Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most látom, ez 3 nap múlva, pontosan 1 éve volt... http://www.sportmotor.hu/motor...

Nem kellene még egy ilyen összeröffenés? Mondjuk csak 2 hét múlva lenne jó, hétvégén.
Tévedsz! Nem az a katalizátor! Az a másodlagos (vagy elsődleges) DOB! A katalizátor a "doboz" és a lömlők között van beleintegrálva a 2 csőbe.
Azt a kib@szott nagy böhöm "dobozt" hogy lehet nem észrevenni? :D
A gyári kipuff rendszerrel meg nem mondod h nincs rajta katalizátor :) A toldást takarja az idom. Hidd el nem vágtam volna, mert volt 1-2 álmatlan éjszakám miatta. De többször átnéztük és nem akartuk kitenni kalapálásoknak, mert akkor tuti elbaszódik. Mind1 összerakva észrevehetetlen. Nagyon jól megcsinálta Raptor Feri (szegény nyugodjon békében).
Úgy hogy nincs katalizátor jó lesz külföldön? Hm....Én nem kockáztatnék Amúgy fura, hogy neked nem lehet külön levenni....ilyen motort még nem láttam.
Én először egy Raptor dobot vettem és ahhoz akartam csak a dobot levenni, de nem lehetett, mert egybe volt "műtve" az egész és egyszerűen nem lehetett lehúzni. A katalizátort kivágtuk, de profin össze van kötve a gyári rendszer, tehát használható. Jó lesz külföldön.
nekem betekerttől ki mindenhol 6 klikk volt...
Sziasztok!
Nem tudja valaki 99-'02-es r6 gyári futómű bellításait
Egyszerúen sehol sem találok a neten
Ő nyílván nem akarja levenni a katalizátort....ha arra gondolsz azt valóban le kell vágni. Teljes rendszer esetén meg nem számít.
nem lesz gyengébb!
Nem lesz hibakód....a kábelt rakd el valahova ahonnan jön kötegeld oda
Azt vágom, de nekem ott ahol neked bilincs van nincs semmi (nem volt semmi). Tehát nekem egybe volt az egész... A faszér se flexeltük volna le ha bilinccsel lett volna. Próbáltuk széthúzni is, de semmi. Körbe volt szerintem forrasztva.
Tudom,persze.Vicc volt.Érdekes,hogy a tieden egyben van.Pedig még a RJ15-n is külön van.
Szerintem meg a tiéd és az enyém között nem hiszem h van különbség. Te neked is R6R van...
Tied az komolyabb technika.
Érdekes, az enyémről nem lehetett leszedni... Teljesen egybe volt az egész...
Most nezzem a motorod,az enyem ugyan ez .csak en fekete carbon dobbal kepzeltem el,es feher felnicsik megy ra most.
Allitolag ez ra valo a Leo vince szerint.mondjuk h ra vissza-e lehet ,majd az exupot epiteni nemtudom.bar a kawa Z 750nel mikor a leo dob rament egyaltalan nem volt gyengebb .
Pld a Bódis dobot nem lehet feltenni a gyári leömlőre.De lehet hogy amit te vettél,az megegyezik.Nem kell tudás az átszereléshez,csak szerszám.Nem egy nagy dolog.Én kb.1hétig mentem Exup nélkül,de visszaépítettem a sportdobra(gyáriról levágtam,közdarab és bilincs kellett meg hátsó kipufogóra tartókonzolt csináltam).Mivel én nem pályára használom,igy észrevettem,hogy alul sokkal szarabb lett.
Hat igen pont ettöl tartok h alul gyengebb lesz.milyen atmeröre gondolsz?en tiszta amatör vagyok szerelesben.
Én az Exupot visszaraktam,mert alul gyengébb lett.Simán fel tudod rakni exup nélkül.Én kivettem a két bowdent,ennyi.Igy nem jelent meg a hibakód.Ha kiveszed a motort akkor jelezni fog.Megegyezik majd az átmárő?
Valasz mkinek.
O6-os,igen az exup miatt kerdeztem,de ha csak kikötöm es ra a masik akkor ok.es hova teszem azt a logo kabelt?teljesen vegyem le?nem lesz valami hibakod?
ja Leo vince Carbon Factoryt rendeltem,jövö hetre varom.
Hali,
Rendszert vagy dobot akarsz rátenni?Dob exuppal együtt lejön,ott van egy bilincs.Én Remus dobot tettem rá,de az Exupot visszaépítettem rá.
Milyen évi R6-od van? Ha jól tudom 2007 felett már nincs külön a dob és a rendszer (legalábbis nálam vágni kellett).