Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Lánc/fogaskerék téma.
Van egy 2003-as r6-osom. Gyári áttétel. 16/48-as.
A láncom az sajnos nem épp a legjobb. Egyrészt sima alaplánc (semmi "o" "x" "z" gyűrű) másrészt eléggé nyúlik és sűrűbben utána kell húzni.
Arra gondoltam itt az ideje láncot cserélnem. D.I.D 530ZVMX GOLD-ra gondoltam 116 szemesre. (Azt írják elég tartós darab)
Viszont ha már lánc akkor kérdésem a következő...
- Érdemesebb akkor már a gyári 16-os első lánckerék helyett venni egy 15 fogast?
- Amennyiben 15 fogas lánckerék kerülne előre (hátul maradna a 48-as gyári) megfelelő lesz-e a lánc mérete illetve ha kisebb fogaskerék kerül fel mi az amire oda kell figyelni ilyenkor?
(lehet kicsit hülye a kérdésem de hát azért van a fórum)
Cserélném Arrow Tromboncino dobom kúpos karbon végű, vagy karbon palástú hasonló márkájú és jó állapotú dobra. Ami szóba jöhet Arrow, Akra, Yosi, Mivv, Bodis, Danmot stb
szeretnem a segitsegeteket kérni. Meg januárban sikerült hozzájutnom egy gyönyörű szép 2008as R6r-hez. A gép minden évben a ceglédi Zakarnal volt szervizelve, átnézve, legutóbb tavaly júniusban 16 e km-nél, most 17 900 km van benne. A gép elméletileg teljesen tiptop állapotban van, én semmilyen problémát nem fedeztem fel, ugy megy, mint a rakéta.
Tegnapelőtt begurultam Cegledre az éves olajcserere, erre az ötödik perctől arról beszélt a három szerelő srác, hogy allo helyzetben, üresben is nagyon szar a hangja, itt valszeg váltót kell cserélni, blokkot kell bontani stb. Kicsit elhültem ezen a dolgon, nekem semmi bajom a géppel, de én nem értek annyira hozza.
Kijött egy tapasztaltabb szerelő, aki ment pár kort a géppel, végigvaltogatta, megnézte állványon is stb. Ő is mondta, alapjáraton van valami fura hangja, meg kicsit nehezebb vele váltani, de ennyi. Azt is mondta, hogy nem kizárt, hogy van vele valami, de ha most alkatrészek szetszednenk az egészet, nem biztos, hogy találna benne hibát. Fasza mondom.
Tegnap elvittem Kecskeméten a rodeo ride-ba is, hogy menjenek mar vele egy kort, aztán mondjak el a véleményüket. A szerelő ment egy kort, a hangzik nem mondott semmit, annyit mondott, hogy kicsit kemenyebb a valto, es lehet, hogy van vele valami, ő olajcseret javasol es kuplung atnezest. De mondom tegnap cseréltek benne gyári olajat a markaszerviznel. AA az biztos ratyi, a motul a fasza.
Az előző tulaj mondta, hogy nála semmi baj nem volt a géppel, tavaly júniusban a ceglédi markaszerviznel mondtak, hogy minden ok. Alapjáraton van ha kis kerrego hang, az a katalizátor. Egyébként meg ha megbuzeraljak a váltót, alapjáraton üresben nem változik a hangja.
Egy másik ismerősöm mondta, hogy ha a kuplunggal lenne baj, akkor recsegne, de kifogástalanul jár.
Szóval azt se vágom, hogy van e baj, es ha igen, akkor az mi lehet pontosan (de a fentiek alapján, ahány szerelő, annyi vélemény).
Azt többen is mondtak, hogy kicsit keményebb a váltója, de én ezt nem érzem, az tény, hogy amikor elővettem tavasszal, a legelején tényleg elég kemény volt a váltó, de mar a második alkalommal puhán járt.
Alapjáraton én is hallok a motor duruzsolasa mellett valami kerepelest, ez lehet a katalizátor hangja?
Nektek mi a véleményetek a fentiekkel kapcsolatban?
Sziasztok. A múlt héten sikerült hozzájutnom egy R6-hoz. Jó, szeretem! Ma egy kissé megszivatot, gyújtáskulcs elfordításra semmi , nincs gyújtás,motort nem lehet indítani.Úgy kellett hazahoznom. Esetleg, ha volt valakinek ilyen gondja, merre keresgéljek? Betétet lehet benne cserélni? 2000-es évjárat. Kösz
Sziasztok! Van egy gyári bontatlan csomagolású első lánckerekem R6 hoz(2003) ,de több típushoz is jó JT típusú (JTF580-16) 2000 FT + Posta ,de előre utalásnál el tudom küldeni levélként így kevesebbe kerül a Postaköltség !Haa valakinek kell jelezze ! 06 20 4606391
Amatőr, első pályagéppel, szóval utcai használat itt most nem játszik.
Ahol használni fogom: Hring, Ering, Kakucs, ezért akarom a ringes áttételt rátenni. Az jó lesz a többin is.
2004-s R6-ra milyen áttétel ajánlott a Hringre?
-1/+2?, -1/+3? vagy -1!+4?
Kérem olyan írjon aki próbálta is, nem csak a haver ismerőse látott olyat, nem akarok 3 garnitúrát venni.
Van egy 2003-as r6-osom. Gyári áttétel. 16/48-as.
A láncom az sajnos nem épp a legjobb. Egyrészt sima alaplánc (semmi "o" "x" "z" gyűrű) másrészt eléggé nyúlik és sűrűbben utána kell húzni.
Arra gondoltam itt az ideje láncot cserélnem. D.I.D 530ZVMX GOLD-ra gondoltam 116 szemesre. (Azt írják elég tartós darab)
Viszont ha már lánc akkor kérdésem a következő...
- Érdemesebb akkor már a gyári 16-os első lánckerék helyett venni egy 15 fogast?
- Amennyiben 15 fogas lánckerék kerülne előre (hátul maradna a 48-as gyári) megfelelő lesz-e a lánc mérete illetve ha kisebb fogaskerék kerül fel mi az amire oda kell figyelni ilyenkor?
(lehet kicsit hülye a kérdésem de hát azért van a fórum)
Köszönöm!
szeretnem a segitsegeteket kérni. Meg januárban sikerült hozzájutnom egy gyönyörű szép 2008as R6r-hez. A gép minden évben a ceglédi Zakarnal volt szervizelve, átnézve, legutóbb tavaly júniusban 16 e km-nél, most 17 900 km van benne. A gép elméletileg teljesen tiptop állapotban van, én semmilyen problémát nem fedeztem fel, ugy megy, mint a rakéta.
Tegnapelőtt begurultam Cegledre az éves olajcserere, erre az ötödik perctől arról beszélt a három szerelő srác, hogy allo helyzetben, üresben is nagyon szar a hangja, itt valszeg váltót kell cserélni, blokkot kell bontani stb. Kicsit elhültem ezen a dolgon, nekem semmi bajom a géppel, de én nem értek annyira hozza.
Kijött egy tapasztaltabb szerelő, aki ment pár kort a géppel, végigvaltogatta, megnézte állványon is stb. Ő is mondta, alapjáraton van valami fura hangja, meg kicsit nehezebb vele váltani, de ennyi. Azt is mondta, hogy nem kizárt, hogy van vele valami, de ha most alkatrészek szetszednenk az egészet, nem biztos, hogy találna benne hibát. Fasza mondom.
Tegnap elvittem Kecskeméten a rodeo ride-ba is, hogy menjenek mar vele egy kort, aztán mondjak el a véleményüket. A szerelő ment egy kort, a hangzik nem mondott semmit, annyit mondott, hogy kicsit kemenyebb a valto, es lehet, hogy van vele valami, ő olajcseret javasol es kuplung atnezest. De mondom tegnap cseréltek benne gyári olajat a markaszerviznel. AA az biztos ratyi, a motul a fasza.
Az előző tulaj mondta, hogy nála semmi baj nem volt a géppel, tavaly júniusban a ceglédi markaszerviznel mondtak, hogy minden ok. Alapjáraton van ha kis kerrego hang, az a katalizátor. Egyébként meg ha megbuzeraljak a váltót, alapjáraton üresben nem változik a hangja.
Egy másik ismerősöm mondta, hogy ha a kuplunggal lenne baj, akkor recsegne, de kifogástalanul jár.
Szóval azt se vágom, hogy van e baj, es ha igen, akkor az mi lehet pontosan (de a fentiek alapján, ahány szerelő, annyi vélemény).
Azt többen is mondtak, hogy kicsit keményebb a váltója, de én ezt nem érzem, az tény, hogy amikor elővettem tavasszal, a legelején tényleg elég kemény volt a váltó, de mar a második alkalommal puhán járt.
Alapjáraton én is hallok a motor duruzsolasa mellett valami kerepelest, ez lehet a katalizátor hangja?
Nektek mi a véleményetek a fentiekkel kapcsolatban?
Előre is köszi.
Y
2002 yzf R6-ba mennyi olaj kell! Belement 3 liter, kellene még? nivószint szerint elmegy
Igény esetén tudnék szerezni 2003-2005-ös R6-ra vadi új első lámpát jutányos áron, érdekelne valakit?
Én tudok segíteni embléma ügyben, dobj egy mailt...
info@motormatricak.hu
üdv:George
5.000Ft/db
Érd: bujdi2@vipmail.hu
-új bukógomba + 99-02-es R6 adapter is
-Új bontatlan 5.1-es fékolaj fél liters, literes kiszerelésben
Köszi.
Ahol használni fogom: Hring, Ering, Kakucs, ezért akarom a ringes áttételt rátenni. Az jó lesz a többin is.
2004-s R6-ra milyen áttétel ajánlott a Hringre?
-1/+2?, -1/+3? vagy -1!+4?
Kérem olyan írjon aki próbálta is, nem csak a haver ismerőse látott olyat, nem akarok 3 garnitúrát venni.
70/6321-829