Köszönöm a hozzászólást Szét lesz szedve,ftengely szimmering csere miatt,akkor majd látom tovább.Megtaláltam a hibaforrást.Az olajpumpát szétszedtem,be volt állva.A benne lévő fogaskerékből,3-4 fog eltörlődött.Hogy miért szorult meg a pumpa nem tudom.Lehet az olajtartály leürült,a pilóta meg nem vette észre.Érdekes a blokkból kijövő fogaskerék,ami hajtja,semmi baja.Igaz,az sokkal erősebb ,vastagabb .Lesz itt meló,már látom.Nemhiába volt ilyen olcsó,lesz mire költeni a lóvét. Ahogy magam ismerem,olyan lesz mint az új.Mint a mostani motorom,kb 4 év után.Ez is egy roncs volt,itt egy kép,milyen lett.Szép is,meg jó is,de ha motor,akkor legyen 2t.A Yamahába meg, mit mondjak,szerelmes lettem,gyerekkori álmom volt,mindig is.
ha ilyen a dugó fellehetsz készülve hogy a ftengely se topp.
én miszlikbe szedném mialött az alsó csap is teljesen tönkremegy akkor gáz van,a mai állapot mellet hkar dugó tömitésszett szimeringek 130e + a munkadijak. dugó van a pinknél 27e/db vagy omega tkrj az olcsobb.
Tegnap lehúztam a hengereket.A dugók nagyon rossz állapotban vannak.Lehet nem volt rendes olajozás vagy már előbb kellett volna cserélni őket az előző tulajnak, nem tudom.Próbálkozott az illető,látni a tisztább dugó nem is működött.Szerintem szétszedte,megtisztította a dugót,tehetett rá egy kicsit jobb gyűrűket,gondolta jó lesz.Tévedett.Hatalmas kopás van,mivel a dugónak a hengerben nagy játéka van oldalt.A következő méret 65-ös.Esetleg tudna valaki ajánlani gyártót,aki minőséges dugókat gyárt.Vagy próbáljak eredeti japánt találni ? Köszönöm az esetleges hozzászólásokat
1976-os Rd350 magyar forgalmival hiányosan érdekel valakit? Ár: 130,000Ft.
Van mellette 3 másik veterán motor és egy autó amit csinálnom kell, nincs rá időm.
Ugyanitt fél Motoguzzi V50 hasonló áron eladó.
Lehet találni ypvs alkatrészeket,főleg Belgrád környékéről.Nálunk,szerintem olcsóbban mérik a cuccot, mint Magyarországon.A motorért,300 ojrót adtam.Egy használt kínai robogót,nem lehet ennyi pénzért venni.Kell rá költeni ,szerintem,legalább 500 eurót.Kell két új gumi,két dugó,hengerfúrás,tömítések,meg a többi amit még nem tudok.Nem is lesz ennyi elég
Találtam,ha jól emlékszem Szabadka környékén,1 pár ypvs hengert.Nemrég láttam valamelyik szerb hirdetésben.Ha érdekel,átpasszolom a hirdetést ,nézd meg a képeket.A telefont inkább mellőzöm,külföldi hívás nagyon drága.Írd meg az emil címedet,ha akarod.Az enyém beella@stcable.net
Köszönöm a választ Akkor párban lesz fúrva.Dugók vannak az ebay-en,csak a főtengely jó legyen.Nem szeretném teljesen széthúzni a blokkot.Fontos volna,használható központi kapcsoló,legalább egy kulcsal,mivel szétesett vagy szándékosan tönkretették,ki tudja.Így most lehetetlen kipróbálni,hogy müködik-e valami is rajta.Világítás,szikra stb.Ha van valakinek eladó,vevő lennék rá.
Hi. Régi verzióm volt, de az nem volt pontos. Már van új,amivel már a levegő hőmérsékletéhez is tudom igazítani a mikuni fújvókát. Mert profi visszavonult versenyzők már így csinálják
Üdvözlöm a topic társakat ! Béla vagyok dél-bácskából.Régebben írtam kétszer-háromszor ide a fórumra.Hétfőn vettem egy rd 350 ypvs-t.11 évig nem lett hajtva.A forgalmija lejárt 2003-ban.Eléggé el van hanyagolva,de majd rendbeteszem.Az eladó szerint, a bal henger-dugó körül van a baj.Még nem bontottam meg.Az érdekel,hogy mindkét hengert fúrni kell,vagy ha a jobb henger jó,az maradhat ? Köszönöm az esetleges hozzászólásokat.
köszönöm szépen! arcoskodnak itt ezek a visszavonultak aztán ha nem lesznek edzésben hátba vágjuk őket a célegyenesben oszt csak lesnek majd sanyi!itt a fórumon volt már feltéve a táblázat hogy az átfolyási érték minek felel meg csak elfelejtettem mondani ha visszakeresel biztos meglesz
én miszlikbe szedném mialött az alsó csap is teljesen tönkremegy akkor gáz van,a mai állapot mellet hkar dugó tömitésszett szimeringek 130e + a munkadijak. dugó van a pinknél 27e/db vagy omega tkrj az olcsobb.
Van mellette 3 másik veterán motor és egy autó amit csinálnom kell, nincs rá időm.
Ugyanitt fél Motoguzzi V50 hasonló áron eladó.