Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne is probálkozz ilyenekkel inkább azt mond mikor ülünk össze
egy kis páleszre?
Nem, nem mehetett. Kakucson ki lett baszva a Gábor. Csípte a szemét pár embernek a lengővillája. A Pannonia kategória megengedőbb, mint a Klasszik 1. Gondolok pl. a házilag utánöntött, vagy a gyárban sufnizott, szériában nem kiadott, vagy a Serfy-féle YDS hengerekre.
Próbáltam finoman jelezni hogy C vágányon vagy, de úgy látszik át kell kereszteljünk Dimma2-re. Gondolom azért sorakoznak a polcon a kompresszorok mert életképtelennek tartom... Ha el se olvasod rendesen amit írnak, akkor inkabb ne szólj hozzá, szerintem.
Kompresszorról volt szó hogy motornál nem életképes. Aztán jobbat ment mint a turbós és gyárilag sokkal erősebb sportmotor.
Amikor Z1000-esem volt megvettem hozzá minden kelléket hogy nekem is ilyen feltöltött motorom legyen, de nem találtam senkit Debrecenben aki összehangolta volna.
szerintem idáig is mehetet,hogy jött elö hogy nem?
Ha gyors, nem mehet, ha nem gyors mehet
D:)
Fingom sincs hogy jött ide ez a videó, így hát egyetértek, bármit is állítasz.
Szia Jani! Jó lenne tisztázni mert vannak a motorépítéssel kapcsolatos terveim,ha a Pannónia Kupa nem megy.Nem szeretnék fölöslegesen költekezni.Annyit elárulok,hogy a gyár által kifejlesztett hengereket akarom kipróbálni,amit a 24 órásra fejlesztettek ki.Egyébkét szerintem a Yamaháról koppintották,mert van ilyen hengerem is és összehasonlítottam..
Miért ne mehetne?A Classic 1 szabályzata meg amúgy is lazább,alkotó kedvűek kedvükre kibontakozhatnak.
Urak! Legyenek szívesek már most koncepciót készíteni, ménem mehet P20 Classik1-be. A Pannonia kategória megdöglött szerintem, az a pár őrült meg hagy mehessen valahol...
a feketének gyalázatos a reakcióideje vagy a rajtkészsége nem jó a motornak
1. Ráfogták hogy karbantartásmentes mint a többi, közben meg lófaszt az, szét is mentek, a nagyobbak (G60) előbb, a kisebbek (G40) tovább bírták. A népautósok odáig süllyedtek a kamuzásban, hogy a CNC-k hálózati feszültség ingadozásra való érzékenységére fogták eleinte a blamázst, mondván stabilizálták a feszültséget, mostantól minden fasza lesz. Ja...
2. Mintha pörfikt ki lenne egyensúlyozva, neeem? Érteeed, két forgattyús szar ellenkező iránybaaa, érteeed picit mondjuk megdrágíccsa a cuccot, de csikket nem szívunk.
Tényleg érdekelt volna.
Engem meg az hogy:
1. Ki ölte meg Kaia Ibrahimot
2. És hogy ki a faszom az a JFK

Vagy fordítva, má nem is emléxem, kéremkapcsójjaki
Ebgem speciel érdekelne hogy:
1Milyen szegbe lépett a wévé
2: mér van annak a neander trakesznek két hajtókarja?
Hát ez a NASA-s szerintem a szokásos betegségben szenved, kis fordulatszám miatt bazi nagy méretek. Emiatt van hogy az ilyen jellegűek (=teherautó turbó kompresszor oldala összeépítve valamilyen titokzatos áttétellel amiről nem mondanak semmit, de ez már isibizi nem hullik szét 10ekm után, aztán lófaszt mégis széthullik) inkább a jenkiknél és ott is az extrémebb arcok világban terjedtek el. Bár sokan árulnak alacsony nyomású szetteket is, merthogy tényleg jók a dinamikus tulajdonságai. Tök mindegy, motorra sansztalan, akkora hely köll neki, meg a hajtás is macera.

A Neander szerintem egy aranyos projekt, de inkább olyan startup vállakozás szagú befektető-vadász brigád lehet, így külsérelmi nyomok alapján. Amikor OEM felhasználásról van szó, ahol nem lehet kummantani a minőséggel ott majdnem mindig ugyanaz a pár név kerül elő, Opcon, Ogura, Eaton, meg még egy pár 'szt annyi, teljesen mindegy milyen matricát nyalnak rá +50% felárért. A VW is ebbe a rozsdás szögbe lépett bele a G-vel, majd ők megmutatják a világnak, hogy is kell eztet csinálni. Hát megmutatták...

Nade nincs erre valami más fórum, vagy e-mail, ilyesmi? Itt mindenkit csak a jó nagy időkeresztmetszet, lapos kúpszög, meg a mosógép szimering hoz lázba, értelmes dolgokkal nem szeretnek foglalkozni
Főgecó szaki!

Bocs a zaklatásért, meg, hogy az ipari kémkedésnek ilyen felháborító módját választom, de néhány hülye kérdésemre adott válaszodból igen hasznos következtetéseket tudok levonni.

(Nasa CC3-ra vonatkozó kérdésem csak bónusz lett volna)

Erről tudsz valami közelebbit :

http://www.neander-motors.com/...

A motorjuk is megérne egy misét :

http://www.neander-motors.com/...
Üdv
Szükségem lenne 3ma benzincsapra ha valakinek van kérem jelezze!
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Szia Dani! Aztán rájöttem,hogy nekem nem is jó a talpas gumi mert ezeken a hengereken egy csonk van ami sokkal szélesebb mint a normál hengeren és nyolcas tőcsavarok vannak.Majd kitalálok valamit.
én is ezt vettem
Szia Lacibácsi!

Én ilyet vettem a Dellortóhoz!Vagyis ezt! :)
http://www.cma-motor.hu/Szivoc...
az aji,mert a gyári pár 50valamennyi a szentélyben.
Lacibá,kell valaki aki ért hozzá!Én is csak nézelődtem,ha valamit venni akarnék(lenne rá gempa) én is csak segítséggel!
küldtem mailt.