Lehet csak valami csavar lazult ki... ?! Vagy vidd be egy márkaszervizbe és nézesd át, báár, ott lehúznak komoly tizezrekkel mégha csak egy csavar kell bele akkor is, ha van valami megbizható szerelőd ismerősőd, akkor vele nézesd át ... Lehet nem mész sokra ezzel, de én ezt tenném.
Üdv.
Kb 2 hónapja megvettem álmaim R6-át és nagyon imádom.
De van egy kis problémám amit nem tudok mirevélni...
1. tulajos rendszeresen szervizelt mindene meg van teljesen gyári.
Mikor elmentem megnézni és kipróbálni szép hangaja volt,semmi csattogás zörgés. Miután elhoztam és mentem vele 100-200km után elkezdett benne rezegni csörögni csattogni valami.Minnél gyorsabban mentem annál hangosabban eleinte csak 50-60km felett most már mindig hallom. Csak sebességbe rakva hallotam, most már alapjáraton is. Ha behúztam a kuplungot elhalkult. Ezért azt hittem kuplungkosár,de most már akkor sem halkul el.
Szerintetek ez mi lehet? Vagy lehet rossz az olaj? A szervíz papírok szerint a gyári előírt olajat tették bele. 15W40 .
2005-s fordított telos 33000km-van benne és 31000-nél volt az utolsó szervíz. Ott ahol lett is véve.
Én már nem tudom,hogy mi lehet...
Ha valaki tud kérem sígítsen... Vagy ha mást nem csak annyit,hogy mennyire agódjak.
Előre is köszönöm!
Sziasztok! Keresnék bármelyik évjáratú R6 fékbetét alá való hővédő lemezkét. Ha valakinek lenne ilyen elfekvőben, dobjon már egy emailt nekem a feket663(kukac)freemail(pont)hu címre! Köszönöm előre is!
Jobb oldalt, a tank alatt van egy tekerőke, azzal tudod beállítani. (nem kell hozzá levenni). Nekem is volt hogy mászkált, bár ez nem jelenti azt h ez a normális.
Az mitől lehet, hogy hidegen szívatóval indítva, 2 perc után bemelegedve, szívató le: jó az alapjárat. DE egy esetleges leállítás után kis idő múlva újraindítva, szívató nélkül gyenge az alapjárat (még meleg a gép)...:S Hogy tudom beállítani az alapjáratot? Egyszer babráltam és elállítottam kicsit.. Egy 2000-es R6-ról van szó. Köszi!
Sziasztok!
Sajnálatos módon volt egy balesetem az R6ommal, és főként az eleje sérült, a fejidom sztem még menthető a hegesztéssel és az oldalidom is, de ami tört:
- Lámpatest
- Fejidom tartó konzol
- Plexi
- Bal oldali légbeömlő takaró
- Kuplunk bovden
Továbbá a szívatónak a karja letört tőből... az egész egybe sztem nagyon drága lenne lecserélni az index kapcsolokal, valakinek valami tipp?
Segítségeteket előre is köszönöm!:)
Üdv.