Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól be van állítva a kétkulcsos,jó! Nem azt mondom hogy egy Fontana,de nem is olyan nehéz!
Én a jawa fékjére mondtam hogy szar, te meg arra a hszre válaszoltál, hogy nem szar az annyira, te...
Nem a jaffáé, te kabóca, hanem a tomos grimecája:)
Azért mondtam azt, mert kicsi, még is kurvára fog.
Jobban mint a simson tárcsaféke.
DE tombol !
futómügyárban dolgozom nrm nevezem meg híres német cég
dec5 40 ember
20 65ember
jan 5 90 ember
oktoberben meg ment 100
ha ezt átvészeltem akkor szerintem már bármit
annál má csak a p350 féke volt jobb mivel az 200 volt ugyanazzal a megoldással. végül is a luxfék jó.
látom a gazdasági válság felétek nem tombol.
Hát te tudod, én még nem halottam vola hogy ezzel a dobfékkel valaki stopizott volna, az összes korabeli újság azt mondta hogy szar... és minden egyes ember akinek van jawaja erre panaszkodik...
nem annyira szar az, lehet vele sttoppizni, csak gyorsan fogy a betétje, de mint mondom, a 20 éávvel korábbi 2 kulcsos, meg mégjobban fog.
Mentem tavasszal Nándibá régi motorjával, azon dettó valami 2 kulcsos balhé volt(lux vagy mi a szösz) meg is lepődtem hogy menynire fog.
vagyis ki kéne szimulálni a végét hogy lassabban fusson le a görbe,
ez csak kisérlet az rd56 motorhoz , ha jó nagyon jó akkor csak át kell szerkeszteni a yamaha rd re. A minta megvan nem kell találgatni. namost a reszeléshez vegyek egy két reszelöt? az nem kifogás most lessz luca.
De ez szar
Az rendben, csak ahogy rátetted, az 36 kilowatt hengerenként:)
De értem.
Este lesz talán szimuláció, az általad kért változtatásokkal.
nálunk is 1 henger van a fékpadon
híínye!
Ki fog ezzel versenyezni?
Vagy gyerekgokartban lesz?
A hengerből nem akarok addig reszelni, amíg valami éppelméjű szimuláció nincs rá, mondjuk 13 ezerres fordulat alatt.
Nándibához, meg igyekszem kijutni, csak tudod a szokásos, ha dolgozom, nem érek rá reszelni, ha ráérek, akkor meg nincs miből...
Egy tomosos kolega, a tomos 2 kulcsos grimeca fékét emlegeti, hogy jobban fog mint a simson tárcsaféke, szóval nem a méret a lényeg.
ravasz vagy , a petró hengere nemsokára kész a tied? ne csak nézegesd mert akkor csak suly lessz a pecázáshoz mire kitavaszodik. Látom gyujtás ügybe értekezel nagyon helyes mert az is kelleni fog, akár aksis is.
jó lenne erröl eszmét futtatni a nándinál, mert a gyári az sok. új technikát probálunk a padon mit szolsz hozzá?
634 638 asban is az volt, de nem túl nagy, és nem túl jó...
Őő, mivel ez ugye erősen teoretikus görbe volt, a tz-g adataival, ez egy hengerre vonatkozik.
Ezzel így a motor 110 loerős lenne.
Persze, nemhiszem, hogy e miatt különösebben bánkódnál:)
jávokban= jawa-kban
Beszéltem a Nyitrai Istvánnal! A dobfék kb 100000 ft utánna 800 1000 euro
az idomszettek viszont elég barátságos árban vannak! A TR3 idomszett üzemayagtankal ülésel 40 50 000 pénz!
Kérdés: hallottam ojat hogy a jávokban is volt régen duplafék kulcsos dob ! pontosan meik típusban?esetleg tudja valaki?
belerajzoltam a görbédbe a mért értéket az a szaggatott a felfutás tán még jobb is de a vége ? na azon kell javitani.
nincs félreértés minden jó meglátást szivesen veszünk.
igy ahogy mondod.
Félreértesz.
Én nem okoskodni akartam, csak rámutatni, hogy a hirtelen teljesítményejtésnek mi lehet az oka.
Persze, ezt nyilván sokkal jobban tudjátok nálam, csak egyszerűbb gépelni, mint pár kísérleti kúpot faragni.

Le lehet futtatni, azokkal a módosításokkal, amit mondtál, de továbbra is csak a tz-g adataira tudjuk rátenni, persze, összehasonlításnak az is jó lesz.