Valaki megtudná nekem mondani, hogy az első lámpaburának a belsőfelét, hogy lehetne megtakarítani? Oké, szét kell szedni gondolom, csak hogy... Ha ez egy idióta kérdés, akkor elnézést.
Szerintem akkor van értelme, ha rendszer kerül a mocira, akkor viszont kell is. A gyári elektronika a gyári rendszerhez van programozva, ha ez változik, a jobb teljesítményleadás érdekében (nem feltétlen azért, hogy több LE legyen a mociban, persze azt is hoz) mindenképp kell a PC, és hogy padon be is legyen állítva. A gyári rendszer mellé, vagy ha csak dobot cserél valaki szerintem felesleges, én tuti nem raknék be.
Gondolkodtam rajta, de nem használtam. Spicceltem a motoron, meg emeltem a hátulján, és így nem ért le, a csizmám szinte soha, a lábtartó meg csak nagyon ritkán. Ez sztem stílus kérdése, ki hogy tartja a lábát a tartón.
igen, jó rá a kar mivel az már a radiális pumpás...
a fékcső nincs bevonva, natúr rozsdamentes acélsodrony a külseje, de a bevonás csak megfelelő /színű, méretű/ zsugor cső kérdése...
/kicsit olcsó-parasztos de pályamotoron letesztelve.../
Valaki megtudná nekem mondani, hogy az első lámpaburának a belsőfelét, hogy lehetne megtakarítani? Oké, szét kell szedni gondolom, csak hogy... Ha ez egy idióta kérdés, akkor elnézést.
Mennyivel jobb a Pc3-al a motor?
kösz
Eladó lett Yamaha R6R-hez:
Bódis rendszer (110e),
PCIII USB (40e),
Carbon vázvédő szett (35e),
Hyperpro kormánygátló konzollal (65e),
Teljes pályaidom szett tanktakaróval, gyöngyház fehér fényezéssel, plexivel, üléspárnával (65e)
Képek itt!
tizes a kettő....
illetve még pár apróság: generátor,fesszab.,komplett hátsó fékek, főtengely, hajtókarok....
a fékcső nincs bevonva, natúr rozsdamentes acélsodrony a külseje, de a bevonás csak megfelelő /színű, méretű/ zsugor cső kérdése...
/kicsit olcsó-parasztos de pályamotoron letesztelve.../
laci.rede@gmail.com
Előre is köszönöm szépen!
Könyv nekem megvan gépen, ha kell elküldöm...