Kb 1 órás munka.Az ülést le kell venni a tankot felemelni,leszedni a két oldalsó plexi felső fedelét.Le kell lazítani a fejidomban lévő gumi légbeömlők bilincseit,kihúzni a légszűrő stekkerét(bal oldalt).A légszűrőt egy csavar foglya a kormánycsonknál.Ezután egyenként le kell húzni a légszűrő aljáról a gumicsöveket(van belőle elég).A szűrő dobozát nem kell szétszedni egyben ki kell le emelni.Alatta találsz egy furcsa alakú műanyag fedelet azt kiküzdöd(jegyezd meg,hogy állt :-)Félrehúzod a kábelokat és felhajtod a hő álló szigetelőt.Ekkor már látni fogod a gyertyák tetején elhelyezkedő gyújtótrafókat.Egyenként cseréld őket!Ne lepődj meg sok hely nem lesz.A pipa végéről lehúzod a stekkert ekkor ki tudod emelni.Egy csukló kulccsal lelazítód a gyertyát(nem fog kijönni:-)Rá kell nyomni egy gumicsövet amiben meg szorul eztán már ki tudod húzni.Aztán vissza az egész....amikor rakod vissza a légszűrőt két fogó kell majd:az egyikkel összenyomod a gumicsövek végén található fém bilincset egy másikkal pedig(kacsacsőr fogóval) vissza tuszkolod a csöveket(mi ketten csináltuk mert eszméletlenül kevés a hely.Hát ennyi..sok sikert.
VALAKI!:-(
Múlt hét csütörtökön elhoztam a szervízből a 2003 mas R6 omat.Közölte a szerelő:gyenge az aksi be kellett tolni.Fizetek indulok,de furcsa az alapjárat.Közli a srác.valószínűleg a gyenge aksi miatt bezavar a gyújtás.700Km-t mentem azóta ma el kezdett akadozni meg olyan hangja van mint egy v2 esnek.Valószínű leállt 1-2 henger.Gyertyákhoz,gyújtáshoz nem nyúlt a szerelő.Ötlet?
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata gyorsváltóval kapcsolatban? Pl. hogy utcai használat mellett nincs e vele probléma, mert nem csak pályán használom a motort. Viszont nagyon kíváncsi vagyok milyen lehet.
Gondoltam hogy nem lesz könnyű,de majd valahogy biztos összejön!
Üdv!
Én is gyertya csere elött állok ezért fordulok hozzád segítségért,hogy mennyire kell szétszedni hozzá a motort!?
Mit kell leszedni?
Valaki nem árul véletlen 2006 utáni kék r6-ost?
Múlt hét csütörtökön elhoztam a szervízből a 2003 mas R6 omat.Közölte a szerelő:gyenge az aksi be kellett tolni.Fizetek indulok,de furcsa az alapjárat.Közli a srác.valószínűleg a gyenge aksi miatt bezavar a gyújtás.700Km-t mentem azóta ma el kezdett akadozni meg olyan hangja van mint egy v2 esnek.Valószínű leállt 1-2 henger.Gyertyákhoz,gyújtáshoz nem nyúlt a szerelő.Ötlet?
http://www.x-bike.hu/LSL_tunin...
Nekem anno Valter Moto volt.Azt nem kellett furni.danger.hu
2005-ös R6-ra ki milyen bukógombát ajánl? Olyat szeretnék, amihez nem kell idomot fúrni.
Tudja valaki, hogy mi a különbség a 2 limited R6-os fényezése között?
Az egyik EU másik amcsi kiadás lehet? Mind2 gyári fényezés!