Jani! Legalább annyira legyél gerinces,hogy ha rólam akarsz véleményt mondani akkor jelöld meg,hogy az én előző hozzászólásomhoz fűzöd a kommentárt. Nem értelek meg és sajnállak,hogy Te sem értesz meg másokat.Megígérem,hogy többé sosem reagálok az írásaidra és ha lehet Te se az enyémekre. Igaz,hogy a a koszorúkra szokták írni"utolsó üdvözlettel" Lacibá
Hali! Bocsi,hogy most válaszolok,de rottyon volt a gépem! A Dunántúlra eladtam egy VFR-t ö rendezte az RGV-re, az RGv-t elvitték a Szlovákok, viszont egy pesti RGV-s cimbinek lemásoltattam! ha gondolod vissza kérem tőle egy kuppíra!
Többek közt épp arra céloztam, hogy ez az egyik káros hozzáállás ha egyesek annyira el vannak magukkal foglalva, hogy a többiekkel egyszerűen nem foglalkoznak, vagy ha mégis akkor csak létrának tekintik akin feljebb lehet mászni...
Amíg számottevő ez a káros jelenség, addig nem fog egészségesen működni semmi.
Tudom a versenyszellem miatt mindenki győzni akar, de ahhoz már kellő intelligencia is kell, hogy ezt úgy tudja előadni, hogy másoknak ne legyen ellenszenves.
Nem mellesleg ne úgy akarjon nyerni, hogy azt is megoldásnak tekinti ha "elfogynak" mellőle az "ellenfelek"...
A veteránozás a legtöbb helyen nem a mindenáron nyerésről szól, na de hagyjuk a politikát
jövőre talán megelőzhetnénk a vitákat(egy részét )azzal,hogy a gépátvételen közölné minden indulni szándékozó,hogy milyen kat.-ba nevez.akik átveszik a motorokat azok tisztában vannak a műszaki kiírásokkal,ellenben a lányokkal akiknek csak bemondjuk,ők beírják és kész a káosz.
ha ez viszont a gépátvételen van tisztázva,akkor utána vitának helye nincs.
Pedig jó lenne, ha egyben maradna a társaság. Nagyon jó versenyzők! Én magam pld. egy időmérő futam után amikor ránézek a lapra, autómatikusan a lap közepén keresem a nevem. Ha előrébb vagyok az extra jól esik. Főleg ha sikerül egy-egy sztárt elkapnom az elejébe, mint tavaly...idén már annyira sem. Dehát kik is vannak elől? teljesen megérdemelten! 1000 éve versenyző srácok: gsx-r kupa Szabó, VB-EB Bregyó, Almási úrat sem kell bemutatni, BRC, Horváth, Főgecó,KisFrecska,Mogyi, talán Petró Alpok-Adria kupa. Dani-KicsiDió-Mihu sem ma kezdte a szakmát, ráadásra a leg gyorsabbak közül valók. Utánnuk jövünk mi. De így is jól esik!-esne....Én még szeretnék ide tartozni.
Érdekes kívülről nézve ez a versenyzősdi, úgy látom még mindig túl sokan vannak az indulók, mert még mindig nem bírnak közös nevezőre jutni...
Vitáztok a lengővillán, ami önmagában nézve nem sokat jelent, aztán ha valaki megjegyzi, hogy komoly a 3 induló a Pannónia kat.ba, akkor Lacibá ezt úgy értelmezi, hogy "olyan kevés, mint börtönben a vészkijárat" és mentegetőznie kezd
Viccet félre téve! Szokás szerint most megint bele kibicelek a témába, akinek nem tetszik az ne olvassa!
Eleve nem értem, hogy lehet így hozzáállni a Pannónia kategóriához, hogy "úgyis meg fog szűnni..."
Ennyi befektetett energiát csak úgy veszni hagyni mikor már működik?
Minimum 10 kifejezetten pályára épített 20-asról tudok, de inkább több lehet, amit máshol nem igazán tudnak használni, csak motiválni kellene a tulajokat...
A szervezés megvalósításának költsége, fáradtsága, a sok netes fórumnak köszönhetően töredéke a régebbi lehetőségekhez képest...
Mint régebben jósoltam, az anyagiak (ahogy egyre kevesebb pénzünk lesz) egyre fontosabb szerepet fognak játszani itt is, ezért szerintem elsősorban ezen a szálon lenne érdemes a szabályváltoztatásokat megvitatni, ha szükséges.
Több élmény (motorozási lehetőség a pályán, ami miatt érdemes odautazni, költeni, nem pedig mónika só, meg másféle, motoros számára marhaságnak számító dolog), és kevesebb megkötés kellene, a maradék megkötés meg legalább értelmes legyen, ne ilyenek mint pl. kötelező gyári tank vs táskányi méretű idegen karbik (gondolok pl. olyanra, hogy aki hamarabb átesik a formaságokon az szabad pályabejárás címén gurulhasson amíg a "lassabbak", később érkezők elintézik a dolgaikat , stb).
Műszaki esély egyenlőség ebben a formában úgy sem lesz, akkor meg minek túlbonyolítani a szabályokat?
De a legfontosabb az, hogy mindenki megértse : Egymás nélkül nem fog működni, ezért néhány olyan dolog felett át kell siklani ami esetleg idegesíti, mert akkor a másik is elő fog jönni a saját sérelmével és az egész folyamat gerjeszti önmagát.
Vannak páran akik példát mutatnak ebben, őket kellene követni.
Amennyiben nem fog sikerülni az együttműködés, úgy lehet megint pár évre el fog tűnni a "kis/elviselhető költségű amatőr" gyorsasági sport hazánkból, mint ahogy volt már rá példa.
Szia Gabi! Egyetértek veled,hogy mi nem vagyunk ellenfelek neked,és a megjegyzéseden nem is sértődök meg.Te se sértődj meg,ha megjegyzem,hogy ha most én is annyi idős lennék mint Te akkor lehet,hogy ez másként lenne.Mivel ez nem bizonyítható ezért ezt felejtsük el. Sajnos sok tehetség elkallódott mert anyagilag nem volt biztosított a sikerhez vezető út. Neked sincs biztosítva ez,ezért be kell érned a MAMI Kupával és bele kell törődnöd,hogy ilyen veteránokkal egy kategóriában versenyezz. Abszolutban azonban az összes indulóval versenyzel és ott elégtételt vehetsz.
Na szép kis kalamajka van ebből megint, jó lenne már ezt lezárni és motorozni...A lényeg, hogy akkor azért lettem kibaszva mert gyors voltam és a lengővillába belekötöttek (leszarom igazából ki volt, tök mindegy) Mivel nekem tökmindegy hol megyek és azt is megértettem, hogy azoknak szúrja a szemét, hogy classic-ban megyek akiktől pontot veszek el, ( érthető Magyarországon ) így mentem a Pannóniában és igen meg is nyertem a futamot Lacibácsi és Serfy előtt...komoly... Ez a múlt, viszont mivel haldoklik a kategória valószínű nem lesz Pannónia és én meg menni szeretnék ezért hoztuk fel ezt a témát, hogy ne az első versenyről legyek hazaküldve... A lengővillára említés sincs a szabályzatban, az elég szar duma, hogy ott a vázról szóló rész... a váz nem a lengővilla és ez Ottó neked szól ha elmész a bontóba egy lengővilláért akkor azt mondod, hogy vázat szeretnél venni vagy, hogy lengővillát? Erről ennyit... ha marad az idei szabályzat oda befér a motorom bárkinek is szúrja a szemét, akinek szúrja az meg intézkedjen időben vagy nyugodjon bele, hogy classicban megyek... üdv kisfrecska
Boldog szülit! Aztán ne hagyja magát, hogy az Old Szabó, Főgecó meg az Emzoli befolyásolja a mai italfogyasztását, mert ha balul sül el az adagolás, nem lesz megfelelő a kenés és hazafelé necces lesz a dolog
ez a levegösé de annyiba kerül a gyürü mint a dugó de még igy is olcsobb, nálatok is esik? jön a tél de még sok kinti melom van, ha nem megy befejezem a tavaly elötti projektet,meg az ideit is. Már be is ruháztam 1-2 cuccra
Amíg számottevő ez a káros jelenség, addig nem fog egészségesen működni semmi.
Tudom a versenyszellem miatt mindenki győzni akar, de ahhoz már kellő intelligencia is kell, hogy ezt úgy tudja előadni, hogy másoknak ne legyen ellenszenves.
Nem mellesleg ne úgy akarjon nyerni, hogy azt is megoldásnak tekinti ha "elfogynak" mellőle az "ellenfelek"...
A veteránozás a legtöbb helyen nem a mindenáron nyerésről szól, na de hagyjuk a politikát
ha ez viszont a gépátvételen van tisztázva,akkor utána vitának helye nincs.
bár lehet,hogy ez túl egyszerű .
Vitáztok a lengővillán, ami önmagában nézve nem sokat jelent, aztán ha valaki megjegyzi, hogy komoly a 3 induló a Pannónia kat.ba, akkor Lacibá ezt úgy értelmezi, hogy "olyan kevés, mint börtönben a vészkijárat" és mentegetőznie kezd
Viccet félre téve! Szokás szerint most megint bele kibicelek a témába, akinek nem tetszik az ne olvassa!
Eleve nem értem, hogy lehet így hozzáállni a Pannónia kategóriához, hogy "úgyis meg fog szűnni..."
Ennyi befektetett energiát csak úgy veszni hagyni mikor már működik?
Minimum 10 kifejezetten pályára épített 20-asról tudok, de inkább több lehet, amit máshol nem igazán tudnak használni, csak motiválni kellene a tulajokat...
A szervezés megvalósításának költsége, fáradtsága, a sok netes fórumnak köszönhetően töredéke a régebbi lehetőségekhez képest...
Mint régebben jósoltam, az anyagiak (ahogy egyre kevesebb pénzünk lesz) egyre fontosabb szerepet fognak játszani itt is, ezért szerintem elsősorban ezen a szálon lenne érdemes a szabályváltoztatásokat megvitatni, ha szükséges.
Több élmény (motorozási lehetőség a pályán, ami miatt érdemes odautazni, költeni, nem pedig mónika só, meg másféle, motoros számára marhaságnak számító dolog), és kevesebb megkötés kellene, a maradék megkötés meg legalább értelmes legyen, ne ilyenek mint pl. kötelező gyári tank vs táskányi méretű idegen karbik (gondolok pl. olyanra, hogy aki hamarabb átesik a formaságokon az szabad pályabejárás címén gurulhasson amíg a "lassabbak", később érkezők elintézik a dolgaikat , stb).
Műszaki esély egyenlőség ebben a formában úgy sem lesz, akkor meg minek túlbonyolítani a szabályokat?
De a legfontosabb az, hogy mindenki megértse : Egymás nélkül nem fog működni, ezért néhány olyan dolog felett át kell siklani ami esetleg idegesíti, mert akkor a másik is elő fog jönni a saját sérelmével és az egész folyamat gerjeszti önmagát.
Vannak páran akik példát mutatnak ebben, őket kellene követni.
Amennyiben nem fog sikerülni az együttműködés, úgy lehet megint pár évre el fog tűnni a "kis/elviselhető költségű amatőr" gyorsasági sport hazánkból, mint ahogy volt már rá példa.
Lehet tudni az irányítószámot?
Csak ma reggel kezdte az őszi időjárás produkálni magát...
,