Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2ma
Van 2ma keresek képet!
sziasztok.volt 1992 ben egy rd 80 asom.mocskosul örülnék ha előkerülne valahonnan,mert visszavenném.egy pesti srác vette meg 1984 es kiadás volt...fekete.hátha ráakadok...
Szia és a főtengelyt ki és mennyíért gyártoták le, mien változtatások vannak rajt?
aluhengereket beszerezni hol lehet?
Hát persze! RD. 250 LC. Ismerős volt a blokk?
Becsapsz ez nemis fűnyiró! Ez valami nagyvas!NEMSEMMI!
Messze nem áll a késztől.úgy max egy napos munka lenne rajta.Kell két fejtömítés,elsőféket kell csinálnom,feltenni a gyujtást és mehet.De semmi időm nincs csinálni,pénzt kell keresnem..
KT-és az alul csöves hagyományos soros.2MA nincs.3 MA a felülcsöves soros,3XV a V motoros
vagyis csinálod az ujat legalább is azt mondtad.
Kedves ölbei barátom . azzal a 250 alá kalkuláltál szerintem nagyon, a duplája lehet az igaz. ne azt vedd mit csináltak meg ingyé meg számitsd hozzá a magad munkáját is. Heggesztés vonalfurás egyedi ftengely legyártása váltó gyártás gyujtás 2karbi és a sok apróság, ha mind ezért másnak fizetsz nem jön ki az általad emlitett forintbol. Nincsen minden ember igy ráállva. Egy normál ember aki csak menni szeret és bizonyos szinten megcsinálja, annak mondjuk egy hüvelycsere olyan 100-de lehet több is.
Meg tudja valaki mondani ,hogy mi a különbség a tzr 250 1kt,2ma,3ma között?
Az nsr jó motor de a 2t be a yamaha a legenda!
az elsö féket felejtsd el mert az marhára nehéz, egyébként a Sárvári Cs-tol kaptam.
Hát küllemre nekem se tetszik, ez amolyan kényszermegoldás volt, de idom nélkül lámpával sz.tem jol néz ki. ha elkészül a másik, ez lesz az utcai motorom, birja a strapát, afogyasztása meg pofátlanul jo. Hosszu áttétellel gyorsan elhagyja a 200-at. Fogalmam sincs hány lovas.
Hát igazán a blokkra gondoltam mert küllemre máshogy akarnám faragni!
az elsőfékdobot honnan szerezted bele?
Hány lóerő kb így a géped? utcán is birná a strapát hosszabb távon?
Jól van, persze, nyilván jobban tudod mint én, nem is kérdéses.
Miko lesz kész a BRC P20 ?
Az egészre gondolsz, vagy a blokkra? Meg az se mellékes, hogy mit mennyiért tudsz beszerezni. Nekem k.sokba van a sok tanulopénz miatt, de ha mégeggyet kéne csinálni, az ötöd részéböl kijönne. A blokkot kb. 250-ből ki lehet hozni, és minden uj benne (viseco)
Tények makacs dolgok
Való igaz az Nsr sokkal lágyabb de ha valaki agresszív teljesítménygörbét szeretne és a gyáritól kb 20 al több lóerőt akkor megadjuk neki ezt az örömöt!
Sokba:Nyitott gyújtás 20- 25 között, 2db cső legyártva helyére igazítva 50,2db tmx35 karbi újonan nekem kb 70 volt,blokk szét vezérlés beállítása, tuning, forgattyúsház faragás 50,hengerfej átalakítás 25 szóval lehet rá költeni 2db wiseco dugó a minimum ha mechanikailag rendbe is van a technika
NAh , ezért kapni fox az arculatodra az uraktól itten:)
A felülcsövesnél rosszabb váltóosztású sportmotorral még sosem találkoztam.Volt nekem 2 is.Egy sima és egy SP verzió.A széria NSR átrugotta.Végsebességre volt csak gyors a 3MA.
Szia JRC és mit lehet rajt tuningolni? Hány lóerőt lehet kihozni belőle? Mennyibe kerül kb?
Igen, "egyik" legerősebbje
És egy TZR sem említhető egy lapon mégsem az aranyszárnyassal,ha pályán megyünk
Esetleg az SPR,de arról nem tudni semmit