DE tombol !
futómügyárban dolgozom nrm nevezem meg híres német cég
dec5 40 ember
20 65ember
jan 5 90 ember
oktoberben meg ment 100
ha ezt átvészeltem akkor szerintem már bármit
Hát te tudod, én még nem halottam vola hogy ezzel a dobfékkel valaki stopizott volna, az összes korabeli újság azt mondta hogy szar... és minden egyes ember akinek van jawaja erre panaszkodik...
nem annyira szar az, lehet vele sttoppizni, csak gyorsan fogy a betétje, de mint mondom, a 20 éávvel korábbi 2 kulcsos, meg mégjobban fog.
Mentem tavasszal Nándibá régi motorjával, azon dettó valami 2 kulcsos balhé volt(lux vagy mi a szösz) meg is lepődtem hogy menynire fog.
ez csak kisérlet az rd56 motorhoz , ha jó nagyon jó akkor csak át kell szerkeszteni a yamaha rd re. A minta megvan nem kell találgatni. namost a reszeléshez vegyek egy két reszelöt? az nem kifogás most lessz luca.
híínye!
Ki fog ezzel versenyezni?
Vagy gyerekgokartban lesz?
A hengerből nem akarok addig reszelni, amíg valami éppelméjű szimuláció nincs rá, mondjuk 13 ezerres fordulat alatt.
Nándibához, meg igyekszem kijutni, csak tudod a szokásos, ha dolgozom, nem érek rá reszelni, ha ráérek, akkor meg nincs miből...
ravasz vagy , a petró hengere nemsokára kész a tied? ne csak nézegesd mert akkor csak suly lessz a pecázáshoz mire kitavaszodik. Látom gyujtás ügybe értekezel nagyon helyes mert az is kelleni fog, akár aksis is.
jó lenne erröl eszmét futtatni a nándinál, mert a gyári az sok. új technikát probálunk a padon mit szolsz hozzá?
Őő, mivel ez ugye erősen teoretikus görbe volt, a tz-g adataival, ez egy hengerre vonatkozik.
Ezzel így a motor 110 loerős lenne.
Persze, nemhiszem, hogy e miatt különösebben bánkódnál:)
Beszéltem a Nyitrai Istvánnal! A dobfék kb 100000 ft utánna 800 1000 euro
az idomszettek viszont elég barátságos árban vannak! A TR3 idomszett üzemayagtankal ülésel 40 50 000 pénz!
Kérdés: hallottam ojat hogy a jávokban is volt régen duplafék kulcsos dob ! pontosan meik típusban?esetleg tudja valaki?
Félreértesz.
Én nem okoskodni akartam, csak rámutatni, hogy a hirtelen teljesítményejtésnek mi lehet az oka.
Persze, ezt nyilván sokkal jobban tudjátok nálam, csak egyszerűbb gépelni, mint pár kísérleti kúpot faragni.
Le lehet futtatni, azokkal a módosításokkal, amit mondtál, de továbbra is csak a tz-g adataira tudjuk rátenni, persze, összehasonlításnak az is jó lesz.
Azért mondtam azt, mert kicsi, még is kurvára fog.
Jobban mint a simson tárcsaféke.
futómügyárban dolgozom nrm nevezem meg híres német cég
dec5 40 ember
20 65ember
jan 5 90 ember
oktoberben meg ment 100
ha ezt átvészeltem akkor szerintem már bármit
Mentem tavasszal Nándibá régi motorjával, azon dettó valami 2 kulcsos balhé volt(lux vagy mi a szösz) meg is lepődtem hogy menynire fog.
De értem.
Este lesz talán szimuláció, az általad kért változtatásokkal.
Ki fog ezzel versenyezni?
Vagy gyerekgokartban lesz?
A hengerből nem akarok addig reszelni, amíg valami éppelméjű szimuláció nincs rá, mondjuk 13 ezerres fordulat alatt.
Nándibához, meg igyekszem kijutni, csak tudod a szokásos, ha dolgozom, nem érek rá reszelni, ha ráérek, akkor meg nincs miből...
jó lenne erröl eszmét futtatni a nándinál, mert a gyári az sok. új technikát probálunk a padon mit szolsz hozzá?
Ezzel így a motor 110 loerős lenne.
Persze, nemhiszem, hogy e miatt különösebben bánkódnál:)
az idomszettek viszont elég barátságos árban vannak! A TR3 idomszett üzemayagtankal ülésel 40 50 000 pénz!
Kérdés: hallottam ojat hogy a jávokban is volt régen duplafék kulcsos dob ! pontosan meik típusban?esetleg tudja valaki?
Én nem okoskodni akartam, csak rámutatni, hogy a hirtelen teljesítményejtésnek mi lehet az oka.
Persze, ezt nyilván sokkal jobban tudjátok nálam, csak egyszerűbb gépelni, mint pár kísérleti kúpot faragni.
Le lehet futtatni, azokkal a módosításokkal, amit mondtál, de továbbra is csak a tz-g adataira tudjuk rátenni, persze, összehasonlításnak az is jó lesz.