lehet hogy bitkép azé nem teszi fel majd probálkozom. visszatérve a lecso beszólására csak azt tudom mondani
hogy egy jó pár garanciális motort szedtem szét amivel problémák voltak többek között az alsó görgö , dugattyú ragadás etc. pedig akkor lecso ur még iskola alsó tagozatát taposta. az biztos hogy most ért a p20-hoz miután béla bácsi fékpadi jk-i a fiokjába vannak. arra még a mai napig nem adott válasz hogy került hozzá. tán kéne csináltatnom vele egy blokk felujitást csak az árát kéne tudnom de huzos lehet. ugyhogy azt az egyszem /gyöngyszem/ motort majd magam. Bár mindenki nagyravan és épitik sorjába bele a tzr hajtókarokat amit én már 1978-ba megtettem és a mai napig a speciálé van benne. le vannak maradva. akkoriba nem volt semmi mégis az 56-os mz dugó az aluhengerbe csapszeg eltolás nélkül is kiválóan müködött ragadási hajlam nélkül,csörgés nélkül.
Tegnap nekem sem sikerült feltenni 500kb-tól nagyobb Bit képet , az 500kb alatti JPEG kép felment .
Amúgy meg ne vegye Gyuribá komolyan a provokálást , inkább nevessen rajta ( méghogy 12 bordás P20 henger .... )
megmondanád hol volt ez a fékpad felállitva. olyan hülye nem vagyok a motor nem volt kiakasztva terheletlenül a videon ráadásul a fordulat mindig 2-3e.-töl indul nem8-tol.A másik csak terhelve akasztjuk ki a fékpadon,mert kontroll alatt van amiket mostanság csinálunk.
egyébként a nyáron hoztak egy 125-ös suzukit, ami szintén nagyon forgott, mentem is vele. /0-ért adták, csak nekem nem kellett. De nem volt olyan száp mint a miklósi börzén!
mail: mzoli@simson.hu
hogy egy jó pár garanciális motort szedtem szét amivel problémák voltak többek között az alsó görgö , dugattyú ragadás etc. pedig akkor lecso ur még iskola alsó tagozatát taposta. az biztos hogy most ért a p20-hoz miután béla bácsi fékpadi jk-i a fiokjába vannak. arra még a mai napig nem adott válasz hogy került hozzá. tán kéne csináltatnom vele egy blokk felujitást csak az árát kéne tudnom de huzos lehet. ugyhogy azt az egyszem /gyöngyszem/ motort majd magam. Bár mindenki nagyravan és épitik sorjába bele a tzr hajtókarokat amit én már 1978-ba megtettem és a mai napig a speciálé van benne. le vannak maradva. akkoriba nem volt semmi mégis az 56-os mz dugó az aluhengerbe csapszeg eltolás nélkül is kiválóan müködött ragadási hajlam nélkül,csörgés nélkül.
Amúgy meg ne vegye Gyuribá komolyan a provokálást , inkább nevessen rajta ( méghogy 12 bordás P20 henger .... )
üdv bambi