Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindegyik, amelyik ér is valamit, sok adatot kér.
Viszont, ha egyszer beszenbedtél egy motort, az már benne van, nem kell még egyszer létrehozni, csak a változtatásokat mentegetni.
számoltasd át kiváncsi vagyok 100 hegeres rész 230 zárókupra a görbét ,és 210 folytócsövel 22 belsövel.
egyébbként az a régi cső erre jó
nem kekeckedésként
Ma viszem a kis RD.125-öst Sződligetre,onnan olaszba viszik.
A modellező program alatt is jó dolgok vannak!
OK!
http://www.mh-aerotools.de/air... Nem a legegyszerűbb!Sok adatot kér!
ja erröl jut eszembe hozd a két hfejet pénteken.
majd megvitatjuk, persze hogy egy az egybe nem jó, ennyit már tudhatunk. egy adott vezérléshez karbihoz, gyujtáshoz,süritéshez kell megtalálni az adott méretet. azt hiszem ha az adott hengernél 1500-zal magasabb fordulaton 60%több nyomaték jön az már nem rossz pl 7500/28nm a széria . nálunk padon 10500/45nm.
ezt kell finomitani. Nándi is meg én is rajta vagyunk,és lessz belöle jobb is.
Akivel nem jössz ki, nemtalálod meg a hangot, azzal ne társalogj.
Ha másért nem önvédelemből.
Jah, és nem Mihu volt, mert neki valami vizsga izéja van.
Ha fazék alaku égéstérrel csinálsz nagy visszatöltést, pesze hogy detonálni fog.
Ilyen csőhőz, inkább a tök közönséges trapéz égéstér jó.
A nagyobb sűrítésű spec robi henmgerek is ilyennel mennek.
Engmoddal, készült ez a kísérlet, de ez tényleg csak kísérlet volt.
Az engmod nemtom hol kapható, a másik program, amit a srácok hazsnálnak, a mota.
Ilyen hibák kimutatására, és pl detonálás elhárítására nagyon jó.
Szerintem, ha beírogód a gugliba valamit találsz.
Őőő, ja, ilyesmi.
A supermoto országos bajnokság betétfutama leszünk(ha minden igaz)
Pontosan ide akartam kilukadni, hogy a régi levegős td3 ami nem is membrános, annak a csöve, nem lesz jó az rd hez.

Meg oda, hogy ennek a tz-g kontra td3 kipu szettnek ugyan az a hibája, mint a multköri csőnek, amit mutattál, hogy nagyon hamar elejti a fordulatot.
Ennek az oka részint a rövid konfúzor, másrészt a fordulatszámhoz képest túl nagyról induló könyök.
na akkor már elörébb vagyunk mint a loicht má 3 le vel elsöre.Bár ez a 2006 24hra készült de azóta a szekrény mélyén volt. Arra nem jó.
OK
Ahhoz én nem értek, inkább telefonon. Holnap este, na jo éjt.
Martin Loicht
van igazságod de itt akkor is béke legyen reszeljünk bár ez nem versenytopik. de itt mindenkit érdekel.
azt te honnén vetted bár lehet de én másrol tudok, végül is volt má olyan nálam a zalkába.
Ha tudsz róla rajzot légyszi küldj jakabracing@gmail.com kiváncsi lennék az alakjára és méreteire
Ennél már sok jobb is van. A gyári 150-es ktm nél az uj égés térrel le tudtunk menni 200 fölötti f.fuvokárol 180-asra, gyári gyujtással, iszonyat lett a különbség, és már a pincéböl is tol, a végfordulat ugyan ott maradt.
R8 as rádiusz és fazék alak megfelel?