Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha megkérdezhetem mi van 16.án ?
hát faktorkám a rövid emlékezetről meg a laborról csak annyit hogy több jóravaló ember sok-sok munkája kellett hogy elüzzük az átkot és a helyes irány felé noszogassunk ne pedig balassagyarmati sarki kocsmák látogatása legyen a cél verseny közben
a korral járó emlékezet kiesésnek tulajdonítom eme észrevételét a bácsinak gondolom csak össze kevertél a haveroddal, bár Ő sokkal idősebb nálam Bár nekem könnyű dolgom van, hiszen a Füvesodabaszfaktorsanyi laborjából kikerült motorok 29 futamból 28--at teljesítettek ( csak egy kis vetítés, ha valaki megbízható motort rendelne ) 16 dobogó na ez a vetítés már nekem is sok
pont jó lesz a gyorsulás neked annyit biztos kibir a gép
16-án. rosszul írtam
Hi. Lacháza 11-12. Milyen kategóriában adjam le a nevezést az ob.ra? 400 cm3-ig + Volt szoci? yamaha 350es motor.köszi
Nincs valakinek eladó elektromos fordulat szám mérője?
Köszömöm a választ! akkor az 51L-50 (ami nekem egy 87es motoron volt) és a 52Y-50 (ami egy 85 ös motoron volt) gyujtás doboz összecserélhető,és ezek lendkerekei és alaplapjai is,csereberélhetöek. Kábeleik megegyeznek 8 kábel, 4 stekkerben 4 külön.gyujtástérképük ugyanaz lehet.
Köszönöm MESTEREM és TANÍTÓM
Üdv! Keresek rd 250 levegős főtengelyt ha valakinek van kérem jelezze az atacc@freemail.hu email re csere esetleg gyújtás vagy 26-28 mikuni!
köszi joci abbol van, az ypvs-t 3 félegyujtással szerelték
29 l 51 l 3gx lendkerékkel az 1sö 2tö cserélhető a harmadik nem.
más a gyujtásgörbe is meg az állórész is.A 85 utáni 1v blokkoknál
az elektronika se teljesen egyforma 29k-50 52 y-50 -1ua, van 8 szálas 9szálas stb
GYuribá, 51L-50 esetleg? aminek a stekere megegyezik,cserélhetö? vagy lendkeréken levö szám?
Te bezzeg milyen sportszerű vagy, neked van és te adol. bezzeg más...ccc
Hogy a Jóisten fényeskedjen a gázt húzó kezeden szülinapod alkalmából
köszi de nem jó ehhez más kell nem keverhető
igy már értem.a kis tárcsa csak a lendkerék fémcsikját imitálja a többit meg elintézi az elektronika.gondolom fordulatszám lépésben állitható akkor minden laptopról.az angoloknál láttam ilyen elektronikákat az ypvsekhez ami irható.bár a mi kis rövid pályáinkra nemigen kell ilyesmi.
diplomatikus megfogalmazásban sose voltál jó dimma mester!mondjuk ugy a pályán versenyben a laci győzött a futamot meg a peti nyerte találtam egy ypvs vezérlőt a kis cimkére 52y-50 van irva nem tudom melyikhez jó meg hogy jó-e egyáltalán de hátha segitség
Azért van 2 jeladó mert két hengeres :). Gyárilag ugye dupla szikrás. Gyakorlatilag olyan mintha két külön álló gyújtás lenne a motoron. És így 2X annyi ideje van a trafónak meg csinálni a nagyfeszültséget. Na meg úgy tudom állítani az előgyújtást ahogy jólesik a póver vezérléssel együtt. Azért nincsen kimarás a rögzítésnél mert az elektronikában lehet "alap beállítani" a jeladókat. Meg nem kell forgatni azt a böszme lendkereket. A kiálló rész az azt hiszem 2 mm-ert áll ki vagy valahogy úgy mint a gyári lendkeréken kb. Igen akkus kell. Amúgy kellett bele aksi a kipufugóhőmérőnek. Tudok launch konrolt is állítani:) meg a gyorsváltót is :)
Gyuri ez van majd legközelebb .Azért az abszolut 3 ik az kicsit kárpótolt
isten éltessen. Elcsalták a 2. futamot pedig téged intettek le elsönek
Józsikám rajta vagyok
isten éltesse a pócsi győzőt! csak a rajttechnikán még kell csiszolni
Na ezért siettél el már az este!
Gratulálok jól hasítottál a pályán!
Rendben füvi mester a titkárnőm rendelkezésedre áll