motor vért izzad!
Az ár kb. tükrözi a valoságot. Az enyém a gyárit is hamar hazavágta, a viseco már sokkal jobb volt.
Laci!
Gondolod a fékpadadon cincogunk?
Csak azért mertem beirni, mert sz.tem az Aszalosnak van lövése hozzá, de mindenki tévedhet.
Hogy a p-be, hogy csak ennyi nyomaték jön le?
Nem mindegyik progi jó, ráadásul ha szarul vannak beállítva, akkor téynleg hülyeségeket rajzolgatnak, pont mint a fékpad.
Ha nem csak cincogtatva lesz, 20-al el fog melegedni. Nekem is a 22 jött be.
Kösz, faja, ezekszerint a vnetes működik.
vdani666
Szerintem tegyél le a robogó nyomatékváltóról, mert az akkus fúró nem tudja azt a fordulatszámot, ami ahhoz kéne. Ezeket inkább nyomatékra tervezik. A rotyogó váltótól vannak sokkal egyszerűbb megoldások is, röpsúly nélkül.
Pl.: itt egy halál egyszerű cvt
YPVS-hez hengerfejtömítést honnan érdemes rendelni? Vagy lehet csinálni megfelelő vastagságú alu lemezből is?
TKRJ dugókról milyen tapasztalat van? Valami oka csak van, hogy ennyivel olcsóbb.
Pedig ennek a dobján 20-átm. 200hosz. van+ht. abszorciós.
szerintem is de a 24 nagy én 22,5 -öt használok az nsr en
Az komoly akkor marad a tapasztalat ez se tökéletes késő nyitott a power szelep szerintem
Én 500-al alacsonyabban szeretném ezt a teljesitményt.,
A 20má sz.tem kevés a levegösnek.
Ezt miért gondolod?
Az Aszalosnak a gyári 36-le-s aprilia-ját kihozta 19-re.
Üdv
Nem hosszú a cső hasa mert fent hiányzik a görbe teteje a maximum előtt és utána leejti szerintem 2cm rövidítessz az egyenes szakaszon akkor legalább még 500 többet fog forogni is
4T.RD.!? Hát, ilyen szépet még nem láttam! Ez komoly!
Zoli!
Holnap megkapod mindent.
GYURI.
Na ezt mértem ma.