Valami másodikra emlékszem...Lehet, hogy aztán neked van igazad haza érek megnézem Igazából csak futva nyálaztam át mindig, csak azutánn olvasgattam át jobban, hogy rámszóltatok Ottóval a karbi miatt.Már Dellortóra váltottam, jobban is megy vele
valoban jobban megy mint tavaly,de ennek oka van, a motor 54x54,5
most ami 250 de a mamiba történt megegyezés alapján tipustol függetlenül alapméret+2mm. amikor a laci elvitte tölem akkor 0,09-01mm volt az illesztése ami határeset. de szokni a motort az is jó volt.
pedig átesett sok ezer ft-ért 1 ftengely felujitáson meg sok máson,hogy ne keljen állandoan buzizni.
megértem a Laci bácsit,h bosszantó dolog egy kat.ban menni a levegős yamahákkal,de örüljünk,h van hol motorversenyzőset játszani egyáltalán.
egyébként szerintem még lényegesen gyorsabb is lehetne egy levegős 250...csak aztán azzal lehetne legózni.
minden tisztelet a Laci bácsinak a kitartásért,akaratért,h ennyi idősen még a versenyeken húzza a gázt.ha össze futunk legközelebb készülök egy hideg sörrel
akire oda kell figyelni,h mit fejleszt az a Gyuri bá!mert a nála készülő motorokat,ha ezentúl ketten tolják, akkor látványosan gyorsabb lesz és biztos,h meg lesz óvva.
Üdv Lacibá! Más 250 yamaháról nem tudok nyilatkozni., legendákra nem adok.De a Molnár Laci motorja tiszta, higgye el nekem. Amikor én megvettem a motort alapméretes hengeri voltak. Amikor eladtam Lacinak 0.25 ös méretű volt. Tavaly azért sem ment jól a gép, mert kiderült, hogy úgy szerelték össze Laciék, hogy lobogtak rajta a hengerek, hengerfejek, mert nem voltak meghúzva a csavarok, még a talp tömítést is megette a gép.. A 80 valahányas fő fúvóka sem tett éppen jót nekije. Lényeg az , hogy Laci megkért télen, hogy intézzem a hengerei rendberakását. Én intéztem a fúrását és a dugók megvételét. Most jól összerakták végre és úgy megy mint nálam fénykorában de lehet, hogy jobban. Dimma a csatornákat tágította egy kicsit, hengerfej gyári. Kiput amit használnak az még mindig a haverommal együtt gyártott kipu.Szabály úgy szól (ami szerintem elavult) hogy 2 túlméret még mehet azaz 0.50. 0.75 már nem szabályos. A 250 és 350 motoromra a világot bejártam, hogy olyan hengereket vegyek ami befér ebbe a szabályba. Mindkét jelenlegi motorom hengere alapméretesen került hozzám. Mobilról írok, remélem átmegy az egész irományom. Ui. Idén nagy henger ellenőrzésekről hallottam….sok tiszta víz kerülne a pohárba, ha végre meg is csinálnák, nem lenne rossz érzés senkiben és gyanúsítás továbbiakban ha tiszta a kép. Kipu le és máris meg lehet mérni, hengerfejet sem kéne levenni ami nálunk vízeseknél nem is olyan egyszerű, meg ócó.
Lacikám sajnos a P-20ba nagyon sok papírpénzt kell belegyömöszölni a főtengely helyére, hogy úgy menjen mint egy Yamaha. Azonkívül óvás nélkül bármelyik motorunkat megmutatom neked hogy hány köbcentis, megmérheted, de te hozod a pálinkát! Sőt ki is próbálhatod, vagy meg is veheted minden új benne. Kakucson már tiéd lehet a bicikli!
Lacikám sajnos a P-20ba nagyon sok papírpénzt kell belegyömöszölni a főtengely helyére, hogy úgy menjen mint egy Yamaha. Azonkívül óvás nélkül bármelyik motorunkat megmutatom neked hogy hány köbcentis, megmérheted, de te hozod a pálinkát! Sőt ki is próbálhatod, vagy meg is veheted minden új benne. Kakucson már tiéd lehet a bicikli!
Abban a helyzetben ha nem viszem ki a paripámat legelni,akkor valószínű,hogy összeakadunk és mindketten kiesünk.Én az ésszerű megoldást választottam.Nem szokott az agyam elborulni és nem is vagyok kockáztatós típus.
Egyszerű lenne a dolog,mert verseny után meg lehetne óvni és már ki is derülne az igazság.Mivel nem vérre megy a dolog ezért biztos,hogy nem fogom megóvni.Azt meg senki nem fogja magától bevallani,hogy csalt. Tudnák még más dolgot is említeni amit a haverom vett észre aki néző volt,de szerintem felejtsük el a dolgot és bízzuk mindenki saját becsületére a sportszerű hozzáállást.
Lacibá!nem biztos hogy száz százalékig tiszta volt az a manőver a visszaforditóban/pont az orrom előtt volt/de attól még nem 350-es a laci motorja,versenyen megesik az ilyen maga tudja legjobban,régóta versenyez,amugy meg igen egy jó yamaha legalább igy megy
Szia Gyuri ! Különösebben nem érdekel a dolog,csak elgondolkodtató,hogy P20-al érdemes-e ebben a kategóriában erölködni. Egyébként valaki a faecbookra tett fel a Lacirol egy villanásnyi videót.Így még sosem ment a motorja,de gratulálok neki mert merte húzni ahogy kell.
na erre most sokan felkapják a fejüket Lacibá,most már magán mulik marad-e a gyanusitgatásnál vagy megmondja mire gondol mondjuk a Molnár Lacié legalább öccázas mert másképp nem tudna lehagyni
Szia Gyuri ! Szerintem a levegős RD 250-es motoroknál a köbcentivel nem minden oké ! Még szakember sem kell hozzá,csak meg kell nézni a videókat. Neked meg pláne nem kell megmagyarázni.
engem abból a ponyván levő cuccból érdekelne a két kipufogó az oldaldeknik meg az a blokkmaradvány ha használható.hol vagytok helyileg?amikor érdeklődök valami után az általában ilyen sopron és kőszeg távolságban van
Igazából nem tudom pontosan milyen árba vannak, mert nem Rd-s vagyok ! Azért kérdezem hogy ki mennyit adna érte? Mennyibe vinnétek el, mert nekünk csak a helyet foglalja!
most ami 250 de a mamiba történt megegyezés alapján tipustol függetlenül alapméret+2mm. amikor a laci elvitte tölem akkor 0,09-01mm volt az illesztése ami határeset. de szokni a motort az is jó volt.
pedig átesett sok ezer ft-ért 1 ftengely felujitáson meg sok máson,hogy ne keljen állandoan buzizni.
egyébként szerintem még lényegesen gyorsabb is lehetne egy levegős 250...csak aztán azzal lehetne legózni.
minden tisztelet a Laci bácsinak a kitartásért,akaratért,h ennyi idősen még a versenyeken húzza a gázt.ha össze futunk legközelebb készülök egy hideg sörrel
akire oda kell figyelni,h mit fejleszt az a Gyuri bá!mert a nála készülő motorokat,ha ezentúl ketten tolják, akkor látványosan gyorsabb lesz és biztos,h meg lesz óvva.