Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ucsó levegős széria: Daytona Special 400
Jut eszembe:
Csináltunk pár tervet a 25 ös re, megkértem a hvert futtassa már le szimulátoron.
Azongya, kicsit belenyúlt, most 16 loerő.
Mondom hülye vagy? 17 gyárilag!
Erre, mondja, hogy hengerenként:)
Gyanakodva kérdeztem, hogy milyen fordulaton?
Erre : tizennyócezren.
Na mondom, elmész te a picsába:)
Nincs nékem annyi pízem! Be tudod linkelni?
A madmaxi barátom simsonjárol se feletkezz el! Amúgy mi is téli motoros projektben vagyunk. A simson mellé csinálunk egy szép 350 lc-t. Az alapanyagokat láthattad.
nem akarom lelőni, gondolom veszed a magazint, az ehavi számban van egy fotó, a pilóta ismerős lesz:)
egy jó programmal simán megcsinálja!
jelenleg a simsonklubban lázas munka folyik, azzal bvagyok elfoglalva, meg a dx hátsó gátlóival.
Lassan, halad(a dx) de lesz belőle motor!
(Dimma valami vicceset fog írni:)
Zoli! Bűvebbben!
Ügyes vagy, most rakdd fel külön külön is őket!
El is felejtettem , hogy ezt a képet a Gyuribának köszönheted (köszönhetjük) !
Most pedig fordulj a fal felé és nézegesd a saját titkos fotóidat
Jó éjt
És mellette Suzu a kék ETZ-n!
12.-e,Corvin!Kössz!
Szerintem a ma esti tornád már meg volt , ezen a képen pedig majdnem az összes prototípust megtalálhatod amit 70 után csináltak ( ott van ez a piros JAWA is ) :
Nem csodálom hogy mostanában el van tűnve, és velem sem valami közlékeny!
már hiányoztál.
T-s tankal JAWA 250
szeretném jelezni, hogy az eddigi legnagyobb sikerünk van a superbike magazinban.
E lett belűle!
Mond meg légyszi az Árpinak, hogy nem akartunk kiszúrni vele, csak a mellékelt dobozban volt a rendszám, és ezért jött el velünk.
Vagy 12-én 0 Corvinhoz visszük, vagy postán rajtad keresztül vissza juttatjuk.
Köszi.
Igazad van, nem tudtam hogy rossz trafótól veszti el a motor az erejét.
Ez sem rossz.
Az előbbi.
én leléptem,email címem ottvan,írjál ha kell a alkatrész
helo
Lassan de biztosan halad,csak kicsit el vagy tévedve!
egy mappában találom ezeket épp most,ti biztos értékelitek: