máer jelezték a pedróza 250-esét kölcsönvennék, a 350-essel meg a halmiék mennének, még vivok 1et a250-es 1hengeres miatt veletek is bár az 2esélyes ha nem átnyergelünk hobby gokartra,de lehet más is
te szabó most nézegetem a kinai blokkokat, talán fürészelés nélkül
belefér a traktor blokk,1et csinálni kéne hátha itt is kitör a fszság mint a honda mini kupába. Van már eszterga az leesztergálom a dugótetöt a csapszegig mekkora ccm mel mehetünk ?
van rajta lükverc is mindjá ki üthetjük az égész mezönyt
99,999999%-os infó:
Jövőre a MAMI Kupa MAMS Old Timer Bajnokság lesz. 2 Euroring, 2 Kakucs, 1 Kecsó, 1 Máriapócs.
Úgyhogy lehet reszelni, készülni, karácsonyra alkatrészeket kérni.
Nem szándékozom ebben a témában vitába bocsátkozni, csak annyit
fűznék hozzá hogy ezt a sportot úgy hívják, Gyorsasági Motorverseny
Amit csak Fasza Gyerekek művelnek, még ha idősek is annál inkább!
Aki sakkozni akar vagy zsákban futni, az menjen oda.
Sajnos egyelőre bármi lehet. Szó szerint bármi. Karcsit figyelgetve nem kicsit vannak gondok. Annyit tudunk biztosan, hogy a MAMI akarja, hogy bármilyen formában legyen versenysorozat jövőre.
tudja esetleg valaki merrefeléfog tendálni a müszaki szabályzat a classikban?mindenféle pletykákat hallottam már,hogy szigoritások lesznek,stb,ami nincs kiirva azt tilos változtatni ilyeneket,nagyon nem akarok motort épiteni ob-ról is beszélnek jó lenne időben tudomást szerezni ezekről vagy megbeszélni a dolgokat,hogy készüljünk
Ja, még valami : Annak ellenére, hogy marhaságnak tartom a veteránokkal való győzelemért folytatott vérre menő versengést, van pár ötletem azok számára akik mégis így gondolják.
A kategóriánkénti értékelés egy dolog, de szerintem a futamokat a versenyzők sebessége alapján kellene felosztani.
Gondolok arra, hogy a kb azonosan gyorsak együtt indulnának motorra való tekintet nélkül, pl időmérős köridők alapján besorolva, hogy a csoportba besorolt leglassabb se kapjon még kört a verseny végére. Így ki lenne küszöbölve a nagy tempó különbségű lekörözés, ami általában sok veszélyt jelent.
Aztán jönne a második csoport, a náluk lassabbak, szintén e szerint az elv szerint besorolva.
Harmadik (gondolom elég lenne 3) csoportba pedig a még lassabbak, akiknek az eleje ha netán le is körözi a még náluk is sokkal lassabbat, már sokkal kisebb sebesség különbséggel teszi, ezért kevésbé veszélyes. Meg ők már többnyire csak kedvtelésből indulnak, ezért talán jobban van idejük figyelni a másikra.
Aztán a verseny végén az időkből lehetne kategóriánként sorrendbe rakni az értékelt versenyzőket (ki mennyi idő alatt teljesítette a távot).
Így kevésbé veszélyes lenne a verseny mert nem lenne az elejében lekörözés, és sokkal élvezetesebb, mert a hasonló gyorsaságúak tudnának csatázni és "húznák" is egymást.
Egy nagyobb és gyorsabb mezőnyben mindenki jobban tud fejlődni, ez sem elhanyagolható előny lenne. Ezért nincs sehol a hazai motorsport (Drapál korszak/rencerváltás óta), mert a jobbak mindig külön kategóriákban indultak, hogy tudjanak villantani a sponzoroknak, közben meg nem tudtak annyit fejlődni mint ha erősen küzdeniük kellett volna minden méterért. Ezért olyan kemények pl az amcsi amatőr krosszosok (akikből lesznek a kőkemény profik), mert az előfutamokon több ezren indulnak, de csak pár százan jutnak be az indulók közé.
Lacibá most lebukott! Mégis olvasta amit írok
Mint jelenségre céloztam legutóbb, de valljuk be maga ennek igen jeles megtestesítője. Most is magával foglalkozik...
Ez még elmegy tizenévesen, na de a maga korában már elég visszatetsző.
Engem viszont nem érdekel mennyire lassú és ezért hány kupát kap, szóval nekem sem hiányzik a párbeszédünk, főleg mivel nincs érdemben közös témánk.
És igen, jó a megfigyelés, nem jövök ki az összeférhetetlen beképzelt alakokkal, ezt sosem tagadtam.
máriapócson átvették a motort.mentem nevezni első nap x-be(más nem is volt az nap).ha már ott vok,bízva a technikában befizettem a vasárnapot is.kérdezik milyen kat.-ba indulok másnap?mondom(tudatlanul),hogy classik1-be.ok.beírták.
eltelt a nap,este duma szabadon,kiderül,hogy classik3-ban van a helyem.másnap első dolgom volt átíratni,de ha nem szólok,annyi eredménye lett volna a hétvégémnek mint örkényben .
jövőre,ha kapnánk egy mami pecsétes+gépátvevős szignós papírt és ha azzal mennénk nevezni a gépátvétel után,kizárnánk az ilyen jellegű félreértéseket.
belefér a traktor blokk,1et csinálni kéne hátha itt is kitör a fszság mint a honda mini kupába. Van már eszterga az leesztergálom a dugótetöt a csapszegig mekkora ccm mel mehetünk ?
van rajta lükverc is mindjá ki üthetjük az égész mezönyt
Jövőre a MAMI Kupa MAMS Old Timer Bajnokság lesz. 2 Euroring, 2 Kakucs, 1 Kecsó, 1 Máriapócs.
Úgyhogy lehet reszelni, készülni, karácsonyra alkatrészeket kérni.
fűznék hozzá hogy ezt a sportot úgy hívják, Gyorsasági Motorverseny
Amit csak Fasza Gyerekek művelnek, még ha idősek is annál inkább!
Aki sakkozni akar vagy zsákban futni, az menjen oda.
60. at és 1969 óta tűröm a mai napig a hozzánemértők okosságait.
A kategóriánkénti értékelés egy dolog, de szerintem a futamokat a versenyzők sebessége alapján kellene felosztani.
Gondolok arra, hogy a kb azonosan gyorsak együtt indulnának motorra való tekintet nélkül, pl időmérős köridők alapján besorolva, hogy a csoportba besorolt leglassabb se kapjon még kört a verseny végére. Így ki lenne küszöbölve a nagy tempó különbségű lekörözés, ami általában sok veszélyt jelent.
Aztán jönne a második csoport, a náluk lassabbak, szintén e szerint az elv szerint besorolva.
Harmadik (gondolom elég lenne 3) csoportba pedig a még lassabbak, akiknek az eleje ha netán le is körözi a még náluk is sokkal lassabbat, már sokkal kisebb sebesség különbséggel teszi, ezért kevésbé veszélyes. Meg ők már többnyire csak kedvtelésből indulnak, ezért talán jobban van idejük figyelni a másikra.
Aztán a verseny végén az időkből lehetne kategóriánként sorrendbe rakni az értékelt versenyzőket (ki mennyi idő alatt teljesítette a távot).
Így kevésbé veszélyes lenne a verseny mert nem lenne az elejében lekörözés, és sokkal élvezetesebb, mert a hasonló gyorsaságúak tudnának csatázni és "húznák" is egymást.
Egy nagyobb és gyorsabb mezőnyben mindenki jobban tud fejlődni, ez sem elhanyagolható előny lenne. Ezért nincs sehol a hazai motorsport (Drapál korszak/rencerváltás óta), mert a jobbak mindig külön kategóriákban indultak, hogy tudjanak villantani a sponzoroknak, közben meg nem tudtak annyit fejlődni mint ha erősen küzdeniük kellett volna minden méterért. Ezért olyan kemények pl az amcsi amatőr krosszosok (akikből lesznek a kőkemény profik), mert az előfutamokon több ezren indulnak, de csak pár százan jutnak be az indulók közé.
Lacibá most lebukott! Mégis olvasta amit írok
Mint jelenségre céloztam legutóbb, de valljuk be maga ennek igen jeles megtestesítője. Most is magával foglalkozik...
Ez még elmegy tizenévesen, na de a maga korában már elég visszatetsző.
Engem viszont nem érdekel mennyire lassú és ezért hány kupát kap, szóval nekem sem hiányzik a párbeszédünk, főleg mivel nincs érdemben közös témánk.
És igen, jó a megfigyelés, nem jövök ki az összeférhetetlen beképzelt alakokkal, ezt sosem tagadtam.
Shalom
eltelt a nap,este duma szabadon,kiderül,hogy classik3-ban van a helyem.másnap első dolgom volt átíratni,de ha nem szólok,annyi eredménye lett volna a hétvégémnek mint örkényben .
jövőre,ha kapnánk egy mami pecsétes+gépátvevős szignós papírt és ha azzal mennénk nevezni a gépátvétel után,kizárnánk az ilyen jellegű félreértéseket.