Nem, nem mehetett. Kakucson ki lett baszva a Gábor. Csípte a szemét pár embernek a lengővillája. A Pannonia kategória megengedőbb, mint a Klasszik 1. Gondolok pl. a házilag utánöntött, vagy a gyárban sufnizott, szériában nem kiadott, vagy a Serfy-féle YDS hengerekre.
Próbáltam finoman jelezni hogy C vágányon vagy, de úgy látszik át kell kereszteljünk Dimma2-re. Gondolom azért sorakoznak a polcon a kompresszorok mert életképtelennek tartom... Ha el se olvasod rendesen amit írnak, akkor inkabb ne szólj hozzá, szerintem.
Kompresszorról volt szó hogy motornál nem életképes. Aztán jobbat ment mint a turbós és gyárilag sokkal erősebb sportmotor.
Amikor Z1000-esem volt megvettem hozzá minden kelléket hogy nekem is ilyen feltöltött motorom legyen, de nem találtam senkit Debrecenben aki összehangolta volna.
Szia Jani! Jó lenne tisztázni mert vannak a motorépítéssel kapcsolatos terveim,ha a Pannónia Kupa nem megy.Nem szeretnék fölöslegesen költekezni.Annyit elárulok,hogy a gyár által kifejlesztett hengereket akarom kipróbálni,amit a 24 órásra fejlesztettek ki.Egyébkét szerintem a Yamaháról koppintották,mert van ilyen hengerem is és összehasonlítottam..
Urak! Legyenek szívesek már most koncepciót készíteni, ménem mehet P20 Classik1-be. A Pannonia kategória megdöglött szerintem, az a pár őrült meg hagy mehessen valahol...
1. Ráfogták hogy karbantartásmentes mint a többi, közben meg lófaszt az, szét is mentek, a nagyobbak (G60) előbb, a kisebbek (G40) tovább bírták. A népautósok odáig süllyedtek a kamuzásban, hogy a CNC-k hálózati feszültség ingadozásra való érzékenységére fogták eleinte a blamázst, mondván stabilizálták a feszültséget, mostantól minden fasza lesz. Ja...
2. Mintha pörfikt ki lenne egyensúlyozva, neeem? Érteeed, két forgattyús szar ellenkező iránybaaa, érteeed picit mondjuk megdrágíccsa a cuccot, de csikket nem szívunk.
Hát ez a NASA-s szerintem a szokásos betegségben szenved, kis fordulatszám miatt bazi nagy méretek. Emiatt van hogy az ilyen jellegűek (=teherautó turbó kompresszor oldala összeépítve valamilyen titokzatos áttétellel amiről nem mondanak semmit, de ez már isibizi nem hullik szét 10ekm után, aztán lófaszt mégis széthullik) inkább a jenkiknél és ott is az extrémebb arcok világban terjedtek el. Bár sokan árulnak alacsony nyomású szetteket is, merthogy tényleg jók a dinamikus tulajdonságai. Tök mindegy, motorra sansztalan, akkora hely köll neki, meg a hajtás is macera.
A Neander szerintem egy aranyos projekt, de inkább olyan startup vállakozás szagú befektető-vadász brigád lehet, így külsérelmi nyomok alapján. Amikor OEM felhasználásról van szó, ahol nem lehet kummantani a minőséggel ott majdnem mindig ugyanaz a pár név kerül elő, Opcon, Ogura, Eaton, meg még egy pár 'szt annyi, teljesen mindegy milyen matricát nyalnak rá +50% felárért. A VW is ebbe a rozsdás szögbe lépett bele a G-vel, majd ők megmutatják a világnak, hogy is kell eztet csinálni. Hát megmutatták...
Nade nincs erre valami más fórum, vagy e-mail, ilyesmi? Itt mindenkit csak a jó nagy időkeresztmetszet, lapos kúpszög, meg a mosógép szimering hoz lázba, értelmes dolgokkal nem szeretnek foglalkozni
Bocs a zaklatásért, meg, hogy az ipari kémkedésnek ilyen felháborító módját választom, de néhány hülye kérdésemre adott válaszodból igen hasznos következtetéseket tudok levonni.
(Nasa CC3-ra vonatkozó kérdésem csak bónusz lett volna)
Szia Dani! Aztán rájöttem,hogy nekem nem is jó a talpas gumi mert ezeken a hengereken egy csonk van ami sokkal szélesebb mint a normál hengeren és nyolcas tőcsavarok vannak.Majd kitalálok valamit.
egy kis páleszre?