Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondj valamit rá és a tiéd ....
Mennyiért adnád?
nekem van ilyen ....
Sziasztok!
R6/R1 hátsó lengőkarra szerelhető sárvédőt keresek elfogatható áron!Ha valaki tud adatlapomon a mail címemre dobjon egy üzenetet!Köszi!
Elmentem szervizbe, ott elvitték egy kanyarra, a srác azt mondta ne foglalkozam vele...
Ma 280Km-et mentem vele autópályán egész jó tempóban, igaz nincs se menetdinamikailag se máskép hatása csak zavar a hang. És nem tudom mi lehet és ők sem tudjék.
Annyit mondtak,hogy szerintük nem vezérműlnc...
Gyakorlatilag annyibol áll a dolog,hogy kitakarítják a folytószelepet és újrakalibrálják a befecsendezést.
A használat során koxs rakódik le és a folytószelep egy idő után nem megfelelően zár.Emiatt kompenzálni próbál az injektor aminek eredménye a szinkron elállítódása.És ezt sajna csak szerviz tudja mivel ehez motor diagnosztikai eszközkell amivel újra lenullázzák. Mert hiába takarítod ki otthon a folytószelepet.Az injektor nem álltja vissza magát... Ez részben egy elég rossz dolog...Szerintem.
Hali!

Nekem is zörög/kopog valami,érdekes,leginkább csak akkor,ha visszaengedem a gázt,és legjobban a kipufogó és a hátsó gátló környékén lehet hallani....A kipufogó vibrál is rajta meg egy kicsit a segédváz is....A 2005-ösben van már katalizátor?Lehet az ment szét,arra gyanakszom,hogy az kopog....Amúgy tompa kopogó hang,csapágy remélem nem lehet,mivel attól még nem rezonálna a kipufogó.....
Igazabol a neve picit felrevezeto, mert nem az injektorokat szinkronizaljak, hanem az egyes hengerek fojtoszelepit allitjak be, hogy azonos mennyisegu vakum legyen rajtuk.
injektor szinkron?

itt mire gondoltok konkrétan?
Hívj fel lehet tudok segíteni! 06 20 4606391
Igen, én is a TPS -től tartok, 56 ezres móka... Nincs hozzá kedvem. Remélem mmondjuk nem az lesz, mert az a komplett fordulatszám -tartományt csökkenti, tehát az alapjárattól a tiltásig. A tiltással meg nekem nincs bajom, rendesen kiforogja magát a motor.
Injektor szinkron? Na gondolom azt sem tudom elvégezni a sufniban... Márkaszervízben egy ilyen hány tízezres móka?
Nekem is eszembe jutott a dolog, de én csak segíteni próbáltam a magam módján...
Hi! TPS(THROTTLE POSITION SENSOR) hiba is okozhat ilyen problémát. Annak idején az én 2003 motoromnál ez okozta a fordulatszám ingadozás,motorleállást.
03-as akkor már injektoros.
Injektor volt már szinkronizálva?
Álltalában ezeknél 10-20ezer Km-ként érdemes megcsináltatni.
Nálam is előfordul. Karbiszinkron első körben (az egyik itteni koléga állásfoglalása). Ha lesz rá lehetőségem, meg is csináltatom...:)
Hát majd a szerelőbá megmondja. Nem akarom tovább babrálni, nehogy elcsesszek valamit. Amúgy nem csak a sarukon mértem rá, hanem a az indító relénél is. Tehát megkapja a kellő feszültséget a rendszer. Egyébként van tippetek hogy, honnan tudok szerezni belevaló reléket viszonylag olcsón?:)
Sziasztok!

Mostanában arra lettem figyelmes, hogy motorozásaim alkalmával a gép (Yamaha R6 03') hol leejti a fordulatot egészen leállásig, hol pedig tartja a beállított 1500-at. A mai napon már inkább leejtette, mint tartotta. Ezt csinálja hidegen, melegen, beindítás után, 50km-rel később, tehát nem múló probléma.
Nem vagyok szaki, nem tudom, hogy hol keressem a hibát, ezért kérdezlek Titeket, hátha tudtok valamilyen tanácsot adni, esetleg ha másnál is létezik/létezett akkor megoldást nyújtani.

Köszi előre is!
Üdv: Laces
Szerintem inkább aksi.
Nekem ugyan ez volt. Ha rá mérsz az akkura akkor normálisnak tűnik, de valójában egy vagy több cella zárlatos.
Ami a méréskor nem derül ki.
Ettöl féltem én is
Hallotam,hogy onnan jön,de reménykedtem,hogy valami más.
Felhívtam egy szevizt, ők azt mondták,hogy ha szerencsém van csak a feszítőm szált el az pedig gyorsan megoldható.
Ha meg nem akkor csere.
Holnap kiderül.
Köszi a választ!
Yamaha Yzf 750-hez valaki nem tud komplett hibátlan karburátorsort?
Aki tud ide írjon: tiszo.zsolt@freemail.hu
Az aksi rendben van, rámértem...:S Valamelyik relé hányt be. Fogalmam sincs már, itt kínlódok vele...:( Azért köszi!
az aksi behalt ....
vezlánc.....
Hello

Nekem is ez volt a gond!A műszerfal visszajelzett,a benzinpumpát hallottam hogy működik,de a motor nem indult!
A vészleállító gomb volt kontakthibás.Szétszedtem befújtam kontakt spray-el és jó lett.
Ha egy kicsit hozzáérsz a vészleállítóhoz nem áll le a motor?
Sok szerencsét hozzá!