Idéztem a piktor szavait. Ha keréken mérnéd, akkor ok, de itt hiányzik sok fontos tényezö, ami a fötengely után van. És akkor a légellenállásrol már ne is beszéljünk.
Volt progija egy havernak valami régebbi, azt hiszem, hogy Aszalóséknek is megvolt, na az hazsnálhatatlan:)
Az, amivel pl Mihu küzd, a Mota, az elég jó, világszerte elismert, több hazai szaki is hazsnálja, mert elég pontos, bár kétség kívül hobbiprogram.
Ha jól van beállítva, és a bevitt adatok is jók, egy 36 lovas motorra nem téved 19 loerőt
Amikor mi cimconyosok, illetvea brancsból az első motát ausztráliából megvettük, akkor hónapokig szívtunk vele, mert semmi nem jött ki, be kellett állítani néhány fontos értéket, utána már elég hiteles, bár kétégtelenül nem fékpad, de nem is az a célja, és nem is annyiba kerül.
vdani666
Szerintem tegyél le a robogó nyomatékváltóról, mert az akkus fúró nem tudja azt a fordulatszámot, ami ahhoz kéne. Ezeket inkább nyomatékra tervezik. A rotyogó váltótól vannak sokkal egyszerűbb megoldások is, röpsúly nélkül.
Pl.: itt egy halál egyszerű cvt
YPVS-hez hengerfejtömítést honnan érdemes rendelni? Vagy lehet csinálni megfelelő vastagságú alu lemezből is?
TKRJ dugókról milyen tapasztalat van? Valami oka csak van, hogy ennyivel olcsóbb.
Üdv
Nem hosszú a cső hasa mert fent hiányzik a görbe teteje a maximum előtt és utána leejti szerintem 2cm rövidítessz az egyenes szakaszon akkor legalább még 500 többet fog forogni is
Az, amivel pl Mihu küzd, a Mota, az elég jó, világszerte elismert, több hazai szaki is hazsnálja, mert elég pontos, bár kétség kívül hobbiprogram.
Ha jól van beállítva, és a bevitt adatok is jók, egy 36 lovas motorra nem téved 19 loerőt
Amikor mi cimconyosok, illetvea brancsból az első motát ausztráliából megvettük, akkor hónapokig szívtunk vele, mert semmi nem jött ki, be kellett állítani néhány fontos értéket, utána már elég hiteles, bár kétégtelenül nem fékpad, de nem is az a célja, és nem is annyiba kerül.
Gondolod a fékpadadon cincogunk?
Szerintem tegyél le a robogó nyomatékváltóról, mert az akkus fúró nem tudja azt a fordulatszámot, ami ahhoz kéne. Ezeket inkább nyomatékra tervezik. A rotyogó váltótól vannak sokkal egyszerűbb megoldások is, röpsúly nélkül.
Pl.: itt egy halál egyszerű cvt
TKRJ dugókról milyen tapasztalat van? Valami oka csak van, hogy ennyivel olcsóbb.
Nem hosszú a cső hasa mert fent hiányzik a görbe teteje a maximum előtt és utána leejti szerintem 2cm rövidítessz az egyenes szakaszon akkor legalább még 500 többet fog forogni is
Holnap megkapod mindent.
Na ezt mértem ma.