Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy jo kupolával még nyersz is.
De akkor vesztek a nyomatékból azt meg nem akarom
Növeld a préssáv szélességét és elmulik.
Értem Gyuribá' ( vagyis kivéve mikor nincs béke ) ! A gyakorlat viszont az , hogy ahol a lecso és haverjai és persze én megjelenünk ott előbb utóbb vita van , a különbség az közöttünk , hogy én ezt elismerem , ők viszont úgy vannak vele , hogy csak az az igaz amit ők írnak és mindenki hülye aki nekik ellent mond !
Csövekhez sajnos nem értek , csak vitázni tudok
Td-3 1972 kipu hosszok:285 , 65 ,75 ,40 ,150, 215 ,148 átmérö: 40, 54 ,65, 81 ,92,20 és 11500-on 47le papiron. Bár erre a loicht csak annyit mondott: na ge !
ez mihu futtatás.
Helló
Melyik programod van meg ,hol lehet beszerezni mennyiért egyébként én is méretezek csöveket ,de minél többet tudunk meg róla azt vesszük észre egyre hiányosabb az ismeretünk!
Szerintem a tz csőnek az a baja rövid a könyöke legalább 225 kell lennie az nem baj ha meredek!
A detonálás minek köszönhető túl nagyot tölt adott fordulattartományon belül?Légyszi fejtsd ki mert van egy nagyon erős csövem csak nem tudom meg birom e annyira etetni hogy ne detonáljon!
Supermotor klublicencet akartok váltani?
pont most tartottunk a Nándi szánnal pont erröl értekezést de nem nyilvános. A téli időszakra való tekintettel a további modositások kerültek szóba. Elsősorban még mit lehet a korlátokon belül kihozni. nagyon ugy nézki hogy kinkeservesen ha rátalálunk valami +-ra akkor is nem sokkal többet ennél a mostani eredménynél. inkább a teljesitmény görbe lefutását optimalizálnánk 1000-1500f használható tulforgathatósággal. Nyilván egy jó huzható gyujtás a fix helyett segiteni fog, növelhetnénk a karbit is de elsösorban uj modositott dob készül.
a PÁPÁval is elbeszélgetünk a másodlagos hullámok használható és befolyásoló tényéröl. Meg csinálni szeretnénk egy pár blokkot ide a fórumra hogy ne 17 kw-tal versenyezzenek. Van rá igény és lesznek is motorok.
lessz megint versenyüzem mint régen odabent.
Jani itt BÉKE van és maradjon is. Nagyon szivesen fogadojuk a csövekröl alkotott véleményed és pont.
azé vannak hibák a leirásodba, kezdésnek a régi csö egy td3 tipusú levegösé ami 51-55 le volt 10500 -nál.
membrán nélküli és 34 mm karbival fix gyujtással 4 felömlövel.
A tz poveros 6 szélesfelömlös kartermembrános 38mm poverjetes huzos gyujtással 65 le-vel 12500-nál.
azé vannak különbségek pedig mind kettő yamaha. tehát a csöbe is nyilván böven kell lenni difinek, az biztos a levegös csöve jóindulatu mert igen hasonló a széria és a produktrace. ha felteszed azt a fajta uj csővet egy levegösre lehet hogy szép nagy lik lessz belöle. sokat modositottunk rajta mások fejlesztésnek hivják mert alapnak nincs jobb nála, de a széria jellegü hengernél 2-3le többlet jön ki belöle.
1. Nézd el nekem , hisz ez is az én hibám, hogy ismét túl értékeltem a képességeidet . Azt gondoltam , hogy egyértelmű mire utalok .
A gyengébbek kedvéért még egyszer : Nem csak neked címeztem , mert többes számban volt írva ( nyílván csak magadra vetted a "királyi többes" miatt ) és csakis azért kezdtem veled mert te jegyezted meg "odaát" azt , hogy "használt a sokkterápia" ( de mivel nem akarok többet oda írni ezért ide karcoltam ) .
Nekem nem használt , bár valóban sokk volt a javából , hogy egy bukott rendőr önvédelemre hivatkozva súlyos testi sértéssel fenyegeti a vitapartnereit csak mert egyszerűen nincs más érve
Szerinted az ilyen dumát komolyan kellene vennem ? Mert én nagyot kacagtam rajta ! Annyiban viszont igazat adok neki , hogy semmi helyem az ilyen fazonok társaságában akik még normálisan érvelni sem tudnak , csak a személyeskedés megy meg a fenyegetés .
2. Mondjuk nekem nem úgy tűnik , hogy oda azt írsz és amikor akarsz , főleg mikor az INEX fórumain a lecso-ból lesco lesz kis időre mert ezen logika szerint irogatsz , aztán sajnos mégis kiderül , hogy nem egészen így van ahogy gondolod . De legyen igazad .
3. Ezt ne kiabáld el , még lehet megbánod a végén . Hidd el jobb a békesség , vagy inkább jobb lenne ......
4. Akkor most kikapcsolhatod
Nos, megkértem egy Barátom, hogy az itt forgalomba lévő csövet, ugyan futtassa már le szimulátoron.
Mivel az egy moder program, a lagrégebbi yamaha benne, a tz 250g, de ez meglehetősen hasonlít (kialakításában) a Dimma féle soklukas nak hívott hengere.
Ugyan úgy 200 fok körüli a kipuszög(de persze a tz poweres) Persze,a membrán sokkal nagyobb rajta, és egyéb tekintetben is meglehetpsen különbözik, de a KONCEPCIÓ igen hasonló.
A 39 ről induló cső, a régi, a 37,5 ről az a tz eredetije.
A görbén látható, hogy a régi cső eléggé ugyan azt produkálja, hogy a teteje után villámgyorsan elejti a teljesítményt.(az most más kérdés, hogy a forulat is abberáltan magas, de az csak azért ban mert nem rá való)
Csóval ez a cső, karakterét tekintve, kb minden motoron így fog viselkedni: magas fordulatra fog egy nagyot rántani, és villámsebesen elejtei a teljesítményt.
Ráadásul a program szerint 9000 nél keményen detonáltatja a motort.
Első körben, szerintem a könyök túl vastag a régi csövön.
Megtaláltad?
Itt van a videok között fönn 1-2 részes!
800€ körül, de ne küzdjél vele mert iszonyu nehéz. A megoldás a titánba van, de az iszonyu drága.
Igen. A Pacsaiféle videot hol lehet megnézni?
A küzdelem cimű filmet láttad?
Küzdelem c filmet láttad?
Te raktad fel?
Ki rakta fel a Pacsai István 1 videót?
A külőst is meg lehet csinálni tárcsafékre ugy olcsobban ki jössz!
Köszi !
és árak mi körül vannak?
mert itt nincsennek árak sajna
Szia ha sikerül a dolgot összehoznom akkor ezek küzül lesz valameik a kiindulási alap!
Olvasgattam és állítolag egy Nyitrai István nevű úriember készít duplakulcsos fékeket a tr3 replikában is az van
ővele hogylehet kapcsolatba lépni? Esetleg valaki tudna ebben segíteni?