Sanyi a probléma ott van elásva hogy abban az időben csak az első 6 kapott VB pontot, a 12-ik már futottak még kategória volt hiába voltunk ötvenen. Pepivel jöttünk rá ő ennek nagy szakértője volt.
"Történelem"könyvet olvasol? 83-ban az M5 autópálya,Gyál nevű versenyen én is indultam...Szociálisban,Pannóniával. Valahol a 10.hely környékén elfogyott a benzin...Nem volt szállitás,lábon oda-vissza,rendszámmal,kicsit"kozmetikázott"forgalmival...H
azafelé lerepedt az eggyik karbi
szuper ütős csapatot rakott össze Csak az évszám miatt kérdeztem az osztrák versenyt, mert esténként olvasgatom a vasfüggöny mögött könyvet. Nehogy félre értés legyen, nem kételkedtem semmiben amit mondott.Azért kérdeztem, hogy célba ért-e,mert ittnem írták: http://www.motorversenyzok.hu/...
Egyébként ha esténként ráér, igazán egy ser és egy szivar mellett nekiállhatna megírni pld. a vb-s, nemzetközi vagy hazai versenyekről az emlékeit. Sokunkat érdekelne szerintem. Bregyónak is mondtam már, hogy ne vigye a sírba az emlékeit.
Szia Sanyikám aki járt már Salzburgringen az látja hogy a kép onnan való, de van róla sajtó anyag is. Ha készvagyok a füvezéssel akkor felteszem neked, amúgy is büszke vagyok rá hogy Agostinitől kaptam kört hátulról. 4xindultam ott egyszer valóban nem futottam meg a limitet, mert a gyári új yamaha vázból alul kitört egy darab. Egyébként jók az értesüléseid. Yamahár csapatunk: Sz Gábor, Halmy Mátyás, és ifjabb Szabó Péter.
Üdv Péterbá. Pont ilyen érzés ahogy írta "olyan mint egy vén faszi ül egy jó cabrióba és azt hiszi hogy ettöl keményebb" Amúgy Gabinak classic2 motort épít idényre? A kissebbiknek meg classic1? A Drapálos kép az tuti, hogy 1974 Salzburgring? Célba ért azon a versenyen? Na most jól kivallatom a kérdéseimmel
Jó vicc de azért bekaphatod, ezért a Dellortóba kérek 165,175,öst párban és nem jövőre hanem péntekre. A mikunihoz még nem tudom milyen kell. A Gabi csak az utcában próbálta ki az új motorját, utánna azt mondta hogy ne piszkáljuk úgy jó ahogy van.
H a nem félnék Péterbácsi, hogy legközelebb amikorösszefutunk, szétrugod a zrityómat, megkérdezném, hogy azért mentél e drapálék előtt mert éppen a körödet kaptad.
De hát nem merek én iylen tréfákat elsütni...
D:)
Baszhatjátok a vizeseket ez olyan mint egy vén faszi ül egy jó cabrióba és azt hiszi hogy ettöl keményebb! Az igazi oldtímer az a levegős! Itt is azzal megyek elöl Szabó P. Drapál, Reisz, 1974 Salzburgring!
Nagyon-nagyon teccik! Finoman járattam 3x 10 percet. Nem bírtam menni többet. Nem a motor miatt, hanem miattam. Nagyon sokat dolgozok, piszokul ki vagyok hajtva. Nem is akartam menni, csak hát reggel elkapott a mehetnék. Jó volt, hogy Mosi ott volt, láttam így legalább, hogy milyen korán gyorsít ki ( én csak az egyenes közepén :) ) stb. A második 10perc elején a 250-el versenyben futott legjobb időmnél 4 tizeddel voltam lassabb. Áttételezéssel sem foglalkoztam most. Célegyenesben és végig a két balosban 4. a többit 3 ban. Nagy kipuval mentem, mert azzal nagyon finoman gyorsul, csak nagy fordulaton jön meg az erő. Vittem a gyárit is amivel nagyon ágresszíven tol alulról is ( utcai tapasztalat :) ), de nem volt kedvem kipróbálni. A 30 kg + a 250-hez képest inkább a gyors kanyarokban éreztem meg. Lobogtam rajta
Igen.Sokat kellene kiszedni a forg.házból és a sonkaátmérőt is csökkenteni kellene ,akkor viszont a csapnál gyengülne el.Persze belefaraghtó,csak kérdés mennyit birná.
https://www.youtube.com/watch?...
(a robogós)
azafelé lerepedt az eggyik karbi
http://www.motorversenyzok.hu/...
Egyébként ha esténként ráér, igazán egy ser és egy szivar mellett nekiállhatna megírni pld. a vb-s, nemzetközi vagy hazai versenyekről az emlékeit. Sokunkat érdekelne szerintem. Bregyónak is mondtam már, hogy ne vigye a sírba az emlékeit.
asszem van még négy darab nyers, hogy megcsináljam.
Holnap átviszem Dimmához.
De hát nem merek én iylen tréfákat elsütni...
D:)
Most jó, persze egy képről, de..
Jobb érzés ezen a motoron, mint a levegősön?
Mert esküszöm, ezen mntha jobban ülnél vagy nem is tudom
http://www.youtube.com/watch?v...
https://www.google.hu/search?q..
.