Elmentem szervizbe, ott elvitték egy kanyarra, a srác azt mondta ne foglalkozam vele...
Ma 280Km-et mentem vele autópályán egész jó tempóban, igaz nincs se menetdinamikailag se máskép hatása csak zavar a hang. És nem tudom mi lehet és ők sem tudjék.
Annyit mondtak,hogy szerintük nem vezérműlnc...
Gyakorlatilag annyibol áll a dolog,hogy kitakarítják a folytószelepet és újrakalibrálják a befecsendezést.
A használat során koxs rakódik le és a folytószelep egy idő után nem megfelelően zár.Emiatt kompenzálni próbál az injektor aminek eredménye a szinkron elállítódása.És ezt sajna csak szerviz tudja mivel ehez motor diagnosztikai eszközkell amivel újra lenullázzák. Mert hiába takarítod ki otthon a folytószelepet.Az injektor nem álltja vissza magát... Ez részben egy elég rossz dolog...Szerintem.
Nekem is zörög/kopog valami,érdekes,leginkább csak akkor,ha visszaengedem a gázt,és legjobban a kipufogó és a hátsó gátló környékén lehet hallani....A kipufogó vibrál is rajta meg egy kicsit a segédváz is....A 2005-ösben van már katalizátor?Lehet az ment szét,arra gyanakszom,hogy az kopog....Amúgy tompa kopogó hang,csapágy remélem nem lehet,mivel attól még nem rezonálna a kipufogó.....
Igazabol a neve picit felrevezeto, mert nem az injektorokat szinkronizaljak, hanem az egyes hengerek fojtoszelepit allitjak be, hogy azonos mennyisegu vakum legyen rajtuk.
Igen, én is a TPS -től tartok, 56 ezres móka... Nincs hozzá kedvem. Remélem mmondjuk nem az lesz, mert az a komplett fordulatszám -tartományt csökkenti, tehát az alapjárattól a tiltásig. A tiltással meg nekem nincs bajom, rendesen kiforogja magát a motor.
Hi! TPS(THROTTLE POSITION SENSOR) hiba is okozhat ilyen problémát. Annak idején az én 2003 motoromnál ez okozta a fordulatszám ingadozás,motorleállást.
Hát majd a szerelőbá megmondja. Nem akarom tovább babrálni, nehogy elcsesszek valamit. Amúgy nem csak a sarukon mértem rá, hanem a az indító relénél is. Tehát megkapja a kellő feszültséget a rendszer. Egyébként van tippetek hogy, honnan tudok szerezni belevaló reléket viszonylag olcsón?:)
Mostanában arra lettem figyelmes, hogy motorozásaim alkalmával a gép (Yamaha R6 03') hol leejti a fordulatot egészen leállásig, hol pedig tartja a beállított 1500-at. A mai napon már inkább leejtette, mint tartotta. Ezt csinálja hidegen, melegen, beindítás után, 50km-rel később, tehát nem múló probléma.
Nem vagyok szaki, nem tudom, hogy hol keressem a hibát, ezért kérdezlek Titeket, hátha tudtok valamilyen tanácsot adni, esetleg ha másnál is létezik/létezett akkor megoldást nyújtani.
Szerintem inkább aksi.
Nekem ugyan ez volt. Ha rá mérsz az akkura akkor normálisnak tűnik, de valójában egy vagy több cella zárlatos.
Ami a méréskor nem derül ki.
Ettöl féltem én is
Hallotam,hogy onnan jön,de reménykedtem,hogy valami más.
Felhívtam egy szevizt, ők azt mondták,hogy ha szerencsém van csak a feszítőm szált el az pedig gyorsan megoldható.
Ha meg nem akkor csere.
Holnap kiderül.
Köszi a választ!
Nekem is ez volt a gond!A műszerfal visszajelzett,a benzinpumpát hallottam hogy működik,de a motor nem indult!
A vészleállító gomb volt kontakthibás.Szétszedtem befújtam kontakt spray-el és jó lett.
Ha egy kicsit hozzáérsz a vészleállítóhoz nem áll le a motor?
Sok szerencsét hozzá!
R6/R1 hátsó lengőkarra szerelhető sárvédőt keresek elfogatható áron!Ha valaki tud adatlapomon a mail címemre dobjon egy üzenetet!Köszi!
Ma 280Km-et mentem vele autópályán egész jó tempóban, igaz nincs se menetdinamikailag se máskép hatása csak zavar a hang. És nem tudom mi lehet és ők sem tudjék.
Annyit mondtak,hogy szerintük nem vezérműlnc...
A használat során koxs rakódik le és a folytószelep egy idő után nem megfelelően zár.Emiatt kompenzálni próbál az injektor aminek eredménye a szinkron elállítódása.És ezt sajna csak szerviz tudja mivel ehez motor diagnosztikai eszközkell amivel újra lenullázzák. Mert hiába takarítod ki otthon a folytószelepet.Az injektor nem álltja vissza magát... Ez részben egy elég rossz dolog...Szerintem.
Nekem is zörög/kopog valami,érdekes,leginkább csak akkor,ha visszaengedem a gázt,és legjobban a kipufogó és a hátsó gátló környékén lehet hallani....A kipufogó vibrál is rajta meg egy kicsit a segédváz is....A 2005-ösben van már katalizátor?Lehet az ment szét,arra gyanakszom,hogy az kopog....Amúgy tompa kopogó hang,csapágy remélem nem lehet,mivel attól még nem rezonálna a kipufogó.....
itt mire gondoltok konkrétan?
Injektor volt már szinkronizálva?
Álltalában ezeknél 10-20ezer Km-ként érdemes megcsináltatni.
Mostanában arra lettem figyelmes, hogy motorozásaim alkalmával a gép (Yamaha R6 03') hol leejti a fordulatot egészen leállásig, hol pedig tartja a beállított 1500-at. A mai napon már inkább leejtette, mint tartotta. Ezt csinálja hidegen, melegen, beindítás után, 50km-rel később, tehát nem múló probléma.
Nem vagyok szaki, nem tudom, hogy hol keressem a hibát, ezért kérdezlek Titeket, hátha tudtok valamilyen tanácsot adni, esetleg ha másnál is létezik/létezett akkor megoldást nyújtani.
Köszi előre is!
Üdv: Laces
Nekem ugyan ez volt. Ha rá mérsz az akkura akkor normálisnak tűnik, de valójában egy vagy több cella zárlatos.
Ami a méréskor nem derül ki.
Hallotam,hogy onnan jön,de reménykedtem,hogy valami más.
Felhívtam egy szevizt, ők azt mondták,hogy ha szerencsém van csak a feszítőm szált el az pedig gyorsan megoldható.
Ha meg nem akkor csere.
Holnap kiderül.
Köszi a választ!
Aki tud ide írjon: tiszo.zsolt@freemail.hu
Nekem is ez volt a gond!A műszerfal visszajelzett,a benzinpumpát hallottam hogy működik,de a motor nem indult!
A vészleállító gomb volt kontakthibás.Szétszedtem befújtam kontakt spray-el és jó lett.
Ha egy kicsit hozzáérsz a vészleállítóhoz nem áll le a motor?
Sok szerencsét hozzá!