Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"ölbei kárára" Már 3éve ezt hallgatjuk, és azota már pár versenyt megnyertünk (seggre)Nekünk nem kell 70-80 le, elég a lukas 30 is :-)))
Most nem akarom feltenni (az üzletráér), mert race van (nagyon köszi) inkább kapcsolodjatok be Ti is , mert egységben az erö!
bocsánat,hülyeséget mondtam
125 pl kapásból nem.
A-A-s szabályok lesznek, ami ha jol tom. egész eu-ban jo, de neked ez is csalos lesz
50, 80, 125 sztem igen! De gondolom lényeg, h hasonló évjáratú legyen!
sziasztok az RD-nek a hengere megegyezik a dt-jével?
tudod hogy emelt szinten ujjólag kb 1 éve foglalkozunk ujra vele. közel 30évig nem volt rá szükség most kaparjuk a rozsdát az ilyen irányu infokról. Ölbei kárára, te ölbei tedd má szóvá a felniket a fórumodon, csinálok róluk képet és kivételesen oda felteszem.
Ok
kössz a segitségedet, de ez nem akkora probléma amit ne tudnánk most megoldani. Végül is csak eljátszunk, vesszük elö a memoriábol a rég használt effektusokat. Persze a megoldás adott és sejtjük tudjuk mit kell változtatni, meg is tesszük majd a modositás hatátosságárol teszünk képet ha van rá igény.
Hellótok!
Nem tudjátok emzoli várható még az este folyamán esetleg?
Végh Janánál mérünk keréken mert az ember segge sajnos becsapós ! De hidd el az a lyuk a hosszak miatt van 2 szer indulós a cső
amit csinálsz azt kontrolálod nyilván de hogy. Az ölbei seggre azt mondja megérzi /bár elég nagy segge van /
de ilyen huncutságot azt nem.
Nyilván a sok mért adat birtokában tudni fogjuk hol kell rajta változtatni, 10,5 már2,3 körül billeg a mérleg de nem tarható ott. valószinü a szivócsö hossza is belejátszik és a karbi mérete szint ugy. De most ezt akarjuk még motorozhatobá tenni, akkor aránylag kiszámithatobb kezelhetöbb lesz. Azt hiszem a 1973 rd henger széria karbival a határán van a teljesitményének . következö lépés td3 henger 28-helyett 34-es mikunival. Persze a márkát dicséri ha jol számolom a henger 35éves és 54,00 használt dugóval.
Küld el hátha tudok segíteni az nsr re rengeteg csövet csináltam :jakabracing@gmail.com nem kell átmérő csak a hosszak
ezt csak tanulságképp teszem fel a nándi utolagos engedelmével. Jellemzöen azért mert sokan vannak a neten akik reszelnek egy "rezot" mindenféle aspektusbol aztán széthullik a szerkezet pedig igen jól megy. pedig semmi változtatást nem történt csak dob csere volt igaz a végére becsületes48,5 le lenne. Ez nem számolt hanem zsigerböl készült és ha a horpedás kijön és nem a szériához közeli süritéssel mérjük talán még gyors is lessz:-)))
Nem jó a könyök hossz és az egyenes szakasz aránya! Mennyi a könyök hossza és meny
nyi az egyenesé ill az egész hossza a végkúp kezdetéig?
Faja!
Adatokat lécci lécci, lééciiiíí!
:)
most értem haza megfékeztük az uj dobot 10250-nél2,25kg emel de nem jó nem forog tovább már sullyal. igy is 23,7 le de vannak lukak a görbébe ami istabillá teszi. Pedig 7e-töl kiélesedik valoságos öngerjesztő onnan tol piszkosul. Na ezt segre hogy van a görbébe egy luk 9e nél nem biztos hogy meg lehet érezni,mert ha halad áttolja rajta azon az 500 fordulaton. Pedig ezzel a dobbal vagy 47le de megy a lecsoba mert igy nem jó. lessz görbe.
Ez a sok hülye adat nem azért kell, mert 60 loerős motort tervezek, hanem mert ezek nélkül el sem indul a progi, hisztiszik, hogy valami hiányzik.
az jó lessz nem kell erösebb mint a talmácsié. a nándihoz most kiviszem a rajzott azt kiokosdjuk mi van.
Lecso a szabályokrol nem eset szó, még mindig. Rosszak a tapasztalataim. tessék fehéren feketén leirni mi van.
Holnap meg nem változtatni rajta.Természetesen résztvevök vagyunk mi is ha van értelme.
Főnökúr, tisztelettel, fut a 25ös, meglátjuk mit hoz, már csak a nagy adatait várom.
nagyon jó,ma lementem lóti futiba de holnap majd kiugrok csak legyen idöm.
Gyuri!
Ez a dob olyan gibe-görbe, hogy eltéved benne a füst! Holnap du. kiderül.
te meg hüvelyt jó lenne volna nálad egy pár, azt a rezsóval is lehet cserélni a tojásrántotta után.:-))