hát faktorkám a rövid emlékezetről meg a laborról csak annyit hogy több jóravaló ember sok-sok munkája kellett hogy elüzzük az átkot és a helyes irány felé noszogassunk ne pedig balassagyarmati sarki kocsmák látogatása legyen a cél verseny közben
a korral járó emlékezet kiesésnek tulajdonítom eme észrevételét a bácsinak gondolom csak össze kevertél a haveroddal, bár Ő sokkal idősebb nálam Bár nekem könnyű dolgom van, hiszen a Füvesodabaszfaktorsanyi laborjából kikerült motorok 29 futamból 28--at teljesítettek ( csak egy kis vetítés, ha valaki megbízható motort rendelne ) 16 dobogó na ez a vetítés már nekem is sok
Köszömöm a választ! akkor az 51L-50 (ami nekem egy 87es motoron volt) és a 52Y-50 (ami egy 85 ös motoron volt) gyujtás doboz összecserélhető,és ezek lendkerekei és alaplapjai is,csereberélhetöek. Kábeleik megegyeznek 8 kábel, 4 stekkerben 4 külön.gyujtástérképük ugyanaz lehet.
köszi joci abbol van, az ypvs-t 3 félegyujtással szerelték
29 l 51 l 3gx lendkerékkel az 1sö 2tö cserélhető a harmadik nem.
más a gyujtásgörbe is meg az állórész is.A 85 utáni 1v blokkoknál
az elektronika se teljesen egyforma 29k-50 52 y-50 -1ua, van 8 szálas 9szálas stb
igy már értem.a kis tárcsa csak a lendkerék fémcsikját imitálja a többit meg elintézi az elektronika.gondolom fordulatszám lépésben állitható akkor minden laptopról.az angoloknál láttam ilyen elektronikákat az ypvsekhez ami irható.bár a mi kis rövid pályáinkra nemigen kell ilyesmi.
diplomatikus megfogalmazásban sose voltál jó dimma mester!mondjuk ugy a pályán versenyben a laci győzött a futamot meg a peti nyerte találtam egy ypvs vezérlőt a kis cimkére 52y-50 van irva nem tudom melyikhez jó meg hogy jó-e egyáltalán de hátha segitség
Azért van 2 jeladó mert két hengeres :). Gyárilag ugye dupla szikrás. Gyakorlatilag olyan mintha két külön álló gyújtás lenne a motoron. És így 2X annyi ideje van a trafónak meg csinálni a nagyfeszültséget. Na meg úgy tudom állítani az előgyújtást ahogy jólesik a póver vezérléssel együtt. Azért nincsen kimarás a rögzítésnél mert az elektronikában lehet "alap beállítani" a jeladókat. Meg nem kell forgatni azt a böszme lendkereket. A kiálló rész az azt hiszem 2 mm-ert áll ki vagy valahogy úgy mint a gyári lendkeréken kb. Igen akkus kell. Amúgy kellett bele aksi a kipufugóhőmérőnek. Tudok launch konrolt is állítani:) meg a gyorsváltót is :)
29 l 51 l 3gx lendkerékkel az 1sö 2tö cserélhető a harmadik nem.
más a gyujtásgörbe is meg az állórész is.A 85 utáni 1v blokkoknál
az elektronika se teljesen egyforma 29k-50 52 y-50 -1ua, van 8 szálas 9szálas stb
Gratulálok jól hasítottál a pályán!