Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így igaz, én a levegősért akartam elcserélni, de meggondoltam magam. Ilyen lesz később is.
Régebbi képem is van az előző tulaj rakta fel, gyanús hogy olyan sűrűn megválnak tőle.
én is néztem de oda vissza 500km azé az is pénz.
Igen én is alkudoztam vele. Sajnos nincs most fölös kp-m rá.
Ez az egyik legszebb hangu hangvilla
Pár napja láttam egy rendszámosat a Vaterán, 120-ért oda adná a tulaj. Azt hiszem Vas megyében van. Annyit simán megér egy rendszámos, és még külsőleg is tűrhető.
Én még ilyen időben is mennék, ha ilyen gépekről van szó, csak fel kell öltözni, de nagyon...
Hideg van, már nem motorozom.
Gyere el és kipróbálhatsz egy jó motort!
Azért birnád ha a tied is így nézne ki. Na mindegy a te dolgod hányat veszel, de ennyit rendbe hozni, egy emberöltő.
Igen láttam én is, csorog a nyálam
Valószínű 1974 RD350 usa modell,bár ez a fotó englis. Kalács!
Végül is a te motorod még messze van a teljesen felújitott tól, meg az 5tel kevesebbtől is!
rakok még fel róla!
Egyenlőre azon filózok, hogyan mérjünk 11500 fölött, mert az a legvégső határ. A pad is max 60LE-ig mér utána ugyanúgy szarakodik mint Rotaxnál.
Miért nem versenyzel te is, csinálj egy jó race gépet! Úgy is mindi g fitogtatod hogy kié megy jobban.
Kihoztak régen duplatárcsás 350-est?
itt nem az a lényeg hogy 5-el többet megy, suzu, és a többieknél számít a teljesítmény. Utcára szerintem többet ér hogy nem szakadt. Egyé bként az enyémeknek is jó a blokkja:
Akkor majd gyorsulunk, meglátlyuk,hogy a felelt megy a jobban vagy a csissz!
Sajnos nincs, de neked is csak fellelt állapotú van egy szatyorral.
Ez már jobb állapotú!
Cibor ilyened van?
Sajnos semmire sincs idő ebben a nyomorult világban, ha tehetném egész nap halgatnám önt meg a suzu mestert, és nézegetném a motorokat. De sajnos ez nem lehetséges!