Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hivd fel a nándit mondja be tel neked a méreteket. lehetne gyártani az elektronikákat mi kell hozzá mennyi lé?
Nem, de köszönöm szépen.
Konkrétan azon a csövön szeretnénk javítani(már ha tudok) amit Dimma és Nándibá faragtak, a race motorra,asszem tök egyedi cső, erős mit a fene vele a motor, csak kicsit túl hegyes.
Persze, Dimma rögtön mondta mit kellene vele csinálni, jobb is lett, de hátha lehetne még jobb.
jaja, azé.
Csak, hogy mit dob ki rá a gép.
Most hirtelen tz250w,és tz250t találtam az nem jó?
ott vot a szemed elött a fékpadon, annak kell a mérete?
Az a cső, amivel azt a hegyes görbét fékezte múltkor Nándibá.
Az is megvan?

(elnézést idétlenkedtem:)
beszélünk reggel?
Melyik kipufogórajz kell ,szerintem tudok segíteni!
természetesen adom hogy tudjál számolni.
hozott isten BRC tiszta szivböl jó hogy jöttél.
Háccóval a tz kipuablaka, bizony ugyan akkora, mint ahonnan a könyök indul, iletve az ablak majdnem ughyan akkora, mint a td3, és mégsem 39 ről indul a könyök, hanem 37,5 ről.
A tz pótkipu keresztmetszete nagyobb jóval, tehát az előkiömlési keresztmetszet nagyobb mint ami a soklukason van, és mégis a kipu kisebbről indul, ergo szerintem jobb volna, egy akkora induló keresztmetszet, mint amekkora az ablaké, az meg 37 körül van.
Nagyon kellenének nekem a mostani kipufogó méretei, érdekelne mi jön ki a szimulációból.
Na, Gyuri bá ezek szerint csak tehetetlenség van, lehetetlenség nincs. ( Ennyi ideig tartott a reg.-ó:))
Mit értesz a szetten neki csak 2db kiufogórendszere van Nikkon típusú azt adja 80000 ért!
A tuning az saját fejlesztés irj mailt majd megbeszéljük (jakabracing@gmail.com )mit szeretnél
Szava akkormennyiért dumálhatnánk meg a szettet?
megkérdeznéd a haverodat?
A hengeren meg a hengerfejen mit kellene alakítani? Egyébként az Nsr ennyivel keményebb a tzr nél?
lehet hogy mingyá átmegyek a nándihoz nem jössz érted megyek.
kell hozzá lukas dugó az most nincs csak a nándinál ami jó a hengerbe ami itthon van. azt én is tudom hogy kell,
de az szerintem ami nektek kell.
A szimulátorok kartertérfogatot kérnek, nem elősűrítési viszonyt.
Úgy kell megadni, hogy a dugó az alsó holtpontban van.
Mingyá megkérdezem hogy pontosan hogy kell megadni.
(mi simán feltöltjök olajjal úgy, hogy az egész balhé össze van rakva, utána kiöntjük.)
vagyis van mért értékem még 1978-bol geometriai kviszony :1,294
valós kviszony : 0,792
Le fogom köbölni amit kérsz de mostantol itthon vagyok le is köbölhetjük. nézzük meg mit tud 37könyökkel
Ez a te biciglid?
Ez a két fék eladó:
Ha érdekel,írj nekem emailt, az atisrace@freemail.hu ra és küldök telefonszámot
SZóval le kellene már mérni TÉNYLEGESEN hogy mennyi az annyi az rd ben, mert ez így ugyan a tendenciát megmutatja, de igen pontatlan.
Ami nincs meg Mihunak sem, az a valós kartertérfogat, és a felömlők irányítása, ezt minden alkalommal csak saccoltuk.
Minden ugyan az, a tz-g adataira a td3 csöve, az általad kért módosításokkal(22es végcső, hosszabb konfuzor stb) Így már jobb(zöld görbe) de az alap probléma ugyan az, a 39es könyök túl nagy az 1100cm2 felületü kipunyíláshoz 25,5 x37es kipuablak100+100 cm2 segédkipuval)