Itt van a kért változtatások alapján készült görbe.
Ugyan így is azonnal elejti a teljesítményt, de ez már egy jóval barátságosabb görbe.
A zöld a fejlesztett.
nem tudom az áttételét nem számoltam !
de azt tudom hogy 6. ban 6000 en megy 120 at(mint a cbr400 am annó) meg van rajt egy "fekete doboz ami kiveszi a fojtást belőle mert ez elvileg csak180 at tudna! de ezt ugyis tudod gondolom! 180 as ora van benne de a 180 at 1.5 2 cm rel elhaggya a fordulatot nem is figyeltem! majd tavaszal megnézem ! de a tuning cucc az érdekene ha nem jönne össze a P21 es projekt! akkor ezen faragok!
Milyen az áttétel mennyit forog 200 nál,engem csak spr érdekelne mert az Nsr fejlesztés nélkül is tud annyit mint egy tzr sok anyagi és munka ráfordításával
Nicasilos vagy hüvelyes a hengered ,sok mindent kell módosítani hogy a gyáritól kb 20 le több legyen :membrán ,karter hengerfej ,wiseco dugó flat top,nyitott gyújtás,vezérlés módosítása ,nagy karbi,jó cső stb ehhez nálunk nincs tuning kit de nem is kell anélkül is megoldható! A te tzr ed volt a Vietnámi srácé?
Rozsos Ákosnak volt kettő. A tanksapkát legyártatom! Van nála egy gyári TR 3! De már nincs olyan állapotban mint a motorepites.hu -n volt. Kár! P. Imre TR 3 replikája is megviselt állapotban van. Most fogja költöztetni a műhelyt...
Azaz komplet tuning készlet?
a feömlöket faragtad?
vagy meik részét?, menyiben tudnád megszerezni hozzá a tuningot?
és ez jó az én széria hengereimhez is?
igazából konkrét cucc nem kell mert hibátlan sztem!
csak jó ha van hozzá ez az !
meg a teljesítménynövelés lenne egy kicsit a célom !
(de a blokkalkatrészeid átvenném!
Már nemsok, van egy hátsó lengővillám egy váltóm talán üres blokk de írj mi kellene mert akinek eladtam a cuccokat jó baráti kapcsolatba vagyunk (neki van a Nikkon csöve eladó kb 80000 ért ) és tudok szerezni !Megfaragtam a blokkját már csak nagy karbi kell rá és az lesz a legerősebb tzr jobbnak kell lennie mint az enyém volt mert jobban kinyitottam a forgattyúsházat majd tavasszal meglátjuk
te a tompitórol beszélsz ez a kifelyezés az autosk körében ismeretes . kétütemü esetében meg nincs. sokan azt hiszik nem számit pedig befolyásoló tényező, egész kis mértékben. nem egy utcai motornál.
Szép
Szerintetek egy végdob mennyiben befolyásolja a teljesítményt? Csak azért mert én suzuki rg 125ösöm meg mtx 180asom nagyjából leszarta hogy rajta volt e a dob...
Ugyan így is azonnal elejti a teljesítményt, de ez már egy jóval barátságosabb görbe.
A zöld a fejlesztett.
de azt tudom hogy 6. ban 6000 en megy 120 at(mint a cbr400 am annó) meg van rajt egy "fekete doboz ami kiveszi a fojtást belőle mert ez elvileg csak180 at tudna! de ezt ugyis tudod gondolom! 180 as ora van benne de a 180 at 1.5 2 cm rel elhaggya a fordulatot nem is figyeltem! majd tavaszal megnézem ! de a tuning cucc az érdekene ha nem jönne össze a P21 es projekt! akkor ezen faragok!
a hengereim nicasilosak elvileg !én még nem szedtem szét!
meg 200 fölé megy ugyhogy a gyujtás az nem tilt le!
450 000 ért a tied
Cibor lenne egy kérdésem! amikor a telókat felújítottad,akkor hanyas olajat tettél bele?
a feömlöket faragtad?
vagy meik részét?, menyiben tudnád megszerezni hozzá a tuningot?
és ez jó az én széria hengereimhez is?
igazából konkrét cucc nem kell mert hibátlan sztem!
csak jó ha van hozzá ez az !
meg a teljesítménynövelés lenne egy kicsit a célom !
(de a blokkalkatrészeid átvenném!
mien alkatrészeid vannak tzr 250 hez?
nem akarod eladni?
Amúgy tudom hogy hívják, másik topicban pont én mondtam hogy hangtompító a neve, mikor hogy esik jól, úgy hívom
Szerintetek egy végdob mennyiben befolyásolja a teljesítményt? Csak azért mert én suzuki rg 125ösöm meg mtx 180asom nagyjából leszarta hogy rajta volt e a dob...