Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az exupot ki kell kötni, más extra nincs sztem.
Szevasztok.
Dobcserenel erdemes szervizbe menni vagy magamnak is leszerelhetem?mire kell figyelni?
Ja meg hozzátette, hogy ettől még full szintetikust tesz Ő is a Fireblade gépébe, mert csendesebb-jobb (én is ezt tapasztaltam a gyári után)... szóval kíváncsi vagyok hátha valaki tud valami tudományos magyarázatot, hogy WTF?!
Elhiszem.
Nekem azt mondta (KTM-es szerelő, aki ilyen oktatáson volt), hogy a mai napig az ásványit ajánlják hozzá... :S
Nekem is ezt mondták amikor még a Thundercatom volt. Az akkori R1-be is félszintetikust ajánlottak a faszinak. De ez jó rég volt.
Szerbusztok! Rég nem jártam errefelé... egyből 1 vitaindítóval indítanék. Állítólag valami Yamaha "főmuftiszerelő", azt tanítja a szerelő tanoncoknak, hogy az ajánlott olaj a Yamaha motorkerékpárokba (még az R1be is), az ásványi olaj, erre van tervezve... Én ettől függetlenül Full szintetikust teszek bele (300V 10w40), de kiváncsi vagyok, hogy hallottatok e erről valamit?!
Én varta aksit vettem mert tapasztalataim azt mutatják,hogy az egyik legjobb a varta, ha nem a legjobb.

http://www.prpkft.hu/motor-akk...
Sziasztok!
Kérlek ajánljatok '00-es R6-ba akksit!
Most 12V-10Ah-sat használtam...
Köszönöm!
valakik érdeklődtek ferodo fékbetét árak iránt
R6 FDB 605 a vezér cikkszám és a keverékek
STAC (Street & track day) 21.250.-
XRAC (Track day& race) 28.740.-
CP211 Carbon(Track day& race) 27.470.-
ezekből 15 % letud számolni kedvezmény ként...
Engem érdekel!
Kérlek e-mailben konzultáljuk meg a részleteket!
lacko.szollosi@gmail.com
9000 környékén ciripel.
Megmaradt 4 db NGK CR10EK gyertyám, zsír új. Féláron megválnék tőlük...
többször ki lett már tárgyalva ...
majdnem mind ciripel ....
teljesen normális ...
Nekem Motul 5100 10w40 van benne. Olvastam olyat, hogy valaki 20w50-et ajánl.
Enyém is volt hogy ciripelt, de inkább motorféknél.
Milyen olaj van benne?Én például a Repsol olajnál észrevettem,hogy jobban ciripel.
Nem... Viszont most idegesít az a kis ciripelés ami az óra szerinti 60c° körüli hõmérséklettõl jön elõ és csak bizonyos fordulatokon. Szelephézagra gyanakszom, majd kiderül, ha szétszedjük.
ezek fényében azért egy fél év után megdöglött akksi , meg a kifogyott benzin , azért annyira nem gáz ...remélem ...
Jól van, sztem is így lesz a legjobb. Sajnálom, hogy így jártál, de nem én tehetek róla!
maradjunk is ennyiben ...
nagyon nagyon nagy szerencséd volt a Berggel ....
vagy megnézni a sarut , hogy ne álljon le a benzinkúton a vevőd alatt .......
Tudod én sem látok bele a motorjába semelyiknek, az hogy milyen motort veszel használtan csak idővel válik el mert nem szedheted darabokra vétel előtt. A másik meg, ha valami jó azt nem szedem szét, nem azért vesz vki motort, hogy éjjel nappal szerelje. Nekem nem volt vele gondom így nem is szerelgettem.
XD akkor szerencsém volt a Bergel mert nem alattam ment tönkre. Nálam jól vizsgázott, nagyon szerettem, de kellett egy túrázásra is alkalmas gép. A Berg majdnem 1 évig volt nálam és addig pár apróságon kívül semmi baja sem volt, legalább is nem jött ki. Ha alattam ment volna tönkre akkor megcsináltam volna és biztosan szidnám az előző gazdáját.
Nem tudom, miért vagy felháborodva, szart adtál el, és kész... Tanulság: Mielőtt eladsz egy motort, akksit szét kell szedni, hogy megnézd, nem rossz e. Ez a minimum!