ok, akkor tekintsunk el az izlesbeli kulonbsegektol...
ha a gyari 'kificcent' (ami eleg meglepo, hacsak nem barkacsolt /serult a gyari index/foglalat, vagy rosszul volt osszerakva) akkor ez megjobban 'ki fog ficcenni' a faluban (hacsak nem vagsz ki kazanlemezbol valami csinos alatetet, hogy a gyari foglalat es az utangyartott index atmerobeli kulonbseget athidald)
Csak a felfogatás miatt linkeltem, szinte mindegyiknek ilyen amiket nézegettem. A gyári meg szerintem ocsmány, nem a formája miatt, hanem eléggé nagy az én izlésemhez, illetve eléggé rezonál, főleg amikor faluban közlekedem, és a hátsó már emiatt ki is ficcent egyszer...
szerintem az elsohoz is kell, nem fog megmaradni az idomban.
En igazabol nem is ertem miert cserelned ki, a gyari index (mar az ujabb, nem a szogletes hanem a csepp alaku,) szep formaju, sokkal szebb es jobb minosegu mint ez a kinai sz@r, amit belinkeltel.
Értem. És akkor gondolom még padra is kell vinni ahol mindezt beállítják. Ami plussz zseton Azt hiszem lehet marad mégis a gyári rendszer. Köszi az infót.
Sziasztok, kérdésem annyi lenne hogy a linken található index-ek jók lesznek-e a vasamhoz ('05 R6), vagy kell valamilyen konzol még pluszban? (én arra tippelek hogy a hátsóhoz valszeg kell)
Előre is köszi!
Sziasztok! Szeretnék a vasmra kipuf rendszert tenni, mert a sima slip on dob semmit nem ér a katalizátor miatt, de cca 300k.-ból nem nagyon lehet megúszni. Ami elég nagy baj. Aztán utána néztem a neten és rá találtam egy olcsóbb megoldásra:
hogy motorom gyári kipufogó rendszeréből a katalizátort ki szeretném iktatni(levágni), és egy külön kapható összekötő csővel helyettesíteni(MJS mid pipe) amire aztán egy sport dob kerülne. Kvázi egy nyitott rendszert létrehozva. Csak a leömlő maradna a gyári. Ehhez a módosításhoz is kellene a power commander?
Sziasztok! Előre is elnèzèst a tudatlansàgomèrt...! Szàmos oldalt megnèztem màr a neten s nem igazàn tiszta,hogy mi a feltètele az "A"-korlàtlan jogsi megszerzèsènek! 26 èves vagyok ès semmi jogsival nem rendelkezem...! Így mehetek A-korlàtlan jogsit csinàlni?Köszi a segítsèget előre is...! Üdv MINDENKINEK!
milyen fajta fékbetét. Láttam ehhez a típushoz brembot meg ferodot de nem tudom melyik a jobb melyik a tartósabb. Mit jelent az hogy szinte új és mennyibe kerülne?
ha a gyari 'kificcent' (ami eleg meglepo, hacsak nem barkacsolt /serult a gyari index/foglalat, vagy rosszul volt osszerakva) akkor ez megjobban 'ki fog ficcenni' a faluban (hacsak nem vagsz ki kazanlemezbol valami csinos alatetet, hogy a gyari foglalat es az utangyartott index atmerobeli kulonbseget athidald)
szerintem az elsohoz is kell, nem fog megmaradni az idomban.
En igazabol nem is ertem miert cserelned ki, a gyari index (mar az ujabb, nem a szogletes hanem a csepp alaku,) szep formaju, sokkal szebb es jobb minosegu mint ez a kinai sz@r, amit belinkeltel.
VIK-001
Köszi!
tipusa: Nissin
vastagsaga: 6mm
ara: 6e, a nyereggel egyutt odaadom 10e-ert.
én nem akarok okoskodni
Előre is köszi!
http://www.ebay.co.uk/itm/Fron...
hogy motorom gyári kipufogó rendszeréből a katalizátort ki szeretném iktatni(levágni), és egy külön kapható összekötő csővel helyettesíteni(MJS mid pipe) amire aztán egy sport dob kerülne. Kvázi egy nyitott rendszert létrehozva. Csak a leömlő maradna a gyári. Ehhez a módosításhoz is kellene a power commander?
este megnezem + lefotozom, aztan irok tipust / pontos vastagsagot / arat. Egyebkent lehet hogy Nissin a betet (vagy legalabbis mintha az is lenne)