A görgőkkel semmilyen forgási sebességet nem tudsz variálni,a forgási sebességet a motorod szolgáltatja.
Ha jól veszem ki amit mondasz.Robogón a végáttétellel tudod variálni a motor sebességét.
De lehet félreértelek.
Főnők,ha nem kapok semmiylen adatot, akkor nem tudok segíteni.
Kérdezzétek meg JRC urat mennyi felesleges munkát meg lehet spórolni, pár óra(nap:) modellezgetéssel.
egyébbként szerintem itt vége ennek a hengertipusnak,ennél többet kivenni nagyon nem lehet.
már a szivócsö traktuson kellene változtatni,mert ez a gát. Nem véletlen hogy ölbei is forgotárcsást készit a Witmannal, mert az a motor is a határon van. Ezért csináljuk a td3 hengert mert lényegesen rövidebb a membrán nélkül a szivócsö, és nagyobb karbit lehet akasztani rá,
Igen a soklukas levegősé.Még holnap próbálok javitani rajt, aztán jön fejenvágás, ami biztosan+0,2Kg az ösz.
2,35ször.10,25 =ször durván 5%időjárási korrekció=25Le durván.=1 HENGER (jobb) Ha az égiek is ugyakarják.
Ha jól veszem ki amit mondasz.Robogón a végáttétellel tudod variálni a motor sebességét.
De lehet félreértelek.