sziasztok.volt 1992 ben egy rd 80 asom.mocskosul örülnék ha előkerülne valahonnan,mert visszavenném.egy pesti srác vette meg 1984 es kiadás volt...fekete.hátha ráakadok...
Messze nem áll a késztől.úgy max egy napos munka lenne rajta.Kell két fejtömítés,elsőféket kell csinálnom,feltenni a gyujtást és mehet.De semmi időm nincs csinálni,pénzt kell keresnem..
Kedves ölbei barátom . azzal a 250 alá kalkuláltál szerintem nagyon, a duplája lehet az igaz. ne azt vedd mit csináltak meg ingyé meg számitsd hozzá a magad munkáját is. Heggesztés vonalfurás egyedi ftengely legyártása váltó gyártás gyujtás 2karbi és a sok apróság, ha mind ezért másnak fizetsz nem jön ki az általad emlitett forintbol. Nincsen minden ember igy ráállva. Egy normál ember aki csak menni szeret és bizonyos szinten megcsinálja, annak mondjuk egy hüvelycsere olyan 100-de lehet több is.
Hát küllemre nekem se tetszik, ez amolyan kényszermegoldás volt, de idom nélkül lámpával sz.tem jol néz ki. ha elkészül a másik, ez lesz az utcai motorom, birja a strapát, afogyasztása meg pofátlanul jo. Hosszu áttétellel gyorsan elhagyja a 200-at. Fogalmam sincs hány lovas.
Hát igazán a blokkra gondoltam mert küllemre máshogy akarnám faragni!
az elsőfékdobot honnan szerezted bele?
Hány lóerő kb így a géped? utcán is birná a strapát hosszabb távon?
Az egészre gondolsz, vagy a blokkra? Meg az se mellékes, hogy mit mennyiért tudsz beszerezni. Nekem k.sokba van a sok tanulopénz miatt, de ha mégeggyet kéne csinálni, az ötöd részéböl kijönne. A blokkot kb. 250-ből ki lehet hozni, és minden uj benne (viseco)
Való igaz az Nsr sokkal lágyabb de ha valaki agresszív teljesítménygörbét szeretne és a gyáritól kb 20 al több lóerőt akkor megadjuk neki ezt az örömöt!
Sokba:Nyitott gyújtás 20- 25 között, 2db cső legyártva helyére igazítva 50,2db tmx35 karbi újonan nekem kb 70 volt,blokk szét vezérlés beállítása, tuning, forgattyúsház faragás 50,hengerfej átalakítás 25 szóval lehet rá költeni 2db wiseco dugó a minimum ha mechanikailag rendbe is van a technika
A felülcsövesnél rosszabb váltóosztású sportmotorral még sosem találkoztam.Volt nekem 2 is.Egy sima és egy SP verzió.A széria NSR átrugotta.Végsebességre volt csak gyors a 3MA.
aluhengereket beszerezni hol lehet?
az elsőfékdobot honnan szerezted bele?
Hány lóerő kb így a géped? utcán is birná a strapát hosszabb távon?
És egy TZR sem említhető egy lapon mégsem az aranyszárnyassal,ha pályán megyünk
Esetleg az SPR,de arról nem tudni semmit