Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
Én már 2 éve csak azt veszek.Szerintem közúton tök mind1!
Üdv!
Használtam 190-es gumit,minden gond nélkül. Nem hinném, hogy nekünk számítana ekkora különbség, nem a tizedmásodperceket hajtjuk a pályán! Vezethető, motorozható, élvezhető!
Sziasztok!

Használ valaki 190/50-es hátsót? Tapasztalat? Michelin Pilot Power 2ct
multim van megcsinálom holnap!
köszönöm a segítséget...vannak még naon jó, és rendes emberek
Fogsz egy multimétert, jó a 800Ft-os is van rajta egy dióteszt állás. (egy háromszög keresztbe és hosszában áthúzva a jele)
Nem ismerem az új R6 fesz szabályzóját, de valószínűleg a Generátortól jön 3 egyforma színű vezeték, és elmegy a piros, fekete.

A multi egyik vezetékét rárakod ahová a piros csatlakozna, a másikkal pedig végig érinted a 3egyforma színűhöz. A lényeg, hogy 3 nagyjából egyforma értéket írjon ki a kütyü. Aztán ugyanúgy végigméred a 3 egyformát a feketéhez.

A rajzon a fesszab csatlakozója akar lenni.
köszi a segítséget! amúgy, hogy tom megnézni nem-e zárlatos a fesszabájzó és esetleg, hogy jó-e?
Köszi, az R1-nél már figyeltem rá, na meg ott egyszerűbb ellenőrizni szerencsére
Lábtartó + konzolt valakinek?
Nekem is leégett az R1-ben. (széria hiba, nem az enyém volt az első) Annak sem volt különösebb oka, de azért nézzétek meg a fesz szabályzót nem-e zárlatos, nehogy az új is hasonló sorsra jusson.
Az sem lehetett kellemes!
Ne hagyd így benne, nem lesz megfelelő az olaj nyomás! A két jel között legyen, R1-en meg a kis ablakon belül!
nem égett le teljesen...csak 2 helyen volt megégve a tekercs...amúgy foggalmam sincs
És kiderült, mitől égett le?
nekem szintén megállt, városba házunktól kb 1 km-re...vasárnap délután 20 fokba bőrbe öltözve hazatoltam
én járó motornál mértem rá 12.3V levettem a generátor fedelet aztán meg volt égve a generátor tekercse
nah csütörtökre kész rakom vissza kivi leszek
Én is jártam így és hagytam benne, de mivel mint utólag kiderült el volt repedve a kartercsövem, tele verte a blokkot mindenhol
Sziasztok.
Yamaha R6(2005)első lámpa után érdeklőnék, hogy valakinek van e eladó?
Ha törött az se baj, csak a jobb oldala legyen ép!
2 hete adtam el egy ismerősömnek (lány), úgy, hogy nem is akartam eladni, de jött a lehetőség, mondom nyugodt szívvel adom tovább, hisz SOHA, SEMMI gondom nem volt vele. Aztán vasárnap hív, hogy merre vagyok, mert a kúton áll... Azt mondja, a fordulatszámmérő elkezdett menni, mint mikor ráadod a gyújtást, kivillant a sárga lámpa. Oda érek, egy nagy tócsa a földön a motor alatt. Na mondom fasza....... Nézem, üzemanyag (amit még mindig nem értek). Gyújtást ráadtam, 46-os kód, és alig hallom az üzemanyag szivattyút... Be a céghez szerszámokért, vissza akútra, ülés leszed, tank felhajt, rendesen tol az üzemanyag szivattyú. Akksit néztem, nem tűnt lazának a saru, rámértem, 12,8 V. Telefon utánfutóért, tegnap meló, ma mondom megnézem. Ülés le, sarut megmozgattam, és a magyar nyelv gyönyörűségeit elmondva fél percben szidtam magam. Saru megtisztít, cigi után vissza rak, pöcc-röff, sárga lámpa elaludt. Ideges voltam, nem kicsit, de legalább megjavult!

Kellemetlen volt nekem, amíg a futót vártuk, ittam is egy sört hirtelen! Meg vagy 5 cigi! Olyan érzés, amit nem lehet elmondani! Nem irigyellek Téged sem!
Neked is megállt a motor?
Senkinek nem kívánom azt az érzést-
Megúsztam!
1 hete szopatott meg engem is! szintén 46.
csak nekem a generátor ment tönkre
Én nem örültem neki! Pedig Rossi
Rossi-s hibakód
Üdv All!

Ha valakinek 46-os hibakód jelenik meg, nézze meg azt a kib.szott akksit... A negatív saru fellazult, és hol érintkezett, hol nem, oxidálódott, és nem érintkezett megfelelően! Saru tisztítás után eltűnt a hibakód, és pöcc-röff!
Széles utat!
HEHE. Köszi!
hihi fecskendő vékony cső (tiszta) és a nívó helyén leszipákolod :-) Én is így szoktam.