Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki világosítson fel, szombaton monjuk classic 2 Mami kupa, vasárnap OB classic2. 3versenyző indul szombaton a mami-ban, kettő akar indulni az OB futamon vagyunk öszesen öten a clssic 2 ben? Akkor sosem kap pontot senki? Én még tavaj úgy gondoltam hogy marad a classic Vasárnap ahogy volt és nem osszuk meg a mezönyt.
De rosszul gondoltam.
kakucsra hétvégeken ne nagyon számoljatok folyamatosak a rendezvények talán a 25 motoros nap de a többi nem
kösz száni.a következő héten megnézzük.van idő,mert az-e hétre tervezett kakucsot áttoltuk valamikor 17-18ra.

te 16os.az lesz a következő poénod,hogy tegyek a 8-as mögé egy x-et meg egy 2est,mert úgy lesz az eredmény 16.

8x2=16
Üdv mindenkinek. nemrég szereztem meg a negyedik RD yamahám, amivel akad némi probléma. a kuplung kosarat valamelyik nagyeszű előző gazda szétvagdosta gondolván hogy ha elforgatja a lamella helyeket nem lesz többé gond a beverődéssel. engem viszont irritál a kókányolás. van esetleg valakinek elfekvőben az említett kuplung kosár? illetve berugó kar és tengelyre is vevő lennék.
1983 körüli 125 lc1 vízhűtéses blokkhoz, de ahogy elnéztem a többié is passzol hozzá. ha tévedek elnézést.
előre köszönöm ha valaki tud segíteni
2 féle rúúgóóó is van, ha akarod. Én is cseréltem tegnap.
Hozzám került egy brutál jónak tűnő első futómű. Ha akarod lehetsz a próba babám,te úgy is mindig tesztelsz ha még sem jó, nekem gyerekeim vannak ...meg érted amúgy sem kár
Áhá! Azé kapott annyit Otto
te tudod,hogy aki fékez,az veszít
Eladom Ottónak :) azé érdekes volt, hogy Ottóé égett nekem meg simán megfogtad a tárcsáim, mert csak langyos volt
Ejj, azt kellett volna mondani, hogy túl harapós neked, és felárral eladni D:)
Miután felemeltem az elejét már nem volt ilyen látványos múlthéten vettem másik elejét, a race géphez ,beteszem ebbe, kipróbálom azzal is. Viszont átnéztem a boltbajáróst és megúsztam pócsot azzal, hogy a kevlár sohasem fékező fékbetéteket kihányom belőle Jó buli volt na!
Tomi úrnak kell az a feeling, hogy este beteszi a tökéletes (nek látszó) motort a furgonyba, reggel kiveszi, és nem megy a fele.
Szerintem nem szereti az a trakesz a furgony dobozát, vlehtően fél a sötétbe"

(köszönöm a kávét meg a vizet fijjúg)
kéne neked mán egy rendes motor...jó kis yamaha Kávédarálók csak elfáradnak a végére no
13 a vége pipike
Sááányííí féltávnál kaptál egy finom 25-öt, tudod az a szerecsen számom. Bocs hogy amikor megállt a Dani alatt a fű kasza nem tudtam olyan lassan menni hogy csatlakozzhass, de má 'egyesbe is le akart állni a traktor...n
Azzal a hátsó gumival nem tök mindegy?
Istenem ha visszahoznák Taigetosz intézményét, Sááányinak bentlakásos helye lenne
a te első rugóid is jók
yamahások pócson
Hátul jól teccel fordulni a Sanyiúrnak.
Az úgy volt , hogy a kedvenc szerelőm és pumpát is vadul kezelő Old Dió nem volt ott, aki észre vette volna az oxigén hiányt Bár Mosi mondta múltkor a füves szentélyben, hogy lehet, likas az a gumi te! 2 kört mentem 0.58- bar nyomással az első kerékben amikor gyanus lett, hogy olyan furcsa ez a motor .. kecsón egy hónapja nem ilyen vót Lejmoltam a boxban egy pumpát jóü felfújtam, osz gó. De csak nem volt, jó mert ment a popsija nagyon...a hátsót nem fújkáltam fel abban volt 08. de azért karikáztam vele így tovább

Jó szar minőségben ment fel a vidi....Dani, Mosi inkább minket nézett ahogy küzdünk a 3 helyért. Mivel Bazsi végig baszogatott nem tudtam figyelni tovább az abszolútra így Ottó leléphetett szerény 4 másodpercel körönként, ezért adott egy karikát nekünk, ráadásra az abszolút 2 Főgecó is kepott egy karikát ajándékba tőle. Mivel Bazsi megzavart így kedves Főgec lelépett a végén 13 másodpercel tőlem....megúszta Mosi viszon nem adtam neki 16 kör a végére.Ámátőr

http://youtu.be/lrL92aOt47U
Allig bírtam elaludni..mindig csak a 16-os szám repkedett a szemem előtt
Ezt csinálták a klassz-síkosok.


A ymahások közül elsőként Lacibá' érkezett még csütörtökön, még jóformán ki sem szállt a kocsiból, már meg kellett kóstolni a ravaszul fűszerezett diópálinkáját.
Monnyuk nagyon nem bántam.

Fogecó úr a kiapkolás után elindította mind a két hengerét, gondoltam javaslom is neki, hogy indujjon classic 1-ben, de vélhetően fejbevert volna a kampingasztallal, ha ezt valóban felvetem neki, mert kissé gondterheltnek tűnt. Kicsit piszkálta, akkor lett belőle hang alapján jó kis Speed Triple, kisvártatva megkerült a negyedik henger is..
Közben gazdagon anyázott hol magában, hol hangosan, nemigen mertem a közelébe menni.

Amikor már jól összeállt, annyira unatkozott, hogy a két 180 fokos visszafordító kanyar közötti 20 méteres egyneseben kezdte állítgatni a kézigáz, utána lejött, és kicserélték a törött kuplungkart,mert bizonyára már régen szereltek...

A két morini folyamatosan egymást toszogtatta, majd este hosszsan szereltek egy MZ-t.

Másnap (szombaton) Serfiék mentek mint a távirat, Lacibá ismerkedett a yamahával.
Füves Sanyi felment, de gyorsan lejött, mert bizonytalannak érzte.
Volt az első kerekében 0,7 bar "nyomás)

Felfújta, de a biztonság kedvéért fújt egy kis láncsprét a hátsógumira, csak úgy az íze kedvéért..

Mosi úr gyors volt, de pöncögött a motor, nem erőltette,végülnem indult, mert nem lett meg a keveselés oka.

Ottó persze mindent vitt, bár a végén vagy 2 liter vizet rálocsoltak a hátsó fékére..
Dani szépen ment , jól is szólt, míg meg nem akadt a balos henger.
látod száni hogyan roham léptekben fejlődesz.eljött a nap,hogy 16 kört adtál nekem .
azanyádúristenit neked.