Pont ekkorra fuxa van a haveromnak igaz ő a nyakán hordja nem a motorjába Pont olyan behajtó képű mint te Ottó meg....úgy ül a motoron mint akit az asszony tejért küldött a boltba, hogy kussoljon a gyerek csak közben beugrik az ob-ra , hogy agyon alázza a mezőnyt A szenya Nem akar vissza vonulni véletlenül? Félek, hogy lassan nem csak a kupákat nyúlja le szép lassan,hanem a következő az lesz, hogy a csaj rajongóinkat is viszi
Kedvös Söndör, amint azt egy nemzetközi szabvány kézjellel voltam kedves F. "egytálétel 4 betű" János Alsónémedi illetőségű önhatalmúlag korkedvezményesen nyugdíjba vonult P20 kaszkadőrnek is megemlíteni: BEKAPHASSÁTOK
Különben is, a legnagyobb megtisztelteés volt számomra háromszor több kört is kapaszkodni egy igen kiváló Yamahás örökifjú titán mögött. zOttó bármikor betolhatja a dagadt hölgyet, az picit sem ciki. Viszont a pléhúszt odafotosoppolni, mintha tolná a harcban elesettet, na az már dullva plovokácijó
Azok a papíros szűrók nyomásos üzemre vannak kitalálva, nem arra, hogy gravitációsan csordogáljon rajtuk a nyál.
Meg, szerintem versenymtorba tökre nem kell semmiylen szűrő(meg másba sem) hanem ki kell mosni a tankot, és em ótvaros,hámló fém marmonkanából tankolni, hanem csini tiszta műanyagból.
következő futamra kapsz egy ilyen fobfsanyi/füvesodabaszfaktorsanyi/ matricát ezennel el vagy keresztelve!versenymotorba papiros benzinszürőt soha nem teszünk,benzincsap meg plusz hibaforrás ki kell hagyni.azért fejlődsz két éve még megszoritottad volna mint széppiroska akármilyét................
Na meséljed csak gyorsan, hogy a füvesodabaszfaktorsanyi beállította az első futóműved és egyből orgazmusod lett a motorozás élményétől és azonnal gyorsultál két másodpercet körönként és azonnal élmezőnybekerültél és milyen jó ez neked. TE! Hálátlan!
Az időmérő és az első futam tapasztalata alapján. Csak a rajtnál használtam teljes fordulaton utánna max 8000. kb. fél kört ment teljes gázon utánna torpogott és ha így kihagyósan eröltettem elkezdett melegedni. Ha fél kört nem eröltettem, visszahült 95 ről sőtt többről 80 ra és utánna megint ment mint a vihar. És minden körben így Második futamra kicseréltem a trafót, gyertyát, pipát stb. nem javult. Alacsonybb fordulat miatt a gyertya kép is ok volt mire kipötyögtem a boxba. A benzin szűrőm nem volt szemre dzsuvás, csak amikor itthon vettem le a tankot és a csövezést, nyitva hagytam a csapot és akkor láttam, hogy a benzin szűrő csak nagyon lassan engedi át a benzint. Szűrő ki, és csak úgy dőlt a nyál bele. Ezért gondolom, hogy az volt a bibi, hogy ezen a hosszú pályán már nem ment bele nagy fordulaton elég nyál.Nagyon vigyáztam meg ne ragadjon a versenyen, ezért hűtőttem, lassítottam annyit és persze füleltem a hangokat.ja.
Te kis perverz! Nem volt elég neked megnézni 1szer, hogy sanyikát egy csomó szőrős ronda férfi megcsinálja hátúlról, te a második részt is akarod látni?! De a leg dúrvább dolog mégis csak az volt, hogy az asszony nem fotózta le a Rémet, mert pont máhova nézett csak azt látta a szeme sarkából,hogy szaltózik a motor Rém meg utánna...Hívott telón, hogy itt fekszik a Rém és nem mozdul eggyátalán. Motor darabokban stb. Csak ma beszéltem vele erről és mondta, hogy nem sírt, csak sokkolta a látvány, azért volt olyan furcsa a hangja. Remélem eljön még versenyre azért, de mint mondta, csak most szembesült vele, hogy ez velünk is megtörténhet. A másik elmaradt fotó az én lelkemen szárad ...a boxban egyszercsak megjelent egy ősz hajú gipszelt lábú akinek a gipszére egy nagy piros bráner volt tetkózva egy fekete aktatáskával a kezében sétált....(egyből látszódott, hogy valami csepeli keménymag vagy B közép tagja, vagy behajtó ). Molnár Lacától jött vissza..aktatáskával...gondolhatod persze be is szótam neki, hogy lóvé van benne? Persze ha hegedű tokkal jött volna...akkor nem szóltam volna be Nagyon vagány volt az öreg Dimma, na
Különben is, a legnagyobb megtisztelteés volt számomra háromszor több kört is kapaszkodni egy igen kiváló Yamahás örökifjú titán mögött. zOttó bármikor betolhatja a dagadt hölgyet, az picit sem ciki. Viszont a pléhúszt odafotosoppolni, mintha tolná a harcban elesettet, na az már dullva plovokácijó
http://youtu.be/hzIH4YfNgc4
Különben meg ez lett a végzete a dlágaszágnak. Picit rendet csinált odabent, de semmi dráma
Meg, szerintem versenymtorba tökre nem kell semmiylen szűrő(meg másba sem) hanem ki kell mosni a tankot, és em ótvaros,hámló fém marmonkanából tankolni, hanem csini tiszta műanyagból.
http://youtu.be/METPg8ksSDs
Lassan tisztára Szabó-kupa:)
http://youtu.be/3jcNvTOmESs