Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy látom a Maestro se pöcsöl ha helyzet van!
1kt
mi kell?
persze megkaptam,megjött a tkrj dugó má a nándinál van megkinozzuk. Atisrace is igérte hogy néz. A Mzoli féle verziot is leprobáljuk,mennyi a különbség a számitott és valos görbe között. Viszek egy kanna benzint csak legyen ideje a nándinak meg kedv..
Sajna még sájmli! Rajta vagyok! Posta ment?
A 3XV biztos nem mert szélesebb mint a hengeretek ua mint a TZ4DP
érdemes az oldalt végigböngészni sok sok érdekes dolog van rajta
itt van neked spéci gyujtás
petró tzr membrán?
Jaja, meg, és válaszoltam is.
Kellene egy ímél, ahol megmondhatnám, hogy a másikra küldtem ímélt:)
ez egy 1972 hirdetés. de vannak dolgok söt stücklista is de ár nélkül.
Megkaptad a választ?
Most küldtem megint, de lehet hogy meg kellene nézned a spam-ok között, ha most sem kapsz semmit.
Sajnos nem ! jakabracing@gmail.com próbáld mégegyszer köszi
írtam neked emilt, nem kaptad meg?
Ezt nem kellett volna....
GYILKOS!
Üdv

Nsr 250 blokk adatai nincsenek a progidhoz ?
Mielőtt még agyvérzést kaptok, csinálom amit mondtatok:)
Tegnap amikor eluntam a 11 ezres határt, ezt követtem el.(a valóságban kb500 fordulattal kevesebbet forogna, és kellemetlenebb lenne a görbe jellege is, főleg alul)
És ez még mindig a gyári henger, csak a karbi 32es, és más a kipu van rajta, szóval 60 pacal simán elérhető lenne, nem is kellene nagyon belenyúlni a hengerbe:)
Szívesen!

Kérdezted annó a kiegyensúlyozását.

Eredetileg a simson már eleve úgy tervezték, hogy lehessen belőle 70ccm eset is csinálni, ezért az 50 ccm es 47gramos dugója, kissé túl van súlyozva, hogy a 70es 90 valahány gramos dugója se rázzon nagyon.
JUt is marad is elvet alkalmaztak, hogy csak egyféle főtengelyt kelljen gyártani, ezért az 50es37,97 es alapmértű dugója kissé túlsúlyozott, a 70es 45ös dugója megg kissé alul, ennek ellenére egyik sem ráz veszettül.

Még a 85ccm es re alakított(honda mbx dugó) motor sem vibrál nagyon, abból is ismertem oylat, amelyik 4sebis állapotában 20 ezer fölött elment egy főtengellyel, pedig a gazdi nem kímélte.

Persze, ha hozzá alakítod a súlyozást a szettedhez, az nyilván jobb.
Nagyon köszönöm.
Meg van a 350 kipu rajza + 40%
Szerintem kétütemű az mindig jobban megy ,min a 4t csak nem mindegy ,hogy ki csinálja!