Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Petikém! Lehet szó a vételről,ha kihúzzák a lottószámaimat.
Valami másodikra emlékszem...Lehet, hogy aztán neked van igazad haza érek megnézem Igazából csak futva nyálaztam át mindig, csak azutánn olvasgattam át jobban, hogy rámszóltatok Ottóval a karbi miatt.Már Dellortóra váltottam, jobban is megy vele
Valószínű,hogy ha a Gabival motort cserélnék akkor is Ő nyerne,de a két motort nem lehet egynapon említeni.
Szerintem meg ha jól tudom a szabály úgy szól,hogy +2mm megengedett.
valoban jobban megy mint tavaly,de ennek oka van, a motor 54x54,5
most ami 250 de a mamiba történt megegyezés alapján tipustol függetlenül alapméret+2mm. amikor a laci elvitte tölem akkor 0,09-01mm volt az illesztése ami határeset. de szokni a motort az is jó volt.
pedig átesett sok ezer ft-ért 1 ftengely felujitáson meg sok máson,hogy ne keljen állandoan buzizni.
röviden kapd be
megértem a Laci bácsit,h bosszantó dolog egy kat.ban menni a levegős yamahákkal,de örüljünk,h van hol motorversenyzőset játszani egyáltalán.
egyébként szerintem még lényegesen gyorsabb is lehetne egy levegős 250...csak aztán azzal lehetne legózni.
minden tisztelet a Laci bácsinak a kitartásért,akaratért,h ennyi idősen még a versenyeken húzza a gázt.ha össze futunk legközelebb készülök egy hideg sörrel

akire oda kell figyelni,h mit fejleszt az a Gyuri bá!mert a nála készülő motorokat,ha ezentúl ketten tolják, akkor látványosan gyorsabb lesz és biztos,h meg lesz óvva.
Jó, de vedd számításba, Lacibá emberbűl van mint Te vagy én...KisFrecska meg egy UFO
Üdv Lacibá! Más 250 yamaháról nem tudok nyilatkozni., legendákra nem adok.De a Molnár Laci motorja tiszta, higgye el nekem. Amikor én megvettem a motort alapméretes hengeri voltak. Amikor eladtam Lacinak 0.25 ös méretű volt. Tavaly azért sem ment jól a gép, mert kiderült, hogy úgy szerelték össze Laciék, hogy lobogtak rajta a hengerek, hengerfejek, mert nem voltak meghúzva a csavarok, még a talp tömítést is megette a gép.. A 80 valahányas fő fúvóka sem tett éppen jót nekije. Lényeg az , hogy Laci megkért télen, hogy intézzem a hengerei rendberakását. Én intéztem a fúrását és a dugók megvételét. Most jól összerakták végre és úgy megy mint nálam fénykorában de lehet, hogy jobban. Dimma a csatornákat tágította egy kicsit, hengerfej gyári. Kiput amit használnak az még mindig a haverommal együtt gyártott kipu.Szabály úgy szól (ami szerintem elavult) hogy 2 túlméret még mehet azaz 0.50. 0.75 már nem szabályos. A 250 és 350 motoromra a világot bejártam, hogy olyan hengereket vegyek ami befér ebbe a szabályba. Mindkét jelenlegi motorom hengere alapméretesen került hozzám. Mobilról írok, remélem átmegy az egész irományom. Ui. Idén nagy henger ellenőrzésekről hallottam….sok tiszta víz kerülne a pohárba, ha végre meg is csinálnák, nem lenne rossz érzés senkiben és gyanúsítás továbbiakban ha tiszta a kép. Kipu le és máris meg lehet mérni, hengerfejet sem kéne levenni ami nálunk vízeseknél nem is olyan egyszerű, meg ócó.
Lacikám sajnos a P-20ba nagyon sok papírpénzt kell belegyömöszölni a főtengely helyére, hogy úgy menjen mint egy Yamaha. Azonkívül óvás nélkül bármelyik motorunkat megmutatom neked hogy hány köbcentis, megmérheted, de te hozod a pálinkát! Sőt ki is próbálhatod, vagy meg is veheted minden új benne. Kakucson már tiéd lehet a bicikli!
Lacikám sajnos a P-20ba nagyon sok papírpénzt kell belegyömöszölni a főtengely helyére, hogy úgy menjen mint egy Yamaha. Azonkívül óvás nélkül bármelyik motorunkat megmutatom neked hogy hány köbcentis, megmérheted, de te hozod a pálinkát! Sőt ki is próbálhatod, vagy meg is veheted minden új benne. Kakucson már tiéd lehet a bicikli!
amugy meg a p20 meg a kategoria dologra csak annyit hogy az acszolut egy p20 lett.............
Abban a helyzetben ha nem viszem ki a paripámat legelni,akkor valószínű,hogy összeakadunk és mindketten kiesünk.Én az ésszerű megoldást választottam.Nem szokott az agyam elborulni és nem is vagyok kockáztatós típus.
Egyszerű lenne a dolog,mert verseny után meg lehetne óvni és már ki is derülne az igazság.Mivel nem vérre megy a dolog ezért biztos,hogy nem fogom megóvni.Azt meg senki nem fogja magától bevallani,hogy csalt. Tudnák még más dolgot is említeni amit a haverom vett észre aki néző volt,de szerintem felejtsük el a dolgot és bízzuk mindenki saját becsületére a sportszerű hozzáállást.
Lacibá!nem biztos hogy száz százalékig tiszta volt az a manőver a visszaforditóban/pont az orrom előtt volt/de attól még nem 350-es a laci motorja,versenyen megesik az ilyen maga tudja legjobban,régóta versenyez,amugy meg igen egy jó yamaha legalább igy megy
Szia Gyuri ! Különösebben nem érdekel a dolog,csak elgondolkodtató,hogy P20-al érdemes-e ebben a kategóriában erölködni. Egyébként valaki a faecbookra tett fel a Lacirol egy villanásnyi videót.Így még sosem ment a motorja,de gratulálok neki mert merte húzni ahogy kell.
na erre most sokan felkapják a fejüket Lacibá,most már magán mulik marad-e a gyanusitgatásnál vagy megmondja mire gondol mondjuk a Molnár Lacié legalább öccázas mert másképp nem tudna lehagyni
melyik videóra gondoltál
laci mire gondolsz, amiket mi csinálunk az mind 250ccm.
Szia Gyuri ! Szerintem a levegős RD 250-es motoroknál a köbcentivel nem minden oké ! Még szakember sem kell hozzá,csak meg kell nézni a videókat. Neked meg pláne nem kell megmagyarázni.
mivan vizesitesz a ponyván lévö cuccok javarészt ypvs
Nekem emailban brutalisabbakat írt:)
Ami a ponyván van azt egybe szeretném eladni, arra mondtok egy árat aztán emgbeszéljük! helyileg Tiszavasváriban!
engem abból a ponyván levő cuccból érdekelne a két kipufogó az oldaldeknik meg az a blokkmaradvány ha használható.hol vagytok helyileg?amikor érdeklődök valami után az általában ilyen sopron és kőszeg távolságban van
Igazából nem tudom pontosan milyen árba vannak, mert nem Rd-s vagyok ! Azért kérdezem hogy ki mennyit adna érte? Mennyibe vinnétek el, mert nekünk csak a helyet foglalja!