Jobb oldalt van a pillangószelep tengely végén,a kicsi oldalidom mögött
Ezzel ki tudod szűrni hogy az a baja vagy sem,hosszú távon tps nélkül használni nem érdemes szerintem,nem véletlenül találták ki azt oda...
Egy olyan kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni, hogy a 98-tól 2003-ig gyártott R6 váltójában a nyeles-, illetve a kihajtótengely végén lévő meneteknek mi a pontos mérete?
Annak érdekében, hogy a kérdésemet könnyebben fel tudjátok dolgozni, szúrtam be egy képet is az említett pontokról. Na, szóval az ott lévő meneteknek érdekelne a mérete és a menetemelkedése.
Jó olvasni, hogy van rá legalább ideiglenes megoldás. Le tudnád írni, hogy hogyan kell állítani?
Mert r6forum.com -on olvastam utána, de nem teljesen világos a dolog.
99% hogy a tps szenzor a ludas...
Tegnap lekötöttem,ilyenkor van az ecu-ban egy vész térkép ami által üzemel a motor.Hátránya,lett egy motorhibakódom ami a visszakötésig világít,elég nehezen indul be főként hidegen húzni kell neki egy kis gázt... Miután beindult megszűnt az egész hibajelenség,full stabil alapjárat semmi ingadozás rendellenesség ...
Ma 40km után visszakötöttem állítottam pár fokot előre a tps-en,van egy minimális állítási lehetőség,eddig jó Viszont ha megint elkezdi a hülyeségét vehetek 56ezerért egy újat
Amit észre vettem: ha hidegen indítom a motort nem lép fel ez a probléma, de ha melegen, akkor mondhatni szinte egyből. Illetve úgy fullad le, hogy szép lángcsóvákat is ereget, tehát az anyagot nem zárja el a rendszertől.
Ha megtudod mi a gond, léci értesíts, de a héten már nekem is lesz időm és elindulok utána...
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. 05' ös r6 hoz milyen emelőszemet vegyek. Két fajtát találtam és nem tudom melyik jó hozá. M8 vagy M6 ? Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm
Sziasztok!
Tegnap odavoltam motorozni és hazafele induláskor mikor indítottam a motoromat beindult aztán kis idő után elkezdet 500 és 1500között ingadozni az alapjáratom,utána meg is állt :/ Ezután akár hányszor indítottam ezt csinálta,de csak alapjáraton.Menet közben semmi rendellenesség nincs,de ahogy megálltam vagy menet közben behúztam a kuplungot egyből leállt úgy kellet visszaindítani.
Hazajövetel után beindítottam egy fél óra múlva és tökéletesen járt.
Ma kimentem kipróbálni általában megvan az alapjáratom,de valamikor beugrál egy 500ast,valami nem tökéletes :/
03-as r6,eddig nem volt vele semmi
Fokozatosan halt meg az akksi, vagy egyszer csak elege lett? Mert ha utóbbi, annak valami oka van Pl: Sokat állt lemerülve, menet közbeni töltés hiánya, esetleg túltöltés. Ha megvan az új akksi, azért mérj egy feszültséget járó motornál. Nekem a fesszabályzó nyírta ki az akksit.
nem tudom ...
az ilyen dolgokat Én mindig a Kutyától rendelem , és még sosem volt gond...
a ZZR topikban megtalálod ...
de szerintem ha beviszed a régit egy aksiboltba ott is tudnak adni ... garanciával ...nem nagyon tudsz mellényúlni...
arra figyelj , hogy a mérete ugyanaz legyen , és a pozitív-negatív saruk is ugyanott legyenek ...
Ezzel ki tudod szűrni hogy az a baja vagy sem,hosszú távon tps nélkül használni nem érdemes szerintem,nem véletlenül találták ki azt oda...
Egy olyan kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni, hogy a 98-tól 2003-ig gyártott R6 váltójában a nyeles-, illetve a kihajtótengely végén lévő meneteknek mi a pontos mérete?
Annak érdekében, hogy a kérdésemet könnyebben fel tudjátok dolgozni, szúrtam be egy képet is az említett pontokról. Na, szóval az ott lévő meneteknek érdekelne a mérete és a menetemelkedése.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv.!
Mert r6forum.com -on olvastam utána, de nem teljesen világos a dolog.
99% hogy a tps szenzor a ludas...
Tegnap lekötöttem,ilyenkor van az ecu-ban egy vész térkép ami által üzemel a motor.Hátránya,lett egy motorhibakódom ami a visszakötésig világít,elég nehezen indul be főként hidegen húzni kell neki egy kis gázt... Miután beindult megszűnt az egész hibajelenség,full stabil alapjárat semmi ingadozás rendellenesség ...
Ma 40km után visszakötöttem állítottam pár fokot előre a tps-en,van egy minimális állítási lehetőség,eddig jó Viszont ha megint elkezdi a hülyeségét vehetek 56ezerért egy újat
Amit észre vettem: ha hidegen indítom a motort nem lép fel ez a probléma, de ha melegen, akkor mondhatni szinte egyből. Illetve úgy fullad le, hogy szép lángcsóvákat is ereget, tehát az anyagot nem zárja el a rendszertől.
Ha megtudod mi a gond, léci értesíts, de a héten már nekem is lesz időm és elindulok utána...
Jobbulást!
Segítséget szeretnék kérni. 05' ös r6 hoz milyen emelőszemet vegyek. Két fajtát találtam és nem tudom melyik jó hozá. M8 vagy M6 ? Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm
Tegnap odavoltam motorozni és hazafele induláskor mikor indítottam a motoromat beindult aztán kis idő után elkezdet 500 és 1500között ingadozni az alapjáratom,utána meg is állt :/ Ezután akár hányszor indítottam ezt csinálta,de csak alapjáraton.Menet közben semmi rendellenesség nincs,de ahogy megálltam vagy menet közben behúztam a kuplungot egyből leállt úgy kellet visszaindítani.
Hazajövetel után beindítottam egy fél óra múlva és tökéletesen járt.
Ma kimentem kipróbálni általában megvan az alapjáratom,de valamikor beugrál egy 500ast,valami nem tökéletes :/
03-as r6,eddig nem volt vele semmi
Valaki járt már hasonló képpen?
Üdv:Sanyi
egy 10esért vihető ...
8000.-
Van két zsír új R6 plexim 10000/db áron ha valakit érdekel.
R6 03-05
R6 06-07
06303210309
bali105gsxr@gmail.com
a címed kellene és feladom ...
aya@index.hu-ra jöhet
a válaszban megírom a számlaszámom ...
az ilyen dolgokat Én mindig a Kutyától rendelem , és még sosem volt gond...
a ZZR topikban megtalálod ...
de szerintem ha beviszed a régit egy aksiboltba ott is tudnak adni ... garanciával ...nem nagyon tudsz mellényúlni...
arra figyelj , hogy a mérete ugyanaz legyen , és a pozitív-negatív saruk is ugyanott legyenek ...