Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben köszönöm!megkapja a jót az tuti!
Van hozá fesszabom ha kell...
Tépd le róla a faszba....
A légszűrőház alatt, minden egyes torkon egy egy bilincs van, amit fel kell lazítani.
Igen a gyertyát cserélném,de tényleg szopás...! A levegő szűrő alatti hővédő? A karbinál hol fogja csavar a házat,a ház alatt? Mert nem lááááátok csavart csak ha odanyúlok akkor érzem.de nincs az a szerszám amivel azt elérem...
pedig csak a a karbinál lévő csavart lelazítod, ram air csöveket kihúzod és ennyi...
gyertyacsere? akkor a légszűrő alatt lesz egy hővédő műanyag... na az kajak szopás...
(JAVITOTT VÁLTOZAT,MERT VALAKINEK NEM ESETT LE...)HELP barátaim! 99-es R6..! Hogy a pixcsába jön le a levegőszűrő ház a karbi-ról? Hol fogja csavar? Valaki csak azt mondja,h le kell kötni a csöveket és húzzam le a KARBIRÓL(karburátor)...!? Aki csinált már ilyet irjon már 2 sort,h mit csináljak mert a gyertyákat az istennek se tudom kicserélni...! Köszi és jóóóóóó időőőt még sokáááig!
"blokkról"...! Igy irtam...! De ha nem tudsz segiteni nem kell bunkónak lenni van már abból elég a földön...
a blokkról sehogy ...
a karbin van ....
HELP barátaim! 99-es R6..! Hogy a pixcsába jön le a levegőszűrő ház a "blokk"-ról? Hol fogja csavar? Valaki csak azt mondja,h le kell kötni a csöveket és húzzam ki...!? Aki csinált már ilyet irjon már 2 sort,h mit csináljak mert a gyertyákat az istennek se tudom kicserélni...! Köszi és jóóóóóó időőőt még sokáááig!
A 10W 40 tökéletes...!De minél jobb annál jobb...! És igaz az olaj (is) a lelke ne sajnáld tőle a jót !
Rendben amiest meglessz írok a dologról
akkor felkeresem majd az ozdi tekercselőt!ha persze azlessz a gond!
Nyugodtan megtekercseltetheted (szép szó ) az ózdi úriemberrel, akit Riggs is javasolt. Jól dolgozik, az enyémbnen is az ő keze munkája termeli a villanyt.
Lehet kapni tök jó univerzális fesszabot Tatabányán. Meg ha a vezetékek száma egyezik, akkor általában tök mindegy, miből van.


Nem mindegy, hol tekerteted, Tekercselő ad rá garit, tényleges garit! Sok szerencsét hozzá! Majd mondd el, mizu.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
a héten megy a szerelőhöz!azért vannak úgy döntöttem!

viszont lehet ha a generátor akkor meg tekercseltetem!

vannak akik tekercseltettek többen?
Mert valaki aztmondja nagyon jó valaki meg hogy felejtsem el a tekercselést!
mondjuk endurókat nekem tekertek régen az jólett!

Esetleg a fesszabályzót lehet javíttatni?
vagy a r6 2003as évj jó a 99esre?

Üdv
Lehet még fesszabályzó is. Mielőtt nekiállsz megint venni egy felesleges alkatrészt - mérj.
Az akksin mérve járó motornál 13,5 körül kell töltenie. Húzd szét a generátorból a fedélnél kilépő vezetékköteg csatiját. Van köztük három egyforma színű szál (sárga vagy fehér ált., a zölddel és pirossal most ne foglalkozz) Ezek között kell mérned a lentebb leírt módon. A három szál a generátor egy-egy tekercséből jön (3 db...) ha csak egy is kaka, generátor csé, vagy kutasd fel az itt "tekercselő" néven regisztrált harcostársunkat, és ő faszán fel fogja újítani neked kb. 12.000 ft körüli papírpénzért. Nekem már két generátoromat is felújította, mindkettő a mai napi működ. A száma: 06 30 2625500.

JA, és ha felhívod, van olyan jófej, hogy segít, mit hol hogyan mérj! Én többször hívtam már a motoro mellől, és mindig önzetlenül segített!
A multimétert állítsd ellenállás mérésre. A test(váz, dekli csavar) és a generátorból feljövő 3 egyforma színű vezeték között mérj. Ha valamelyik 0, vagy közel 0, akkor testzárlatos a generátorod. Ehhez ne indítsd be a motort.
Vagy: sorba kötsz 2db nagyobb teljesítményű(20W-on felüli) 12V-os izzót, járó motornál a generátor csatlakozóihoz érinted(az összes lehetséges módon). Világítania kell.
Köszönöm mindenkinek!
elvittem aksishoz akkut és mértük nincs elég kapacitása !vettem is teljes ujjat !de a hiba ugyanaz 50km után már alig tekerte ugyhogy tuti nincs töltés! mérem a sarukon és 11,6ot mutat járó motornál ha húzom a gázt akkor is annyi kb!

kérdem én mennyit kell mérni a fesszabályzóba bemenő csatinn?
Mert azt is megmérem akkor!utánna csak kiderül hogy mi a rossz!


KÖsziköszi!
jaja. igazad van...
És félreértés ne essék, nem kioktatni akarok, csak a márkatársnak segíteni, hogy ezt a hibát ne zárja ki.
A piros lámpa a ford. számmérőn az olajSZINt, és a vízhőfokra figyelmeztet. (karbis R6-nál) A 2002-es R1-emen sincs töltésre figyelmeztetés, pedig jóval okosabb masina.
A mérés a tuti. Egy lámpája van a töltésnek és az olajnak.
A régieken, de szerintem az újabb szériákon, sincs töltés visszajelző, erre ne alapozzatok. Mérni kell.
A generátor halt be. Előbb csak kicsit, aztán végleg.
Ha a töltésjelző nem világit, akkor van töltés. Mielőtt elvinném, azért leellenőrizném az akku körül a csatlakozók állapotát és a sarukat.