Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megneztem. Az 0. Töröltem a hibakodot. Mentem vele egy kört, felmelegítettem a motort. Most nem esett annyira le az alapjárat, de kicsit ingadozott. Nem lehet gyerty, vagy légszűrő? Biztos hogy injektor hiba? Kell az injektort szinkronizalni valahogy, ugy mint a karbis motorokat?
még azt megnézheted hogy a 33-as menüben esetleg mit ír ki ott 00 nak kellene lenni.
a 30-as hibakód az azt jelenti hogy a gyújtótekerccsel van valami probléma vagy az ECU-ban üzemzavar. Próbálj egy hibakód törlést elvégezni és ha utána is kiírja akkor meg kell nézetni egy szerelővel. Hibakód törlés: a 62 menüben a vészleállítót fel le kell kapcsolni és elvileg kitörli. majd beindítod, egy kicsit járjon a motor, és utána leellenőrzöd hogy ott van e megint a kód.
Szia r-istvan.

Köszönöm a gyors választ. Van hibakód. Mégpedig 30-as. Remélem nem tul nagy gond, és tudsz nekem segiteni.
Nagyon megköszönném!

üdv:
ReityR6
Üdv.
Próbálj elvégezni egy dignosztikát a motoron. A vészleállító kikapcsolva RESET és SELECT egyszerre megnyomod ráadod a gyújtást, nyomva tartod amíg bejön a menü ott tudsz választani a CO és a DIAG között. Rámész a DIAGRA. RESET és SELECT egyszerre benyomva 2 másodpercig. Ott pedig 1-70-ig vannak kódok. A 61-es a hibakódlista ott 0-nak kell lenni ha van érték akkor valami nem jó a motornál. Ha esetleg van hibakód akkor tudok segíteni hogy mi lehet a gond.
Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem. Van egy 2003-as R6-om. A napokban az a probléma jelentkezett a motoromon,h az alapjárat annyira leesik üzemi hőfokon, h le is áll a motor. Mikor eleri az űzemi hőfokot, leesik az alapjárat 1000-1100 körülire, malyd pár másodperc múlva, elkezd ingadozni és le is áll. Menet közben pedig ha behúzom a kuplungot egyből le is áll a motor. Mitől lehet ez? Ha az segit, tudok videót csinálni a hiba jelenségről.

Előre is köszönöm mindenki segítségét.

Üdv:
Reity
...és még a kényelem érdekelne az r6r-en.
teszteket olvasva mind azt írják,h pályára való,városban felejtős.
nekem sajnos nincs iagzán tapasztalatom sportmotorok terén,szóval ha van valakinek összehasonlítási alapja a többi típussal,annak szívesen meghallgatnám a véleményét.
tetszik nagyon az r6r,de pályán járok a legkevesebbet.
Az r6osba miért nem tettek kormámystabilizátort?
mennyire érezhető a hiánya?
utólag ha beszerelik az mennyit segít,és melyik márkát érdemes?
köszi!
mdaniel,

100.
Mennyi volna?
Kuplung és fékkarom van hozzá.
mdaniel,

Új Bodis GP1 bekötőcső nélkül nálunk kapható!
Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem,'04-es R6-hoz lenne szükségem első körben;első felni,villaszárak,bal első taposóra,eke idom,váltókar és kuplungkarra. Ha valaki tudna ezekből eladót az kérem jelezze! Köszönöm!
Keresek Bodis GP sorozatos dobot, Mivv GP, Danmoto GP, vagy hasonlós dobot. 99-02 R6 öszekörővel, vagy anélkül.
5380-egy légszűrő bele
10.000- Ft es viheted ha kell ha nem megtartom tartaléknak
mit kérnél érte?
üdv
egyébként mióta benne van ez a szűrő nekem nem is tetszik a hangja,mélyebb lett.szerintem ehhez a motortipushoz jobban illik a magasabb vinnyogós hang. :-)
lehet veszek inkább egy sima szűrőt.
dehogy mondok ilyet egy R6 fórumon!
De az biztos, hogy egy suzuki vagy honda tovább birja...
értem,és azt mondod az r6 élettartama rövid egyébként is?
Gondolj bele! SPORT légszürő! A nevében van mire használják, -juk... Haszsnálható utcai poroszkáláshoz is nyilván, de a motor élettartama csökken... Az R6-é meg ugye egyépként sem hosszú.
te használtál ilyet és onnan tudod? vagy ez az olyan "olasz kocsit ne vegyen senki mert minden baja van" tapasztalat?
köszi
Az a vélemény, hogy szét fogja baszni a motorodat. Üdv
pénteken vettem egy egy K&N sportlégszűrőt,azért köszi,
aki használ ilyet elmondaná a véleményét erről a szűrőről?
köszi srácok előre is