1., elmentetek 2 benzinkút mellett (véletlenül tudom , hogy hol állt le , mert ismerősök megismerték az út mellett )
2., a kopott gumit láttad vételnél....
3., az aksi élettartama nem örökös ...példa erre a Tőled való Bergé , amelyikben 4 nap után megdöglött...
4., a motort tökéletes állapotában vitted el, egy-két hónappal előtte volt szelephézag állítás , s mikor kipróbáltad nem is ciripelt .... egy téli állásban nem megy el a hézag ...
És csak hogy teljes legyen a kép :
akkor most a Berg---
az összes benzin,levegő,karter cső elöregedve , repedezve...
eltört a szívócsonk ,
eltört a szeleprugó,
cserélni kellett az összes csapágyat,
szimeringeket,
a vezérmőlánc meg volt nyúlva, csere
a szelepszár szimeringek összeverve,csere
aksi ugye már az első héten csere...
telószimeringek elfosták magukat...
stb..stb
összességében kurvára megbántam , mer tisztán látszódott, hogy egyszer már eltört benne a szeleprugó .és a felújítás helyett csak össze lett hányva ELADÁSRA...
Kezdődött azzal, hogy mikor elhoztuk nem jutottunk el az első benzinkútig XD, a hátsó gumi el kezdte ledobálni a futófelületet mert annyira kopott volt. Ezek nem is lettek volna olyan nagy gondok, de ősszel megadta magát az akku majd mikor tavasszal kerültem vele alig indult, és nem is ment mind a 4 henger. A gyertyák nem tudom mikor voltak benne cserélve, de rendesen el voltak égve. Most elég rendes ciripelő szelephangja van mikor bemelegszik úgyhogy az következik, hogy szelephézagot nézünk rajta, remélem csak ennyi lesz a gond.
Nem szeretném fikázni mert összességében elégedett vagyok vele és még sokáig meg fogom tartani. Elhiheted, hogy nem a matrica került sokba... A lényeg az, hogy most már jön megy, teszi a dolgát.
Nekem megoldódott, fingom nincs, hogy mi köze lehet hozzá...
Ha nem oldódott volna meg akkor az alapjárati benzin levegő keveréket állító csavarral folytatnám a hiba orvoslását. Egy suzuki GS-nél ez volt rosszul beállítva és annak is ilyen tünetei voltak. Mivel írta a srác, hogy már nem egyszer szedték szét a karburátorokat gondolom ezt már kiszűrték volna.
"valamint néha 2-3 ezerre felmegy és ingadozik. Ez a jelenség gyakran menet közben is jelentkezik"
ha ezt te megoldottad egy alapjárat visszatekerésével , akkor igen ügyes lehetsz...
Én sem akarok vitatkozni, elolvastam és ugyanazokat a tüneteket produkálja amit az enyém csinált. Én megoldottam a problémát ahogyan leírtam, sztem egy próbát megér, nem veszít vele semmit...
Nekem sem volt magas, csak mikor megálltam nem ejtette vissza alapjáratra. Amikor visszaejtette akkor sem azonnal, hanem szèp lassan. Az alapjáratot picit lejebb vettem ès azóta jó, ha picit feljebb veszem megint nem ejti úgy ahogyan kell.
Nekem is ez a problémám volt, én két dolgot tettem ellene és bevált.
Először is nekem feszült a gázbovdenem, kicsit lazítottam a spanolóján, másodszor lejjebb vettem kicsivel az alapjáratot (igazából ez oldotta meg a problémát). Sok sikert, remélem tudtam segíteni.
Sziasztok!
Van egy eladó R6 2003-2005-ös típushoz kipufogó ÖSSZEKÖTŐ csövem!
Bilincs is van hozzá!
Akit érdekel az jelezze emailben vagy telefonon!
gaborkintli@gmail.com
0670 398 6869
Üdv.: Gábor
r6 hoz 2005 fejidom tartó konzol használt jó állapotban érdekelne,korrekt áron,nem kell új!illetve a műszerfalon a fordulatszámmérő üveg vagy plexi-ét lehet cserélni?minden müködik amugy!kössz
Üdv!
Remélem valaki tud nekem segíteni...Láncszett csere lesz a 2003-as R6-osomon és az lenne a kérdésem hogy milyen nyomatékkal kell visszahúzni a csavarokat?
Üdv mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne hogy ki tudja pontosan hogy mennyi a R6-os "airbox" részének a térfogata.
Lehet hogy volt már, nem olvastam vissza, ne kövezzetek meg érte :D
De aki tudja és megosztja velem, annak köszönöm :)
hagyom a faszba ...
Én vagyok a hülye , hogy felbaszom magam ilyenekkel ....