persze megkaptam,megjött a tkrj dugó má a nándinál van megkinozzuk. Atisrace is igérte hogy néz. A Mzoli féle verziot is leprobáljuk,mennyi a különbség a számitott és valos görbe között. Viszek egy kanna benzint csak legyen ideje a nándinak meg kedv..
Tegnap amikor eluntam a 11 ezres határt, ezt követtem el.(a valóságban kb500 fordulattal kevesebbet forogna, és kellemetlenebb lenne a görbe jellege is, főleg alul)
És ez még mindig a gyári henger, csak a karbi 32es, és más a kipu van rajta, szóval 60 pacal simán elérhető lenne, nem is kellene nagyon belenyúlni a hengerbe:)
Eredetileg a simson már eleve úgy tervezték, hogy lehessen belőle 70ccm eset is csinálni, ezért az 50 ccm es 47gramos dugója, kissé túl van súlyozva, hogy a 70es 90 valahány gramos dugója se rázzon nagyon.
JUt is marad is elvet alkalmaztak, hogy csak egyféle főtengelyt kelljen gyártani, ezért az 50es37,97 es alapmértű dugója kissé túlsúlyozott, a 70es 45ös dugója megg kissé alul, ennek ellenére egyik sem ráz veszettül.
Még a 85ccm es re alakított(honda mbx dugó) motor sem vibrál nagyon, abból is ismertem oylat, amelyik 4sebis állapotában 20 ezer fölött elment egy főtengellyel, pedig a gazdi nem kímélte.
Persze, ha hozzá alakítod a súlyozást a szettedhez, az nyilván jobb.
Kellene egy ímél, ahol megmondhatnám, hogy a másikra küldtem ímélt:)
GYILKOS!
Nsr 250 blokk adatai nincsenek a progidhoz ?
És ez még mindig a gyári henger, csak a karbi 32es, és más a kipu van rajta, szóval 60 pacal simán elérhető lenne, nem is kellene nagyon belenyúlni a hengerbe:)
Kérdezted annó a kiegyensúlyozását.
Eredetileg a simson már eleve úgy tervezték, hogy lehessen belőle 70ccm eset is csinálni, ezért az 50 ccm es 47gramos dugója, kissé túl van súlyozva, hogy a 70es 90 valahány gramos dugója se rázzon nagyon.
JUt is marad is elvet alkalmaztak, hogy csak egyféle főtengelyt kelljen gyártani, ezért az 50es37,97 es alapmértű dugója kissé túlsúlyozott, a 70es 45ös dugója megg kissé alul, ennek ellenére egyik sem ráz veszettül.
Még a 85ccm es re alakított(honda mbx dugó) motor sem vibrál nagyon, abból is ismertem oylat, amelyik 4sebis állapotában 20 ezer fölött elment egy főtengellyel, pedig a gazdi nem kímélte.
Persze, ha hozzá alakítod a súlyozást a szettedhez, az nyilván jobb.