A gixxeremen 107-nél kapcsolt, a Tizedesen 105 körül. Szerintem normális. Nyomás alatt van a rendszer szóval ne aggódj a felforrás miatt. Ha felmegy 115-re akkor kezdhetsz aggódni.
a gyári az gyári nincs több keverék...
Brembo/ferodo/Lucas
ezek a cégek többféle alternatívát kínálnak annak megfelelően hogy éppen milyen körülmények között használod a vasad...
pl: Ferodoban
P jelzésű egy full alap, AG eggyel jobb, ST szinter betét ezt már sportmotorba is merem ajánlani utcára, aztán jön STAC , CP211 és végül XRAC... ami a full verseny... sőtt egyes típushoz (GSX-R) egy külön számmal gyártanak verseny betétet...
pl a FDB2178 az úgymond utcai verziók számai és a végén változik ajelölés.. valamint azt hiszem FDB2204 és e mellé a cikkszám mellé jön a CP211 vagy az XRAC jelölés...
Nem veletlenul lenne annyi a gyari .En hasznaltam a kawasakin brembot,talan picivel jobb volt,de nagyon kevessel,es a tarcsat is csipegette,arrol nem is beszelve h 5000km elfogyott.na most egy gyari nem 5000km jo
Csak a gyari 2szer annyiba jonne,de gondolom ezek sem rosszabbak. Meg gondolkodom kicsit,mert a lucas kb 20km van tolem a bremboert pedig 150-et kellene mennem.
Hát ezt nem akarom elhinni.Végre valami ami jó,használható erre be akarják tiltani.Bár az igazat megvallva azon is meglepődtem,h legális.Nem azért kellet volna,h lakott területen 120al hajkurásszak hanem a 30as tábla mögött megbújó gennyes fakabát miatt.A másik kedvencem amikor a település vége táblánál megbújva gyűjtenek ahol már minden normális ember elkezd kigyorsítani.Nem érdekel akkor is veszek....majd azt mondom körmérő :-)
fesszab. 10000.-
karbisor 10000.-
generátor 10000.-
hátsó lengővilla 5000.-
jobb-bal hasidom 10000.-
főtengely csapágyakkal 40000.-
4 hajtókar dugókkal (1 dugó sérült)20000.-
egyben ötvenezer.....
Brembo/ferodo/Lucas
ezek a cégek többféle alternatívát kínálnak annak megfelelően hogy éppen milyen körülmények között használod a vasad...
pl: Ferodoban
P jelzésű egy full alap, AG eggyel jobb, ST szinter betét ezt már sportmotorba is merem ajánlani utcára, aztán jön STAC , CP211 és végül XRAC... ami a full verseny... sőtt egyes típushoz (GSX-R) egy külön számmal gyártanak verseny betétet...
pl a FDB2178 az úgymond utcai verziók számai és a végén változik ajelölés.. valamint azt hiszem FDB2204 és e mellé a cikkszám mellé jön a CP211 vagy az XRAC jelölés...
0670 hatvanegy55160
Valaki használt már vágott Dunlop kr 106-ot utcán?
tapasztalat?
Amúgy Olaszba pl. biztosan büntetnek érte, sőt ott már a radar jelzőért is büntetnek.
2000-es évjáratú R6-hoz szeretnék hátsó tengelyt és első féktárcsákat.Tud valaki valahol?... vagy legalább egy tuti bontót?