Nem, de köszönöm szépen.
Konkrétan azon a csövön szeretnénk javítani(már ha tudok) amit Dimma és Nándibá faragtak, a race motorra,asszem tök egyedi cső, erős mit a fene vele a motor, csak kicsit túl hegyes.
Persze, Dimma rögtön mondta mit kellene vele csinálni, jobb is lett, de hátha lehetne még jobb.
Háccóval a tz kipuablaka, bizony ugyan akkora, mint ahonnan a könyök indul, iletve az ablak majdnem ughyan akkora, mint a td3, és mégsem 39 ről indul a könyök, hanem 37,5 ről.
A tz pótkipu keresztmetszete nagyobb jóval, tehát az előkiömlési keresztmetszet nagyobb mint ami a soklukason van, és mégis a kipu kisebbről indul, ergo szerintem jobb volna, egy akkora induló keresztmetszet, mint amekkora az ablaké, az meg 37 körül van.
Nagyon kellenének nekem a mostani kipufogó méretei, érdekelne mi jön ki a szimulációból.
Mit értesz a szetten neki csak 2db kiufogórendszere van Nikkon típusú azt adja 80000 ért!
A tuning az saját fejlesztés irj mailt majd megbeszéljük (jakabracing@gmail.com )mit szeretnél
Szava akkormennyiért dumálhatnánk meg a szettet?
megkérdeznéd a haverodat?
A hengeren meg a hengerfejen mit kellene alakítani? Egyébként az Nsr ennyivel keményebb a tzr nél?
A szimulátorok kartertérfogatot kérnek, nem elősűrítési viszonyt.
Úgy kell megadni, hogy a dugó az alsó holtpontban van.
Mingyá megkérdezem hogy pontosan hogy kell megadni.
(mi simán feltöltjök olajjal úgy, hogy az egész balhé össze van rakva, utána kiöntjük.)
SZóval le kellene már mérni TÉNYLEGESEN hogy mennyi az annyi az rd ben, mert ez így ugyan a tendenciát megmutatja, de igen pontatlan.
Ami nincs meg Mihunak sem, az a valós kartertérfogat, és a felömlők irányítása, ezt minden alkalommal csak saccoltuk.
Minden ugyan az, a tz-g adataira a td3 csöve, az általad kért módosításokkal(22es végcső, hosszabb konfuzor stb) Így már jobb(zöld görbe) de az alap probléma ugyan az, a 39es könyök túl nagy az 1100cm2 felületü kipunyíláshoz 25,5 x37es kipuablak100+100 cm2 segédkipuval)
Konkrétan azon a csövön szeretnénk javítani(már ha tudok) amit Dimma és Nándibá faragtak, a race motorra,asszem tök egyedi cső, erős mit a fene vele a motor, csak kicsit túl hegyes.
Persze, Dimma rögtön mondta mit kellene vele csinálni, jobb is lett, de hátha lehetne még jobb.
Csak, hogy mit dob ki rá a gép.
Az is megvan?
(elnézést idétlenkedtem:)
A tz pótkipu keresztmetszete nagyobb jóval, tehát az előkiömlési keresztmetszet nagyobb mint ami a soklukason van, és mégis a kipu kisebbről indul, ergo szerintem jobb volna, egy akkora induló keresztmetszet, mint amekkora az ablaké, az meg 37 körül van.
Nagyon kellenének nekem a mostani kipufogó méretei, érdekelne mi jön ki a szimulációból.
A tuning az saját fejlesztés irj mailt majd megbeszéljük (jakabracing@gmail.com )mit szeretnél
megkérdeznéd a haverodat?
A hengeren meg a hengerfejen mit kellene alakítani? Egyébként az Nsr ennyivel keményebb a tzr nél?
de az szerintem ami nektek kell.
Úgy kell megadni, hogy a dugó az alsó holtpontban van.
Mingyá megkérdezem hogy pontosan hogy kell megadni.
(mi simán feltöltjök olajjal úgy, hogy az egész balhé össze van rakva, utána kiöntjük.)
valós kviszony : 0,792
Ha érdekel,írj nekem emailt, az atisrace@freemail.hu ra és küldök telefonszámot
Ami nincs meg Mihunak sem, az a valós kartertérfogat, és a felömlők irányítása, ezt minden alkalommal csak saccoltuk.