Mindegyik, amelyik ér is valamit, sok adatot kér.
Viszont, ha egyszer beszenbedtél egy motort, az már benne van, nem kell még egyszer létrehozni, csak a változtatásokat mentegetni.
majd megvitatjuk, persze hogy egy az egybe nem jó, ennyit már tudhatunk. egy adott vezérléshez karbihoz, gyujtáshoz,süritéshez kell megtalálni az adott méretet. azt hiszem ha az adott hengernél 1500-zal magasabb fordulaton 60%több nyomaték jön az már nem rossz pl 7500/28nm a széria . nálunk padon 10500/45nm.
ezt kell finomitani. Nándi is meg én is rajta vagyunk,és lessz belöle jobb is.
Ha fazék alaku égéstérrel csinálsz nagy visszatöltést, pesze hogy detonálni fog.
Ilyen csőhőz, inkább a tök közönséges trapéz égéstér jó.
A nagyobb sűrítésű spec robi henmgerek is ilyennel mennek.
Engmoddal, készült ez a kísérlet, de ez tényleg csak kísérlet volt.
Az engmod nemtom hol kapható, a másik program, amit a srácok hazsnálnak, a mota.
Ilyen hibák kimutatására, és pl detonálás elhárítására nagyon jó.
Szerintem, ha beírogód a gugliba valamit találsz.
Pontosan ide akartam kilukadni, hogy a régi levegős td3 ami nem is membrános, annak a csöve, nem lesz jó az rd hez.
Meg oda, hogy ennek a tz-g kontra td3 kipu szettnek ugyan az a hibája, mint a multköri csőnek, amit mutattál, hogy nagyon hamar elejti a fordulatot.
Ennek az oka részint a rövid konfúzor, másrészt a fordulatszámhoz képest túl nagyról induló könyök.
Ennél már sok jobb is van. A gyári 150-es ktm nél az uj égés térrel le tudtunk menni 200 fölötti f.fuvokárol 180-asra, gyári gyujtással, iszonyat lett a különbség, és már a pincéböl is tol, a végfordulat ugyan ott maradt.
Viszont, ha egyszer beszenbedtél egy motort, az már benne van, nem kell még egyszer létrehozni, csak a változtatásokat mentegetni.