Én csak annyit tennék hozzá, hogy nekem pont nem számítottak a pontok! Egyik kategóriában sem voltam értékelhető éves összetettben. aki meg gyorsabb volt az meg elment úgy is!
Jó. Csak két kérdés, amire két szóban kérem a válaszodat.
1. Akkor nem számítanak a pontok? De-nem.
2. Akkor mehet a P20 jelenlegi formában a Classic 1-ben? Igen nem
Látom nem érted, együtt indulunk mind a 20-30. versenyző nem az a lényeg hogy melyik kategóriában nevezem hanem hogy nyerjek .Én akkor is húztam a gázt mikor tudtam hogy nem leszünk értékelve . Én bizonyítottam hogy nem a pontokért motorozom ti egyből átneveztetek bár azon a versenyen értékelve lett a Pannónia kupa.
részemről ha lehet lezárnám e magasröptű vitát . köszönöm Lecso.
Az előbb rövid voltam, mobilról nehézkes.
Ottó. Azért, mert (és most elnézést kérek a pannóniás akkori indulóktól) a Gábor nem látott fantáziát abban, hogy mint a Dani, csípőre tett kézzel nézegessen hátrafelé, tét nélkül. A pontok nem érdekeltek sem engem, sem a Gábort. Nem te (ti)aggódsz a pontrablás miatt?
Nem kell törölni semmit, főleg nem a Pannonia kategóriát. Szépen megdöglik magától. Erről brekegek itt egy ideje. Az a pár fasz, aki mág küzd, szerinted akkor is nevezzen oda, és ha nincsenek elegen, értékelés nélkül menjen haza. Ezt szeretnéd, Ottó?
Köszi Gyuri! Az egyenes lenne jó mert csonkot tudok esztergáltatni olyant amilyen esetleg ahhoz kell.Az a lényeg,hogy egyik végee jó legyen a Mikuni 35-ös külső átmérőhöz.
Lecso a stílusod nekem ki b@ssza a biztimet nem értem miért neveztetek c-1ben mikor a pancsi kategóriában mindent meg engedhettek magatoknak,úgy látom téged a pontok érdekelnek nem az hogy neked lengessék a kockás zászlót először akkor legyen csak simán veterán verseny és töröljük ezt a rengeteg kategóriát.
Szia Gyuri! Csak most volt időm lefényképezni.Sajna szerintem Yamahán nincs ilyen.Ez gyárilag készült ,de Te biztos találkoztál vele abban az időben.Az egyik képen a 250-es MZ karbival van összehozva egy Katana gumival.Hasonló kellene csak egyenesbe és a 28-az Mikuni karbihoz aminek a külső átmérője 35-ös.Ja a csavarok 8-asak. Üdv.Lacibá
Úgy tervezek eljárni jövőre is mint eddig.Odamegyek,átvetetek,befizetek.Ha a futamokat végigbírja,beteszem a parc fermébe.Aki akarja megóvhatja,lesz rá fél órája.Igaza lesz,a jelenlegi szabályoknak nem felel meg!Egyik Classic kategóriában sem indulhatna!Ha nem kapok pontot,nem dől össze a világ,ha az időmet mérik,megköszönöm.Ha nem engednek indulni,indulok mással,ezzel meg máshol.A P-20-asok teljes egyetértésemmel indulhatnak bármelyik Classic kategóriában,engem nem zavarnak,örülök nekik.Ezt nem azért mondom,mert az én motorom szaros,és akkor engedjünk másoknak is.Ha a motorom szabályos lesz,akkor sem fognak zavarni.
szerintem meg lezárult a 2013 jövöre meg ugy kell gondolkodni hogy a classikba meg csak annyi megkötés legyen ami feltétlen muszály, váz blokk korhü legyen azt annyi elsö villa ne legyen forditott meg 320 tárcsa 6dugóval. Menni kéne nem vitatkozni.
Ha a Neumann Laci bácsi odajön a Gáborhoz, hogy kellene a létszám miatt... vagy a Lévay Karcsi, vagy akárki ez ügyben... de senki. Ott ez a Pannonia kategória résztvevői, vagy a szervezőség részéről fel sem merült. Úgy hogy hagyjuk is ezt a maszlagot. Nektek nem kell aggódnotok más kategóriájáért.
Igen. Gábor ahogy vissza került a pannóniába, szabó kivételével 1-et előrébb lépet mindenki. szabó, én, Pethő, Karalyos. Pannoniások is kilettek így, nem utaztak hiába, ha pontért kupáért versenyeztek. classic 2 nem jött össze. Következő versenyeken már az eddig leg népesebb classic 1 -ünk is éppen-hogy. Euoróring az már kész dráma volt.....nem tudom mi lesz ebből...csak én tudok 3-4 emberről aki szögre akaszja a bilit jövőre.
Akkor összegezném.
Eddig hozzászóltak olyanok akiknek nem volt szimpi az eljárás, aztán olyan, aki szintén nem kóser motorral megy, és olyan, akinek mindegy, csak motorozgatna kedvére, ezért leszarja (érdekes, az eset mégis megtörtént). Mindegy, csak azt kérem a továbbiakban is ehhez tartsák magukat az urak.
Ugyanis a kérdésem nem a múltra vonatkozott, hanem a jövőre...
Ne hergeld magad .Engem nem érdekelnek a pontok,a kupák, ki megy gyorsabban nálam .Én motorozni szeretnék szabályok között és a legtöbbet kihozni magamból.nem tőlem vett el pontokat mivel nem egy kategóriában mentünk.A KIRÁLYI többest meg engedhetném magamnak bár sose kérkedtem a sikereimmel
ki volt az a szerintünk !? nyilván vagy királyi többes,kitöl rabolt volna pontokat,ez motorverseny ha valaki gyors má nem is mehet.
ez a dögöljön meg a szomszéd tehene is már elökerült,amikor a gabi 350-nessel ment mert hogy 350 a motor. Jó menjünk 250-nel.
Mi lett mindenki átült 350-re,de semmi nem változott. Ez igy nem jó ha azt keressük mibe lehet belekötni
szó sincs róla a váz az födarab, a lengövilla ugyan az mint az elsöteló, mivel az is szabadon választható bizonyos határok között
lásd te is mz-vel mész mért ne ez nem kitétel.
A vázra visszatérve a kikötés csak arra vonatkozik acélcsö és gyári
lásd mosi váza vagy a pedrózáé. Ha ilyen fságogon vitatkozunk,csak kevesebben indulnak. Lassan a classik is eljut oda hogy talán 10 lesztek össze vissza,akkor meg megszünik. Volt rá precedens de ezt te is tudod.
Én csak annyit tennék hozzá, hogy nekem pont nem számítottak a pontok! Egyik kategóriában sem voltam értékelhető éves összetettben. aki meg gyorsabb volt az meg elment úgy is!